Strona 2 z 2

Re: Syncro i Quattro

: 04 sty 2014, 17:56
autor: Sajmon
nie, jest tak jak napisalem TO TYLKO NAZWA HANDLOWA

Parę faktów:
- Passat B2 SYNCRO ma silnik wzdłużnie i dwie blokady dyferencjałów (centralnego i tylnego) które blokują dyfry te na stałe

- Golf 2/3, Passat b3/b4 SYNCRO mają silnik montowany poprzecznie i tam jest wiskoza w napędach która je spina.

- Audi 80 b2 QUATTRO i Audi 100 sttarsze miały rozwiązanie takie jak w passacie B2 z blokadami.

Nowsze Audice QUATTRO z silnikiem montowanym WZDŁUŻNIE posiadają MECHANICZNĄ blokadę centralnego dyfra TORSEN
natomiast np. A3 QUATTRO z silnikiem montowanym POPRZECZNIE ma blokadę ELEKTRYCZNĄ tzw. HALDEX

Tak samo jest w VW, passaty b5 4MOTION z silnikiem mocowanym WZŁUŻNIE ma TORSENa, a golfy 4 4MOTION z silnikiem mocowanym poprzecznie mają HALDEXa.

Tyle w temacie chyba wystarczy ;p

Re: Syncro i Quattro

: 05 sty 2014, 4:52
autor: syncro 2.2
visco było dopiero w B3/B4

Re: Syncro i Quattro

: 05 sty 2014, 15:57
autor: Sajmon
golf 2 tez mial

Re: Syncro i Quattro

: 08 sty 2014, 12:54
autor: domel-mz251
Warto tę wiki encyklopedie 4x4 gdzieś podpiąć http://www.awdwiki.com/en/volkswagen/

Re: Syncro i Quattro

: 12 sty 2014, 15:18
autor: Tomasz
Temat o linkach przenioslem tutaj -> topic805.html

Prośba domel i cała reszta - jeśli potrzebujecie pomocy czy informacji o B2 syncro, numerów części etc zakładajcie tematy w dziale technika -> technika-f37/

Nie bać się i zakładać nowe tematy - jak w przyszłości ktoś będzie czegoś szukał będzie mu łatwiej znaleźć info w jednym konkretnym temacie, niż przewalać i przeszukiwać jeden watek który ma X stron postów i jest w nim poruszona masa różnych problemów :)

Nowy problem = Nowy temat

Dzięki :)

Tomasz