Oby ktoś z nas wygrał w lotto
Sent from Microwave using Tapatalk
Volkswagen Santana coupe
-
- Posty: 667
- Rejestracja: 26 lis 2012, 21:22
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 1.6TD 70KM
- Gadu-Gadu: 0
- Tlen: szborys@tlen.pl
- Lokalizacja: Chojnów/Legnica
- szatanq
- Posty: 437
- Rejestracja: 05 kwie 2012, 20:03
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1988
- silnik: 1.8i 90KM
- Gadu-Gadu: 0
Re: Volkswagen Santana coupe
Ja bym sprzedał stary projekt co masz poczekał i rozglądał się za ori takie moje zdanie bo koszta cię przerosną ja nad silnikiem od 2 lat się rozglądam i myślę co i jak a ty taki nakład pracy chcesz tak o ?? mówię ci poważnie za duży projekt jak na garażowe roboty
-
- Posty: 667
- Rejestracja: 26 lis 2012, 21:22
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 1.6TD 70KM
- Gadu-Gadu: 0
- Tlen: szborys@tlen.pl
- Lokalizacja: Chojnów/Legnica
Re: Volkswagen Santana coupe
Nie sprzedam swojego. Też się zastanawiam czy kiedyś sobie taką sprowadzić. Temat powstał do luźnej debaty przecież . No najpierw przydałoby się mieć jakikolwiek garaż, więcej doświadczenia i sporo znajomości do pomocy. Tylko że jest problem z taką Santaną u nas, bo tylko w Brazylii były, ale może kiedyś uda się taką do Polski ściągnąć. Musi jeszcze trochę czasu minąć
Sent from Microwave using Tapatalk
Sent from Microwave using Tapatalk
- Sajmon
- Posty: 1296
- Rejestracja: 31 sty 2013, 11:19
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1984
- silnik: 2.0 115KM
- Gadu-Gadu: 141061
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontaktowanie:
Re: Volkswagen Santana coupe
Vento coupe jest juz nawet w polsce.
A co do Santany coupe byl by to max miesiac blacharki (jeśli blacharz tylko naszym autem by się zajął)
Buda to nie problem i znam kilku magików co by to ogarneli tu w pobliżu, ale jest jedno ale.
Na mnie nie liczcie bo po pierwsze mnie nie stać a po drugie mam 1000 roznych innych pomysłów na auta jak coupe będzie już jakoś wyglądać, bo czymś dupkę wozić trzeba gdy coupe w garażu będzie czekać na upalanko
Borys, przekładanie słupka B to bardzo poważny zabieg i jest to w UJ trudniejsze niż dospawanie tyłu, zainteresuj się tematem 125p R32 to zrozumiesz co i jak (mam nadzieję )
I pewnie w europie jakiś 2turer jeździ sprowadzony.
A co do Santany coupe byl by to max miesiac blacharki (jeśli blacharz tylko naszym autem by się zajął)
Buda to nie problem i znam kilku magików co by to ogarneli tu w pobliżu, ale jest jedno ale.
Na mnie nie liczcie bo po pierwsze mnie nie stać a po drugie mam 1000 roznych innych pomysłów na auta jak coupe będzie już jakoś wyglądać, bo czymś dupkę wozić trzeba gdy coupe w garażu będzie czekać na upalanko
Borys, przekładanie słupka B to bardzo poważny zabieg i jest to w UJ trudniejsze niż dospawanie tyłu, zainteresuj się tematem 125p R32 to zrozumiesz co i jak (mam nadzieję )
I pewnie w europie jakiś 2turer jeździ sprowadzony.
ES Performance - kompletne naprawy aut z grupy VAG, modyfikacje, swapy, tuning od A do Z
Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)
Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)
- vwquantum
- Posty: 1277
- Rejestracja: 21 gru 2011, 15:21
- Auto: VW Quantum
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 2.1 115KM
- Gadu-Gadu: 3709678
- Kontaktowanie:
Re: Volkswagen Santana coupe
Usunąłem zbędne teksty i poprawiłem trochę ortografie. Jak tak będziemy rozmawiać to tutaj nic sensownego nie będzie dla innych. Trzymać fason panowie
VW Quantana
viewtopic.php?f=10&t=68
viewtopic.php?f=10&t=68
- dziki32b
- Posty: 64
- Rejestracja: 02 lut 2012, 17:17
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1984
- silnik: 1.8 90KM
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: Volkswagen Santana coupe
Sam z kumplem robiłem kiedyś Kazika w coupe, do dzisiaj mam rysunki techniczne. Projekt nawet jeżdził był pomalowany jednak brakło funduszy na szyby do przodu, ktrórych nie szło dobrać od niczego, trzeba było je zrobić na zamówienie a to był wówczas koszt 2700PLN za sztukę co zmusiło nas do opylenia projektu. To były lata 2006-07 gdzie chodziłem do gimbazy więc floty z nikąd. Części blacharskich do fiata było po 3 sztuki wszystkiego nawet nowe dachy, migomat, zgrzewarka były. Można sie było bawić.
Jeżeli chodzi o Santane jest to możliwe bo drzwi od coupe rozwiązują dużo problemów, boczki tylne od coupe można potem zainplantować z tyłu Santy a słupek dla kogoś kto zna sie na konstrukcji i wytrzymałości samonośnych nadwozi to nie problem. Problemem jak zawsze jest czas a jeszcze większym $$$$$$$$$
Jeżeli chodzi o Santane jest to możliwe bo drzwi od coupe rozwiązują dużo problemów, boczki tylne od coupe można potem zainplantować z tyłu Santy a słupek dla kogoś kto zna sie na konstrukcji i wytrzymałości samonośnych nadwozi to nie problem. Problemem jak zawsze jest czas a jeszcze większym $$$$$$$$$