SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera

Wszystko o silniku, układzie chłodzenia, układzie wydechowym
Awatar użytkownika
Moniek87
Posty: 214
Rejestracja: 03 sty 2012, 23:01
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1987
silnik: 1.8 90KM
Gadu-Gadu: 5901898
Lokalizacja: ZST

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera

Post autor: Moniek87 » 26 sty 2012, 21:09

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 9fb1b314be


Co wy o tym myślicie ??
bo bez kitu mam dość tego gaźnika ...

Awatar użytkownika
GSKoniu
Posty: 176
Rejestracja: 02 sty 2012, 17:07
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1987
silnik: 1.6D 54KM
Gadu-Gadu: 3819607
Skype: koniu_driver2
Lokalizacja: Słupsk

Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera

Post autor: GSKoniu » 26 sty 2012, 21:16

przerabialiśmy golfa na webera z poloneza szału nie było z dużego fiata podobno lepszy ;)
Ale jak to kręcić gwintem?
Obrazek

Awatar użytkownika
Moniek87
Posty: 214
Rejestracja: 03 sty 2012, 23:01
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1987
silnik: 1.8 90KM
Gadu-Gadu: 5901898
Lokalizacja: ZST

Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera

Post autor: Moniek87 » 26 sty 2012, 21:35

no właśnie chodzi o gaźnik od fiata 34dchd16
gaźnik bez żadnych czujników podciśnień wszyscy chwalą ten gaźnik...

Awatar użytkownika
Harold
Posty: 104
Rejestracja: 04 sty 2012, 18:29
Auto: VW Santana
Rok produkcji: 1983
silnik: 1.8 90KM
Gadu-Gadu: 7332252
Lokalizacja: Tychy
Kontaktowanie:

Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera

Post autor: Harold » 28 sty 2012, 17:51

Ja w przyszłym miesiącu będę się z tym bawił tylko ze ja chce wsadzić 2 z Poldka.

Awatar użytkownika
Moniek87
Posty: 214
Rejestracja: 03 sty 2012, 23:01
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1987
silnik: 1.8 90KM
Gadu-Gadu: 5901898
Lokalizacja: ZST

Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera

Post autor: Moniek87 » 30 sty 2012, 23:40

Harold pisze:Ja w przyszłym miesiącu będę się z tym bawił tylko ze ja chce wsadzić 2 z Poldka.


dwa gaźniki z poloneza ... ????

fiat czy polonez to obudowa gaźnika praktycznie była tak sama ...
HAROLD powiedz mi tylko po co aż dwa ???
i jakie masz oznaczenia ??albo foto podglądowe ...
bo ja się zastanawiam czy dawać ten z podciśnieniem czy całkowicie na sterowaniu mechanicznym .

Awatar użytkownika
Harold
Posty: 104
Rejestracja: 04 sty 2012, 18:29
Auto: VW Santana
Rok produkcji: 1983
silnik: 1.8 90KM
Gadu-Gadu: 7332252
Lokalizacja: Tychy
Kontaktowanie:

Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera

Post autor: Harold » 31 sty 2012, 18:17

Oczywiście ze mechaniczny i o największej gardzieli.Chce dać 2 ponieważ chcę uzyskać więcej mocy, ale do normalnej jazdy wystarczy jeden. Ja mało jeżdżę Santaną to jak będzie paliła podobnie do zje... pierburga a będzie lepiej jeździć i trzymać wolne obroty na zimnym to będzie git. Chcę też połączyć gardziele żeby otwierały się jednocześnie, tak ze każdy cylinder będzie miał swój gardziel. Coś w tym stylu dlatego mechanik ful bez podciśnień i zbędnych kabli:
http://www.youtube.com/watch?v=zDF-rUMRlv4

Awatar użytkownika
Moniek87
Posty: 214
Rejestracja: 03 sty 2012, 23:01
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1987
silnik: 1.8 90KM
Gadu-Gadu: 5901898
Lokalizacja: ZST

Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera

Post autor: Moniek87 » 31 sty 2012, 23:08

Harold pisze:Oczywiście ze mechaniczny i o największej gardzieli.Chce dać 2 ponieważ chcę uzyskać więcej mocy, ale do normalnej jazdy wystarczy jeden. Ja mało jeżdżę Santaną to jak będzie paliła podobnie do zje... pierburga a będzie lepiej jeździć i trzymać wolne obroty na zimnym to będzie git. Chcę też połączyć gardziele żeby otwierały się jednocześnie, tak ze każdy cylinder będzie miał swój gardziel. Coś w tym stylu dlatego mechanik ful bez podciśnień i zbędnych kabli:
http://www.youtube.com/watch?v=zDF-rUMRlv4

to będziesz musiał robić sam kolektor ?? z kwasówki ??
Harold a zrobił byś trochę fotek podglądowych tych gaźników jakich masz ?? bo kuffa nie mogę dojść który to typowo mechaniczny jest , wielkie dzięki z góry

Awatar użytkownika
Harold
Posty: 104
Rejestracja: 04 sty 2012, 18:29
Auto: VW Santana
Rok produkcji: 1983
silnik: 1.8 90KM
Gadu-Gadu: 7332252
Lokalizacja: Tychy
Kontaktowanie:

Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera

Post autor: Harold » 02 lut 2012, 23:29

Kolektory muszę dorobić jeszcze nie wiem z czego ale zlecę to firmie jak wszystko pomierzę. A gazników jeszcze nie mam ale jak ruszę z tym to na pewno będą foty i numer jakie zastosuje.

Awatar użytkownika
dziki32b
Posty: 64
Rejestracja: 02 lut 2012, 17:17
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1984
silnik: 1.8 90KM
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Rzeszów

Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera

Post autor: dziki32b » 04 lut 2012, 20:09

ja w moim już miałem gaźnik poldona i super sprawa na gazie auto zamknęło licznik (troche było strachu że coś zgubimy) potem kupiliśmy z ojcem oryginał 2e2 z auta bez gazu i na złom ale chodziło do końca i to nie jest to ssanie sie wiesza, silnik nie równo pracuje. w sumie ostatnio spędziliśmy 2 dni i nie wyregulowaliśmy go w końcu. w marcu idzie gaźnik poldona po regeneracji bo szkoda mi nerwów na tego pierburga

a i im bardziej auto dostawało w p***e tym mniej paliło co ciekawe. ten patent podpowiedzieł nam kolega który w 2000 roku miał w audi założony gaźnik od DACII co najśmieszniejsze dopiero w zeszłym roku wywiózł ją na złom chodziło jak chór rubika. spróbowaliśmy i dawało rade niestety trafił sie ten niby dobry pierburg i chcieliśmy mieć oryginalny a to w buta sobie można wsadzić

SCALONE - moto

Awatar użytkownika
Moniek87
Posty: 214
Rejestracja: 03 sty 2012, 23:01
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1987
silnik: 1.8 90KM
Gadu-Gadu: 5901898
Lokalizacja: ZST

Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera

Post autor: Moniek87 » 04 mar 2012, 10:57

i jak tam HArold walczyłeś coś z gaźnikami ? Ja już jestem w posiadaniu gaźnika teraz tylko we wtorek przyślą mi płytę aluminiową na kryzę i biorę się do działania .
zrobię fotorelacje.


Odpowiedz