SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera

Wszystko o silniku, układzie chłodzenia, układzie wydechowym
Awatar użytkownika
dziki32b
Posty: 64
Rejestracja: 02 lut 2012, 17:17
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1984
silnik: 1.8 90KM
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Rzeszów

Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera

Post autor: dziki32b » 04 mar 2012, 11:31

FOS czy WEBER?
Ja w zeszłym tygodniu wsadziłem teraz regulacja.
3 pudła Pierburgów rozebrałem i wywaliłem na złom bo nie mogłem na nie patrzeć

Awatar użytkownika
Danielloo
Administrator
Posty: 368
Rejestracja: 21 gru 2011, 15:09
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1986
silnik: ------------
Gadu-Gadu: 10520160
Lokalizacja: Rzeszów - Zawadka

Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera

Post autor: Danielloo » 04 mar 2012, 12:02

Mnie przez myśł przechodzi JIkov 32 SEDR dwugardzielówka z Warba 353 , miałem z nim do czynienia już i prostszego zasysacza nie ma chyba, ciekawi tylko fakt jakby sie zachowywał przy dwukrotnej pojemnośći
Mój passat jest jak Yeti ... Każdy wie ze istnieje ale mało kto widział :P

Awatar użytkownika
Moniek87
Posty: 214
Rejestracja: 03 sty 2012, 23:01
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1987
silnik: 1.8 90KM
Gadu-Gadu: 5901898
Lokalizacja: ZST

Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera

Post autor: Moniek87 » 04 mar 2012, 14:47

gaźnik wykręciłem z fiata 125 świętej pamięci dziadka, i to jest weber 34DCHD, taki jak szukałem a jak się okazał miałem go pod ręką. ma już ori rączkę do ssania od GS KONIU . materiał zamówiłem na kryzę płytkę aluminiowa.
w robocie jestem już dogadany z kolesiem ze mi prze frezuje kryzę . no i w przyszły weekend chyba będzie montaż i pierwszy rozruch ...

Awatar użytkownika
dziki32b
Posty: 64
Rejestracja: 02 lut 2012, 17:17
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1984
silnik: 1.8 90KM
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Rzeszów

Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera

Post autor: dziki32b » 05 mar 2012, 19:06

W jaki sposób przykręcisz gaźnik do podstawy?
Ja mam szpilki wkręcone w podstawe bo na śruby brakło nerwów. Do tego sposobu potrzebne są bardzo krótkie śruby które tylko na pare gwintów złapią gaźnik (2 śruby bo pozostałe 2 mogą wystawać nawet 3cm )

Ja mam FOSa z rozkalibrowanymi dyszami i kombinowanymi rozpylaczami (wiertarka i kamień gdzieś wyczytałem że to pomaga odbija mieszanke po ściankach i lepiej miesza) choć to nie jest istotne bo transporter jeździ tylko na lpg (gaźnik wiercony bo z przystawką musiałbym chyba maske wycinać)

powodzenia w pracach :D :D

Awatar użytkownika
Moniek87
Posty: 214
Rejestracja: 03 sty 2012, 23:01
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1987
silnik: 1.8 90KM
Gadu-Gadu: 5901898
Lokalizacja: ZST

Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera

Post autor: Moniek87 » 05 mar 2012, 21:07

Ja będę robił kryzę z płytki aluminiowej 15mm, kryzę przykręcę na mocowania pierburga i następnie zrobię otwory z gwintem na zamocowanie webera bo niestety mocowania są inne ale i tak muszę kolektor odkręcać bo chcę zaślepić całkowicie podgrzewanie kolektora ...

Awatar użytkownika
dziki32b
Posty: 64
Rejestracja: 02 lut 2012, 17:17
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1984
silnik: 1.8 90KM
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Rzeszów

Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera

Post autor: dziki32b » 06 mar 2012, 17:02

Wiem o co ci biega ja też miałem otwory z gwintem ale w końcu wkręciłem szpilki do kryzy (oczywiście o odpowiedniej długości) i lepiej jest w ten sposób montować mi gaźnik tylko zakładam go na szpilki podkładki nakrętki i faja.

Ja podgrzewacz zostawiłem bo do gazu mi lepiej (gaz sie lepiej rozpręża przy odpalaniu) a przy benzynie to nie wiem jak to się sprawuje

a i jeszcze jedno chwile ci zejdzie zanim sie przezwyczaisz do jazdy na tym gaźniku tzn. jest on czysto mechaniczny więc po zdjęciu nogi z gazu wraca momentalnie na wolne obroty (taki sztywniak sie wydaje). pierburg ma rozwiązania podciśnieniowe więc jak zdejmiesz noge z gazu troche schodzi zanim spadnie na wolne obroty (rozwiązanie to jaest w celach czysto ekonomicznych i ekologicznych) to tylko w celach informacyjnych
po paru regulacjach mój zyskał takiego sku :D :D :D syńskiego kopa że aż stach

Awatar użytkownika
Harold
Posty: 104
Rejestracja: 04 sty 2012, 18:29
Auto: VW Santana
Rok produkcji: 1983
silnik: 1.8 90KM
Gadu-Gadu: 7332252
Lokalizacja: Tychy
Kontaktowanie:

Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera

Post autor: Harold » 12 kwie 2012, 17:35

Ja już mam gaźnik w aucie jest to weber 28/35 S2A1 z Żuka. Chodzi dobrze jeszcze nie wiem jak ze spalaniem ale to wyjdzie w praniu. Więcej o przeróbce i foto w moim temacie na forum.

michaś88
Posty: 50
Rejestracja: 02 sty 2012, 16:25
Auto: Inne
Rok produkcji: 1999
silnik: ------------
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Biała Podlaska

Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera

Post autor: michaś88 » 17 paź 2012, 18:05

a nie wiesz czy taki gaźnik zmieści się razem z mikserem gazu?


Odpowiedz