Witam,
Panowie, niestety po wymianie sondy lambda nie poprawiła się sytuacja z dawką paliwa. Jak auto stoi na wolnych obrotach to aż na podłożu dym z tłumika zostawia czarne ślady auto zdaje się być trochę przymulone i nie pracuje równo na jałowym biegu.
Od czego zacząć? czy w tym wtrysku mechanicznym można gdzieś regulować dawkę paliwa?
Wysoka dawka paliwa
- ellandisan
- Posty: 19
- Rejestracja: 06 gru 2016, 21:36
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1984
- silnik: 1.8i 90KM
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Żnin
Wysoka dawka paliwa
mój szczupak :
viewtopic.php?f=10&t=1544
viewtopic.php?f=10&t=1544
- Nono
- Posty: 289
- Rejestracja: 02 sty 2012, 17:29
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 2.2 115KM
- Gadu-Gadu: 23455785
- Lokalizacja: Lublin
Re: Wysoka dawka paliwa
Regulacja wolnych obrotów to taki wkręt na płaski śrubokręt koło przepustnicy. Regulacja dawki paliwa znajduje się między rozdzielaczem a gumą dolotu idącą z przepływomierza do przepustnicy. Taka śrubka na imbus. Dolot musi być szczelny, nie możesz mieć żadnych podciśnień za przepływomierzem lewych bo inaczej nic nie ustawisz :/ Licz się z tym, że mając gaz nie ustawisz tego tak jak trzeba za żadne skarby
- biju
- Posty: 212
- Rejestracja: 05 sty 2012, 15:18
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1980
- silnik: 2.2 115KM
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Sosnowiec, Kraków
Re: Wysoka dawka paliwa
Jak już zaczniesz kręcić przy rozdzielaczu to obawiam się, że nic nie ustawisz a samochód przestanie całkiem chodzić na benzynie. Posprawdzaj wszystkie podciśnienia i nieszczelności w dolocie a imbusa nie ruszaj bo procedura regulacji k-jeta jest skomplikowana i na oko nie do ustawienia.
80' VW Passat 32b Fließheck
- vwquantum
- Posty: 1277
- Rejestracja: 21 gru 2011, 15:21
- Auto: VW Quantum
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 2.1 115KM
- Gadu-Gadu: 3709678
- Kontaktowanie:
Re: Wysoka dawka paliwa
szczelnosc. czujniki temp sprawne. tulejki i uszczelki na wtryskach nowe!. sprawdzenie wtrysku rozruchowego czy nie leje jak szalony. srawdzenie innych wtryskow jak sypią. potem swiece kopolka palec aparat zaplonowy. czysty bak paliwa. szczelina na klapie spietrzajacej dobrze ustawiona. po tym wszystkim dopiero mozna sie brac za regulacje.
u mnie spalanie 30l/100 spadlo do 15 jak zmienilem sonde i czujnik temp. przez jakis czas bylo w granicach 10
u mnie spalanie 30l/100 spadlo do 15 jak zmienilem sonde i czujnik temp. przez jakis czas bylo w granicach 10
VW Quantana
viewtopic.php?f=10&t=68
viewtopic.php?f=10&t=68