SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera
- Moniek87
- Posty: 214
- Rejestracja: 03 sty 2012, 23:01
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 1.8 90KM
- Gadu-Gadu: 5901898
- Lokalizacja: ZST
SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 9fb1b314be
Co wy o tym myślicie ??
bo bez kitu mam dość tego gaźnika ...
Co wy o tym myślicie ??
bo bez kitu mam dość tego gaźnika ...
- GSKoniu
- Posty: 176
- Rejestracja: 02 sty 2012, 17:07
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 1.6D 54KM
- Gadu-Gadu: 3819607
- Skype: koniu_driver2
- Lokalizacja: Słupsk
Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera
przerabialiśmy golfa na webera z poloneza szału nie było z dużego fiata podobno lepszy
- Moniek87
- Posty: 214
- Rejestracja: 03 sty 2012, 23:01
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 1.8 90KM
- Gadu-Gadu: 5901898
- Lokalizacja: ZST
Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera
no właśnie chodzi o gaźnik od fiata 34dchd16
gaźnik bez żadnych czujników podciśnień wszyscy chwalą ten gaźnik...
gaźnik bez żadnych czujników podciśnień wszyscy chwalą ten gaźnik...
- Harold
- Posty: 104
- Rejestracja: 04 sty 2012, 18:29
- Auto: VW Santana
- Rok produkcji: 1983
- silnik: 1.8 90KM
- Gadu-Gadu: 7332252
- Lokalizacja: Tychy
- Kontaktowanie:
Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera
Ja w przyszłym miesiącu będę się z tym bawił tylko ze ja chce wsadzić 2 z Poldka.
- Moniek87
- Posty: 214
- Rejestracja: 03 sty 2012, 23:01
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 1.8 90KM
- Gadu-Gadu: 5901898
- Lokalizacja: ZST
Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera
Harold pisze:Ja w przyszłym miesiącu będę się z tym bawił tylko ze ja chce wsadzić 2 z Poldka.
dwa gaźniki z poloneza ... ????
fiat czy polonez to obudowa gaźnika praktycznie była tak sama ...
HAROLD powiedz mi tylko po co aż dwa ???
i jakie masz oznaczenia ??albo foto podglądowe ...
bo ja się zastanawiam czy dawać ten z podciśnieniem czy całkowicie na sterowaniu mechanicznym .
- Harold
- Posty: 104
- Rejestracja: 04 sty 2012, 18:29
- Auto: VW Santana
- Rok produkcji: 1983
- silnik: 1.8 90KM
- Gadu-Gadu: 7332252
- Lokalizacja: Tychy
- Kontaktowanie:
Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera
Oczywiście ze mechaniczny i o największej gardzieli.Chce dać 2 ponieważ chcę uzyskać więcej mocy, ale do normalnej jazdy wystarczy jeden. Ja mało jeżdżę Santaną to jak będzie paliła podobnie do zje... pierburga a będzie lepiej jeździć i trzymać wolne obroty na zimnym to będzie git. Chcę też połączyć gardziele żeby otwierały się jednocześnie, tak ze każdy cylinder będzie miał swój gardziel. Coś w tym stylu dlatego mechanik ful bez podciśnień i zbędnych kabli:
http://www.youtube.com/watch?v=zDF-rUMRlv4
http://www.youtube.com/watch?v=zDF-rUMRlv4
- Moniek87
- Posty: 214
- Rejestracja: 03 sty 2012, 23:01
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 1.8 90KM
- Gadu-Gadu: 5901898
- Lokalizacja: ZST
Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera
Harold pisze:Oczywiście ze mechaniczny i o największej gardzieli.Chce dać 2 ponieważ chcę uzyskać więcej mocy, ale do normalnej jazdy wystarczy jeden. Ja mało jeżdżę Santaną to jak będzie paliła podobnie do zje... pierburga a będzie lepiej jeździć i trzymać wolne obroty na zimnym to będzie git. Chcę też połączyć gardziele żeby otwierały się jednocześnie, tak ze każdy cylinder będzie miał swój gardziel. Coś w tym stylu dlatego mechanik ful bez podciśnień i zbędnych kabli:
http://www.youtube.com/watch?v=zDF-rUMRlv4
to będziesz musiał robić sam kolektor ?? z kwasówki ??
Harold a zrobił byś trochę fotek podglądowych tych gaźników jakich masz ?? bo kuffa nie mogę dojść który to typowo mechaniczny jest , wielkie dzięki z góry
- Harold
- Posty: 104
- Rejestracja: 04 sty 2012, 18:29
- Auto: VW Santana
- Rok produkcji: 1983
- silnik: 1.8 90KM
- Gadu-Gadu: 7332252
- Lokalizacja: Tychy
- Kontaktowanie:
Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera
Kolektory muszę dorobić jeszcze nie wiem z czego ale zlecę to firmie jak wszystko pomierzę. A gazników jeszcze nie mam ale jak ruszę z tym to na pewno będą foty i numer jakie zastosuje.
- dziki32b
- Posty: 64
- Rejestracja: 02 lut 2012, 17:17
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1984
- silnik: 1.8 90KM
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera
ja w moim już miałem gaźnik poldona i super sprawa na gazie auto zamknęło licznik (troche było strachu że coś zgubimy) potem kupiliśmy z ojcem oryginał 2e2 z auta bez gazu i na złom ale chodziło do końca i to nie jest to ssanie sie wiesza, silnik nie równo pracuje. w sumie ostatnio spędziliśmy 2 dni i nie wyregulowaliśmy go w końcu. w marcu idzie gaźnik poldona po regeneracji bo szkoda mi nerwów na tego pierburga
a i im bardziej auto dostawało w p***e tym mniej paliło co ciekawe. ten patent podpowiedzieł nam kolega który w 2000 roku miał w audi założony gaźnik od DACII co najśmieszniejsze dopiero w zeszłym roku wywiózł ją na złom chodziło jak chór rubika. spróbowaliśmy i dawało rade niestety trafił sie ten niby dobry pierburg i chcieliśmy mieć oryginalny a to w buta sobie można wsadzić
SCALONE - moto
a i im bardziej auto dostawało w p***e tym mniej paliło co ciekawe. ten patent podpowiedzieł nam kolega który w 2000 roku miał w audi założony gaźnik od DACII co najśmieszniejsze dopiero w zeszłym roku wywiózł ją na złom chodziło jak chór rubika. spróbowaliśmy i dawało rade niestety trafił sie ten niby dobry pierburg i chcieliśmy mieć oryginalny a to w buta sobie można wsadzić
SCALONE - moto
- Moniek87
- Posty: 214
- Rejestracja: 03 sty 2012, 23:01
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 1.8 90KM
- Gadu-Gadu: 5901898
- Lokalizacja: ZST
Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera
i jak tam HArold walczyłeś coś z gaźnikami ? Ja już jestem w posiadaniu gaźnika teraz tylko we wtorek przyślą mi płytę aluminiową na kryzę i biorę się do działania .
zrobię fotorelacje.
zrobię fotorelacje.