Układ chłodzenia 2.2 KX
- Nono
- Posty: 289
- Rejestracja: 02 sty 2012, 17:29
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 2.2 115KM
- Gadu-Gadu: 23455785
- Lokalizacja: Lublin
Układ chłodzenia 2.2 KX
Panowie, mam chłodnicę z Audi, która ma o jeden króciec więcej niż passatowska. Ze zbiorniczka wyrównawczego wąż mam podłączony właśnie do tego króćca. W oryginale wąż ze zbiorniczka łączy się w trójnik przed nagrzewnicą, natomiast ja z trójnika mam puszczoną wodę na parownik. Teraz kwestia, czy jest jakiś patent na wpuszczenie wody z powrotem do układu? Bo w tym momencie wywalając gaz albo bym miał nie wpięty ten dodatkowy króciec, albo trójnik.
- Sajmon
- Posty: 1296
- Rejestracja: 31 sty 2013, 11:19
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1984
- silnik: 2.0 115KM
- Gadu-Gadu: 141061
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontaktowanie:
Re: Układ chłodzenia 2.2 KX
W audi jest ew. dodatkowe wyjście na wodę z przodu na dodatkową chłodniczkę wody.
Wyjście na zbiorniczek jest tak samo jak w passacie cienkim wężykiem u góry:
Wyjście na zbiorniczek jest tak samo jak w passacie cienkim wężykiem u góry:
ES Performance - kompletne naprawy aut z grupy VAG, modyfikacje, swapy, tuning od A do Z
Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)
Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)
- Nono
- Posty: 289
- Rejestracja: 02 sty 2012, 17:29
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 2.2 115KM
- Gadu-Gadu: 23455785
- Lokalizacja: Lublin
Re: Układ chłodzenia 2.2 KX
Chodzi o drugi wąż, wyjście, nie powrót. Na rysunku który dałeś masz trójnik oznaczony numerem 15. On idzie do zbiorniczka, a u mnie do parownika LPG, a z króćca 13 wodę mam puszczoną do chłodnicy do dołu, do króćca, który jest w chłodnicy.
- Sajmon
- Posty: 1296
- Rejestracja: 31 sty 2013, 11:19
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1984
- silnik: 2.0 115KM
- Gadu-Gadu: 141061
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontaktowanie:
Re: Układ chłodzenia 2.2 KX
no i w tym problem.
Bo z króćca 13 idzie woda do zbiorniczka, a trójnik 15 łączy się z rurką od termostatu i nagrzewnicą
Bo z króćca 13 idzie woda do zbiorniczka, a trójnik 15 łączy się z rurką od termostatu i nagrzewnicą
ES Performance - kompletne naprawy aut z grupy VAG, modyfikacje, swapy, tuning od A do Z
Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)
Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)
- Nono
- Posty: 289
- Rejestracja: 02 sty 2012, 17:29
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 2.2 115KM
- Gadu-Gadu: 23455785
- Lokalizacja: Lublin
Re: Układ chłodzenia 2.2 KX
No dobra, to tymczasowo, żeby nie zmieniać chłodnicy zamiast trójnika szukać jakiegoś podobnego węża po prostu, a połączenie z króćca 13 do chłodnicy zostawić, czy próbować zaślepić króciec w chłodnicy a trójnik puścić do zbiorniczka? Prościej będzie z opcją nr.1 i na logikę patrząc efekt powinien wyjść ten sam.
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 18 sie 2017, 11:11
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1982
- silnik: 1.6 85KM
- Gadu-Gadu: 0
- Kontaktowanie:
Re: Układ chłodzenia 2.2 KX
Jak zaślepisz ten króciec to nic nie powinno sie dziać