Wyceny

Borys
Posty: 667
Rejestracja: 26 lis 2012, 21:22
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1987
silnik: 1.6TD 70KM
Gadu-Gadu: 0
Tlen: szborys@tlen.pl
Lokalizacja: Chojnów/Legnica

Re: Wyceny

Post autor: Borys » 28 sty 2015, 11:20

Znalazłem tylko coś takiego
http://shop.autopartsveghel.nl/nl/05502 ... 81-87.html
Ale chyba jest w lepszym stanie, albo Twój jest po prostu zabrudzony :)
No i wersje do quattro
http://www.ebay.pl/itm/Amperemeter-Allr ... 0586438972
http://www.ebay.pl/itm/Audi-Sport-Quatt ... 1385230561

Awatar użytkownika
theTomasso
Posty: 124
Rejestracja: 06 lut 2015, 17:24
Auto: VW Passat B1
Rok produkcji: 1976
silnik: 1.6 75KM
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Zamość - POLAND

Re: Wyceny

Post autor: theTomasso » 06 lut 2015, 18:06

Jestem tu nowy i trochę nie do końca w temacie jeszcze
Szukam właśnie dla siebie passata, z modelami b2 większego problemu nie ma i jest jeszcze z czego wybrać, ale starszych za wiele nie widziałem
Jak kształtują się ceny tych modeli, są jakieś wersje szczególnie rzadkie i cenniejsze od innych, jaka jest uczciwa cena za powiedzmy passata z lat 75-79 w stanie średnim - trzyma się kupy, jest w miare kompletny, czasem zapali i może uda się zahamować o ile ruszy, progów brak, podłoga raczej sito - taki do remontu z potencjałem
za wszelkie wypowiedzi będę wdzięczny - a może ktoś ma coś do sprzedania?

Awatar użytkownika
henryk32
Posty: 144
Rejestracja: 23 sty 2014, 21:04
Auto: VW Passat B1
Rok produkcji: 1981
silnik: 1.6 75KM
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Aberdeen

Re: Wyceny

Post autor: henryk32 » 06 lut 2015, 20:56

Witam, jeśli chodzi o modele z tych lat to masz do wyboru b1 typ32,33(kombi) lub b1typ32,33 po lifcie byly robione do 81r. Faktycznie nie ma ich za wiele na rynku, ale nie są też za bardzo poszukiwane a z ceną to też jest trochę wolna amerykanka,
myśle ze za 2 - 3tys pln znajdziesz coś na projekt bez problemu, ale za oryginalne egzemplarze z udokumentowanym przebiegiem, serwisem itp. to wołają ponad 10 - 15 tys. A jeśli chodzi o wersje to kwestia gustu pewnie najlepiej lubiane są 2 drzwiowe coupe a najlepiej wyposażone wersje to GLS GLI i GLD(diesel) ale moim zdaniem to najważniejsza jest zdrowa buda, więc przed kupnem trzeba najlepiej przejrzeć centymetr po centymetrze, jest parę newralgicznych punktów na które trzeba zwrócić szczególną uwagę(ja do dziś wciąż odkrywam nowe miejsca z rdzą). Najlepiej zaoszczędzić trochę monety i wybrać się do naszych zachodnich sąsiadów, ale sam zadecydujesz, to na razie tyle bo jeszcze referat napisze i zaśniesz zanim doczytasz do końca :) w razie jakichś pytań zakładaj temat ,powadzenia.

