Silnik 1.8 B+G 90 KM KE-Jetronic problem z uruchomieniem

Wszystko o silniku, układzie chłodzenia, układzie wydechowym
spaydy
Posty: 5
Rejestracja: 29 maja 2013, 19:25
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1988
silnik: 1.8 90KM
Gadu-Gadu: 34981344
Lokalizacja: Kraśnik

Silnik 1.8 B+G 90 KM KE-Jetronic problem z uruchomieniem

Post autor: spaydy » 08 sty 2016, 21:35

Witam, mam problem z moim Helmutem z silnikiem 1.8 B+G na wtrysku KE-JEtronic. Problem jest mianowicie taki że na zimnym silniku na benzynce odpala o strzała. Powiem że w ostatnie mrozy nie miałem najmniejszego problemu, ale gdy silnik złapie temperaturę o paleniu mogę zapomnieć. Więc taki problem praktycznie dyskwalifikuje go z użytkowania. Koledzy na forum podpowiadali że elektryka, paliwo. Elektryka jest ok (świece, przewody), z paliwem raczej też bo jak zapali to nie szarpie na pełnym i normalnym gazie.

Awatar użytkownika
biju
Posty: 212
Rejestracja: 05 sty 2012, 15:18
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1980
silnik: 2.2 115KM
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Sosnowiec, Kraków

Re: Silnik 1.8 B+G 90 KM KE-Jetronic problem z uruchomieniem

Post autor: biju » 09 sty 2016, 10:44

Przede wszystkim jak nie chce odpalić spróbuj sprawdzić czy z powodu paliwa czy zapłonu. Najprościej sprawdź poprostu czy jest iskra. Miałem taki problem kiedyś w samochodach innych marek (opel i ford) i problem leżał po stronie modułu zapłonowego.
80' VW Passat 32b Fließheck

Awatar użytkownika
szatanq
Posty: 437
Rejestracja: 05 kwie 2012, 20:03
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1988
silnik: 1.8i 90KM
Gadu-Gadu: 0

Re: Silnik 1.8 B+G 90 KM KE-Jetronic problem z uruchomieniem

Post autor: szatanq » 12 sty 2016, 8:55

A czujnik hala sprawdzałeś ???

spaydy
Posty: 5
Rejestracja: 29 maja 2013, 19:25
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1988
silnik: 1.8 90KM
Gadu-Gadu: 34981344
Lokalizacja: Kraśnik

Re: Silnik 1.8 B+G 90 KM KE-Jetronic problem z uruchomieniem

Post autor: spaydy » 13 sty 2016, 21:16

Hee wiecie jaki numer miałem wszystko sprawdzać ale jeszcze jedna probe zrobiłem czyli odpaliłem (na zimnym ni problem) troszkę się nagrzał i zgasiłem, odpalił później pojeździłem złapał temp i zgasiłem go i o dziwo zapalił na gorącym silniku kilka razy tak spróbowałem i było ok. Trochę ciężko pali trzeba dłużej pogiełdać ale pali. Nie wiem już co jest, ale posprawdzam wszystko.

Awatar użytkownika
classic cars ozzy
Posty: 4
Rejestracja: 06 lut 2016, 20:09
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1987
silnik: 1.6TD 70KM
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: krakow

Re: Silnik 1.8 B+G 90 KM KE-Jetronic problem z uruchomieniem

Post autor: classic cars ozzy » 06 lut 2016, 22:06

może to być zle dobrana cieplota swiec

Awatar użytkownika
Sajmon
Posty: 1296
Rejestracja: 31 sty 2013, 11:19
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1984
silnik: 2.0 115KM
Gadu-Gadu: 141061
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Re: Silnik 1.8 B+G 90 KM KE-Jetronic problem z uruchomieniem

Post autor: Sajmon » 08 lut 2016, 9:34

a masz taki czujnik temperatury przykręcony do bloku?

Obrazek
ES Performance - kompletne naprawy aut z grupy VAG, modyfikacje, swapy, tuning od A do Z

Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)

spaydy
Posty: 5
Rejestracja: 29 maja 2013, 19:25
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1988
silnik: 1.8 90KM
Gadu-Gadu: 34981344
Lokalizacja: Kraśnik

Re: Silnik 1.8 B+G 90 KM KE-Jetronic problem z uruchomieniem

Post autor: spaydy » 07 cze 2016, 21:31

Chyba go nie mam sprawdzę, ale czego się też tak dzieje że na gazie jeździ ok a na benzynie szarpie gaśnie....

Awatar użytkownika
Sajmon
Posty: 1296
Rejestracja: 31 sty 2013, 11:19
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1984
silnik: 2.0 115KM
Gadu-Gadu: 141061
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Re: Silnik 1.8 B+G 90 KM KE-Jetronic problem z uruchomieniem

Post autor: Sajmon » 07 cze 2016, 22:49

ponieważ masz mechaniczny wtrysk, który nie lubi gazu, bo rozdzielacz paliwa jest smarowany benzyna.

Najlepszym rozwiazaniem bylo by wypieprzenie mechanicznego wtrysku i wrzucenie el. wtrysku, albo cos typu ottomotive, albo jakis digifant z golfa/passata
ES Performance - kompletne naprawy aut z grupy VAG, modyfikacje, swapy, tuning od A do Z

Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)

spaydy
Posty: 5
Rejestracja: 29 maja 2013, 19:25
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1988
silnik: 1.8 90KM
Gadu-Gadu: 34981344
Lokalizacja: Kraśnik

Re: Silnik 1.8 B+G 90 KM KE-Jetronic problem z uruchomieniem

Post autor: spaydy » 23 lip 2016, 20:42

Elektryczny wtrysk to można tak? ale kurde to nie będzie już oryginał. Dzieki

Awatar użytkownika
Sajmon
Posty: 1296
Rejestracja: 31 sty 2013, 11:19
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1984
silnik: 2.0 115KM
Gadu-Gadu: 141061
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Re: Silnik 1.8 B+G 90 KM KE-Jetronic problem z uruchomieniem

Post autor: Sajmon » 27 lip 2016, 15:44

cos za cos :) wszystko można jak są pieniądze, nawet uturbić.

A takie spuszczanie się nad tym czy masz 100% oryginal czy poprawioną fabrykę, dla mnie wszystko ma wyglądać schludnie i być zrobione ze sztuką, a tam czy to wychodzilo w tym aucie w fabryce czy nie to bez przesady, te auta maja sprawnie sie poruszac :)
ES Performance - kompletne naprawy aut z grupy VAG, modyfikacje, swapy, tuning od A do Z

Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)


Odpowiedz