FOS czy WEBER?
Ja w zeszłym tygodniu wsadziłem teraz regulacja.
3 pudła Pierburgów rozebrałem i wywaliłem na złom bo nie mogłem na nie patrzeć
SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera
- Danielloo
- Administrator
- Posty: 368
- Rejestracja: 21 gru 2011, 15:09
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1986
- silnik: ------------
- Gadu-Gadu: 10520160
- Lokalizacja: Rzeszów - Zawadka
Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera
Mnie przez myśł przechodzi JIkov 32 SEDR dwugardzielówka z Warba 353 , miałem z nim do czynienia już i prostszego zasysacza nie ma chyba, ciekawi tylko fakt jakby sie zachowywał przy dwukrotnej pojemnośći
Mój passat jest jak Yeti ... Każdy wie ze istnieje ale mało kto widział
- Moniek87
- Posty: 214
- Rejestracja: 03 sty 2012, 23:01
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 1.8 90KM
- Gadu-Gadu: 5901898
- Lokalizacja: ZST
Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera
gaźnik wykręciłem z fiata 125 świętej pamięci dziadka, i to jest weber 34DCHD, taki jak szukałem a jak się okazał miałem go pod ręką. ma już ori rączkę do ssania od GS KONIU . materiał zamówiłem na kryzę płytkę aluminiowa.
w robocie jestem już dogadany z kolesiem ze mi prze frezuje kryzę . no i w przyszły weekend chyba będzie montaż i pierwszy rozruch ...
w robocie jestem już dogadany z kolesiem ze mi prze frezuje kryzę . no i w przyszły weekend chyba będzie montaż i pierwszy rozruch ...
- dziki32b
- Posty: 64
- Rejestracja: 02 lut 2012, 17:17
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1984
- silnik: 1.8 90KM
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera
W jaki sposób przykręcisz gaźnik do podstawy?
Ja mam szpilki wkręcone w podstawe bo na śruby brakło nerwów. Do tego sposobu potrzebne są bardzo krótkie śruby które tylko na pare gwintów złapią gaźnik (2 śruby bo pozostałe 2 mogą wystawać nawet 3cm )
Ja mam FOSa z rozkalibrowanymi dyszami i kombinowanymi rozpylaczami (wiertarka i kamień gdzieś wyczytałem że to pomaga odbija mieszanke po ściankach i lepiej miesza) choć to nie jest istotne bo transporter jeździ tylko na lpg (gaźnik wiercony bo z przystawką musiałbym chyba maske wycinać)
powodzenia w pracach
Ja mam szpilki wkręcone w podstawe bo na śruby brakło nerwów. Do tego sposobu potrzebne są bardzo krótkie śruby które tylko na pare gwintów złapią gaźnik (2 śruby bo pozostałe 2 mogą wystawać nawet 3cm )
Ja mam FOSa z rozkalibrowanymi dyszami i kombinowanymi rozpylaczami (wiertarka i kamień gdzieś wyczytałem że to pomaga odbija mieszanke po ściankach i lepiej miesza) choć to nie jest istotne bo transporter jeździ tylko na lpg (gaźnik wiercony bo z przystawką musiałbym chyba maske wycinać)
powodzenia w pracach
- Moniek87
- Posty: 214
- Rejestracja: 03 sty 2012, 23:01
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 1.8 90KM
- Gadu-Gadu: 5901898
- Lokalizacja: ZST
Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera
Ja będę robił kryzę z płytki aluminiowej 15mm, kryzę przykręcę na mocowania pierburga i następnie zrobię otwory z gwintem na zamocowanie webera bo niestety mocowania są inne ale i tak muszę kolektor odkręcać bo chcę zaślepić całkowicie podgrzewanie kolektora ...
- dziki32b
- Posty: 64
- Rejestracja: 02 lut 2012, 17:17
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1984
- silnik: 1.8 90KM
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera
Wiem o co ci biega ja też miałem otwory z gwintem ale w końcu wkręciłem szpilki do kryzy (oczywiście o odpowiedniej długości) i lepiej jest w ten sposób montować mi gaźnik tylko zakładam go na szpilki podkładki nakrętki i faja.
Ja podgrzewacz zostawiłem bo do gazu mi lepiej (gaz sie lepiej rozpręża przy odpalaniu) a przy benzynie to nie wiem jak to się sprawuje
a i jeszcze jedno chwile ci zejdzie zanim sie przezwyczaisz do jazdy na tym gaźniku tzn. jest on czysto mechaniczny więc po zdjęciu nogi z gazu wraca momentalnie na wolne obroty (taki sztywniak sie wydaje). pierburg ma rozwiązania podciśnieniowe więc jak zdejmiesz noge z gazu troche schodzi zanim spadnie na wolne obroty (rozwiązanie to jaest w celach czysto ekonomicznych i ekologicznych) to tylko w celach informacyjnych
po paru regulacjach mój zyskał takiego sku syńskiego kopa że aż stach
Ja podgrzewacz zostawiłem bo do gazu mi lepiej (gaz sie lepiej rozpręża przy odpalaniu) a przy benzynie to nie wiem jak to się sprawuje
a i jeszcze jedno chwile ci zejdzie zanim sie przezwyczaisz do jazdy na tym gaźniku tzn. jest on czysto mechaniczny więc po zdjęciu nogi z gazu wraca momentalnie na wolne obroty (taki sztywniak sie wydaje). pierburg ma rozwiązania podciśnieniowe więc jak zdejmiesz noge z gazu troche schodzi zanim spadnie na wolne obroty (rozwiązanie to jaest w celach czysto ekonomicznych i ekologicznych) to tylko w celach informacyjnych
po paru regulacjach mój zyskał takiego sku syńskiego kopa że aż stach
- Harold
- Posty: 104
- Rejestracja: 04 sty 2012, 18:29
- Auto: VW Santana
- Rok produkcji: 1983
- silnik: 1.8 90KM
- Gadu-Gadu: 7332252
- Lokalizacja: Tychy
- Kontaktowanie:
Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera
Ja już mam gaźnik w aucie jest to weber 28/35 S2A1 z Żuka. Chodzi dobrze jeszcze nie wiem jak ze spalaniem ale to wyjdzie w praniu. Więcej o przeróbce i foto w moim temacie na forum.
-
- Posty: 50
- Rejestracja: 02 sty 2012, 16:25
- Auto: Inne
- Rok produkcji: 1999
- silnik: ------------
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera
a nie wiesz czy taki gaźnik zmieści się razem z mikserem gazu?