Awatar użytkownika
nemsiu
Posty: 141
Rejestracja: 07 sie 2014, 19:28
Auto: VW Passat B1
Rok produkcji: 1979
silnik: 1.6D 54KM
Gadu-Gadu: 884088
Skype: nemsiu
Lokalizacja: Kamienica Polska/Częstochowa

Re: Wyceny

Post autor: nemsiu » 07 lut 2015, 11:57

Dokładnie tak, jak pisze Henryk. Ja też mam b1 i fakt, sam się przekonałem, że buda musi być w chociaż dostatecznym stanie. I nie możesz kupować pod wpływem emocji.. Ja tak kupiłem i teraz troche kasy musiałem włożyć w same części blacharskie.. Ogólnie musisz sobie zdawać sprawę z kilku rzeczy jeśli chcesz kupić dość stare auto i troche nietypowy model, niekoniecznie b1 ale też inne już niespotykane na drogach samochody:
Części praktycznie nie ma a jak są to bardzo drogie. Trzeba uważać na blacharkę i niekiedy sobie odpuścić niż kupić coś i wymienić 3/4 blach bo ona kosztują a dostaniesz (i to nie wszystko) już teraz tylko w DE oryginały ale w dużych cenach..
Poza tym, auto powinno być kompletne jak tylko się da. Głupie listwy, chromy itd są prawie nie do dostania. Deski tak samo a prawie w każdym jest popękana. Na szczęście mechanicznie to części są dostępne i pasują od innych VW. Także lepiej kupić coś mechaniczne słabego a z lepszą blacharką i skompletowaniem.
Co do kupna auta to w DE bynajmniej na mobilach to są drogie te auta jak nie wiem ale niektóre modele i wersje to miażdżą system..

Sam wiem teraz po mojej santanie, która kupiłem na dawce. Niby na pierwszy rzut oka nie jest aż taki zły stan ale teraz patrząc na to na spokojnie to szczerze mówiąć, nawet jeśli to jest fajny i rzadki model auta to i tak nie opłacałoby się tego ratować bo się aż odechciewa jak progów totalnie nie ma, zawieszenia nie ma, deska poniszczona, środek też, jedynym dobrym elementem jest silnik i podłoga. Także polecam przemyśleć kilka razy co chce się zrobić i ile się ma kasy i chęci. Bo do b2 znajdziesz praktycznie wszystko, choć już jest mniej cześci a np do b1 brązowa deska jest nie do dostania a niektórych elementów trzeba kilka lat szukać spędzając godziny przed komputerem. Jeśli coś to pisz do mnie, troche w tym siedzę już to może pomogę :)

Awatar użytkownika
theTomasso
Posty: 124
Rejestracja: 06 lut 2015, 17:24
Auto: VW Passat B1
Rok produkcji: 1976
silnik: 1.6 75KM
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Zamość - POLAND

Re: Wyceny

Post autor: theTomasso » 07 lut 2015, 14:11

Zdaje sobie z tego sprawę, sam wole grzebać przy mechanice niż przy blacharce, ale w starszych samochodach nieuniknione sa i jedne i drugie naprawy
nie szukam samochodu w idealnym stanie za 1000zł chociaż jakby się taki trafił to nie pogardzę
sprzedałem niedawno swój samochód "dla fanu" więc mam wolny garaż i coś bym tam wstawił do podłubania nawet na trochę dłużej a stary passat od dawna chodzi mi po głowie (albo porsche 356, ale mam za chudy portfel)
myślę o budżecie w granicach 10-15tys rozłożonym w okresie 1-2lat i dużo własnego wkładu pracy - po prostu to lubie

Awatar użytkownika
henryk32
Posty: 144
Rejestracja: 23 sty 2014, 21:04
Auto: VW Passat B1
Rok produkcji: 1981
silnik: 1.6 75KM
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Aberdeen

Re: Wyceny

Post autor: henryk32 » 07 lut 2015, 15:01

Ja dla przykładu to mjego ponad 1.5 roku szukałem i znalazłem , a to ze jest rzadko spotykany myślę że jest jego najlepszym atutem, na ulicy i na zlotach większość ludzi nie ma pojęcia co to za model ,czasami mylą z scirocco lub dyskretnie podchodzą pod tylną klapę zeby przeczytać co to jest za model, to jest już mój czwarty egzemplarz i najbardziej udany, poprzednie dwa były takie zgnite że z dwóch powstał jeden frankenstein :D :twisted: który na razie stoi w garażu i czeka na lepsze czasy.

