Wszystko o silniku, układzie chłodzenia, układzie wydechowym
-
rav
- Posty: 12
- Rejestracja: 03 sty 2012, 15:26
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 1.6TD 70KM
- Gadu-Gadu: 0
Post
autor: rav » 28 lut 2012, 18:13
Danielloo pisze:
Te węze Tobie pręży jak podniesiesz obroty czy na wolnych tak samo?
Węże robią się twarde stopniowo bez względu na obroty, a co myślicie o wymianie termostatu na 80. Po pomiarach jest tak że na termostacie jest ok 87 więc może nie otwierać , a na głowicy jest ok 100.Zdjęć korpusu pompy nie mam ale przypomina to wżery, powierzchnia nie jest gładka, ale taka jakby poobijana przez kulki średnicy 3-4mm.
Założyłem 80 i jest dobrze, dlaczego?
-
domel-mz251
- Posty: 168
- Rejestracja: 02 sty 2012, 17:24
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 1.6TD 70KM
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Tczew
Post
autor: domel-mz251 » 06 mar 2012, 19:07
Aby wyeliminować uszkodzoną uszczelkę to odkręć korek wlewu wody i sprawdz czy idą jakieś bąble czy się woda porusza jeśli jest ok to sprawdz korek - pod spodem jest odpowietrzenie - taka kulka czy ona nie jest zakleszczona (mówimy o oryginalnym czarnym korku vw)
-
rav
- Posty: 12
- Rejestracja: 03 sty 2012, 15:26
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 1.6TD 70KM
- Gadu-Gadu: 0
Post
autor: rav » 07 mar 2012, 4:19
Założyłem termostat 80 st i jest dobrze, ale dlaczego-może pompa, jest nowy wirnik obudowa j.w.
-
vrl
- Posty: 116
- Rejestracja: 02 sty 2012, 20:31
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1980
- silnik: 1.6TD 70KM
- Gadu-Gadu: 1793914
- Tlen: vrl@tlen.pl
- Lokalizacja: Swidnik
Post
autor: vrl » 14 lis 2013, 21:28
Witam
Kiedyś widziałem schemat pokazujący kierunku przepływu w dużym i małym obiegu chłodzenia ale nie mogę znaleźć. Mógłby ktoś wrzucić taki schemat do silnika 1.6 TD?