Borys
Posty: 667
Rejestracja: 26 lis 2012, 21:22
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1987
silnik: 1.6TD 70KM
Gadu-Gadu: 0
Tlen: szborys@tlen.pl
Lokalizacja: Chojnów/Legnica

Re: Wyceny

Post autor: Borys » 09 lut 2015, 20:44

Ile warta jest roleta bagażnika do B2? Razem z plastikami i szynami (prawdopodobnie)? Bo muszę wiedzieć czy zrobię interes życia :)

Awatar użytkownika
nemsiu
Posty: 141
Rejestracja: 07 sie 2014, 19:28
Auto: VW Passat B1
Rok produkcji: 1979
silnik: 1.6D 54KM
Gadu-Gadu: 884088
Skype: nemsiu
Lokalizacja: Kamienica Polska/Częstochowa

Re: Wyceny

Post autor: nemsiu » 16 lut 2015, 17:24

Mam chętnego na moją skrzynie 4kę która oryg była w B1, poza tym na całą wajchę od biegów z mieszkiem, pedały i półośki. Koleś mówił mi, że one się niczym nie różnią i że są takie same, więc mógłbym sprzedać te z B1 tylko powiedz mi jak mniej więcej mogę to wycenić?
Skrzynie powiedziałęm, że ok 200zł, a reszta? Myśle, że pedały 20zł komplet, wajcha z mieszkiem powiedzmy 30zł komplet a półośki to nie mam pojęcia, 50zł za sztukę?

Ma ktoś inne pomysły? Żeby nie przesadzić z ceną ale też nie sprzedać za półdarmo.

a.d.a.m.
Posty: 106
Rejestracja: 02 sty 2012, 15:19
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1987
silnik: 2.2 115KM
Gadu-Gadu: 0

Re: Wyceny

Post autor: a.d.a.m. » 22 lut 2015, 10:35

Koledzy. Pomocy. Mam dylemat muszę się pozbyć jednego auta z podwórka, ze względu na brak miejsca w garażu.
Miałem wprawdzie sprzedawać Golfa II GTI 16V KR (klima, kubły recaro, elektryka, szyberdach 5 furtek, gaz),
ale w związku z kolejnym padem skrzyni nie wiem czy nie pozbyć się mojego Passata 2,2 KX, TROPHY w kombi
(oryginalne wnętrze, zielone szyby, szyberdach, roleta, kompletny bagażnik dachowy z belkami i pokrowcem,
roleta+kupa gratów do niego, pełna elektryka, kompletna klima, dwa komplety alusów, AVUS+OZ z 76 roku,
zapasowa tylna klapa), sporo elementów wnętrza (kompletna deska, zapas boczków, itp.)
Samochody w ciągłej eksploatacji, korozji raczej minimum, mechanicznie zupełnie sprawne (robione na bieżąco),
blacharsko do ogarnięcia parę dupereli. Passat był lakierowany do wysokości okien 5 lat temu (po wymianie drzwi i progów). Poradź drogie "Bravo" którego zepchnąć i za ile?
Obrazek

Awatar użytkownika
Sajmon
Posty: 1296
Rejestracja: 31 sty 2013, 11:19
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1984
silnik: 2.0 115KM
Gadu-Gadu: 141061
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Re: Wyceny

Post autor: Sajmon » 23 lut 2015, 16:43

golfow GTI jednak jest wiecej i latwiej kupic niz passata wg. mnie, ale i ten i ten to ~5tyś zł jesli rdzy nie maja.

Swoja droga nie chcesz samych recaro sprzedac? :P
ES Performance - kompletne naprawy aut z grupy VAG, modyfikacje, swapy, tuning od A do Z

Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)


Odpowiedz