Witam.
Za 85 zł z zaprzyjaźnionym motoryzacyjnym sklepie mam okazję zamówić zestaw regeneracyjny to mojego gaźnika. Moje pytanie brzmi czy ktoś z Was regenerował już gaźnik? przynosi to zamierzone efekty? Warto się w to bawić?
I jeszcze jedna sprawa przy okazji, muszę wymienić aparat zapłonowy z resztą tych elektrycznych gratów. Powiedzcie mi jak po tej wymianie ustawić zapłon. Nie mam lampy stroboskopowej, zależy mi tylko, żeby odpalił i żebym przejechał jakieś 2 km do warsztatu, gdzie mi porządnie ten zapłon ustawią.
Pozdrawiam, Krzysiek.
Regeneracja Pierburg 2E2
- vwquantum
- Posty: 1277
- Rejestracja: 21 gru 2011, 15:21
- Auto: VW Quantum
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 2.1 115KM
- Gadu-Gadu: 3709678
- Kontaktowanie:
Re: Regeneracja Pierburg 2E2
Zależy co jest w tym zestawie co za uszczelki i czy tylko uszczelki. Czy przynosi zamierzone efekty? Sam fakt że wymienisz uszczelki w gaźniku to już dużo bo dzięki temu jest mniejsze prawdopodobieństwo wycieku benzyny a jak wiemy mamy pod gaźnikiem kolektory w tym wydechowy gdzie jest temperatura co daje nam pożar ! Tak że już tutaj masz odpowiedz. Wg. mnie gaźnik trzeba regenerować co roku. Jest tam zbyt dużo elementów które mogą się zepsuć. Regenerować mam na myśli wymiana wszystkich uszczelek, sprawdzenie zaworu na pływaku, wymiana membran w trójpołożeniowym i innych gruszek podciśnieniowych.
Wyciągnij aparat a wcześniej zobacz gdzie jest palec ustawiony. Przy wkładaniu spróbuj go wcisnąć tak samo. Jak się nie uda to:
Po wymianie możesz ustawić rozrząd na znaki i wtedy na aparacie palec na znak.
Lub po prostu wyciągnij i zaślep wężyk od przyspieszacza który idzie do aparatu. Poluzuj lekko kluczem 13 śrubę która dociska aparat. Oby nie za luźno. I próbuj odpalać jak odpalisz to wtedy kręć aparatem w jedną lub drugą stronę aż będzie jakoś chodził. Wyczaisz na słuch
2 km to nie dużo wiec dasz rade
Wyciągnij aparat a wcześniej zobacz gdzie jest palec ustawiony. Przy wkładaniu spróbuj go wcisnąć tak samo. Jak się nie uda to:
Po wymianie możesz ustawić rozrząd na znaki i wtedy na aparacie palec na znak.
Lub po prostu wyciągnij i zaślep wężyk od przyspieszacza który idzie do aparatu. Poluzuj lekko kluczem 13 śrubę która dociska aparat. Oby nie za luźno. I próbuj odpalać jak odpalisz to wtedy kręć aparatem w jedną lub drugą stronę aż będzie jakoś chodził. Wyczaisz na słuch
2 km to nie dużo wiec dasz rade
VW Quantana
viewtopic.php?f=10&t=68
viewtopic.php?f=10&t=68
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 28 cze 2012, 12:45
- Auto: VW Santana
- Rok produkcji: 1983
- silnik: 1.8 90KM
- Gadu-Gadu: 0
Re: Regeneracja Pierburg 2E2
W porządku. A masz jakiś sprawdzony sposób na regenerowanie membran w tych wszystkich podciśnieniowych cudach? Czy jakiś odnośnik do strony, gdzie to ktoś już kiedyś robił? Bo szczerze mówiąc sprawdzałem czy to jest sprawne jakimiś sposobami znalezionymi w necie i wydaje się okej, ale jak słyszę pracę silnika to wcale nie jestem tego pewien ;P Ogólnie ten gaźnik to moja zmora od jakiegoś czasu i trzeba z nim w końcu porządek zrobić
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 28 cze 2012, 12:45
- Auto: VW Santana
- Rok produkcji: 1983
- silnik: 1.8 90KM
- Gadu-Gadu: 0
Re: Regeneracja Pierburg 2E2
Gaźnik zregenerowany.. Ale: silnik na benzynie dalej jest zalewany, na gazie smiga az milo. Przed regeneracją podejrzewałem, że winny temu jest zawór iglicowy lub membrana z zaworu wzbogacania mieszanki. Obie części zostały wymienione, a silnik dalej jest zalewane. I to do tego stopnia, że z rury wydechowej wydostaje się czarny dym jakieś pomysły?
- Moniek87
- Posty: 214
- Rejestracja: 03 sty 2012, 23:01
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 1.8 90KM
- Gadu-Gadu: 5901898
- Lokalizacja: ZST
Re: Regeneracja Pierburg 2E2
jechać do fachowca bo to jest porąbany gaźnik ... ja tak samo nie mam siły juz do swojego gaźnika ... dla tego kupiłem juz cały monowtrysk ... i w zime bede z tym działał.
- vwquantum
- Posty: 1277
- Rejestracja: 21 gru 2011, 15:21
- Auto: VW Quantum
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 2.1 115KM
- Gadu-Gadu: 3709678
- Kontaktowanie:
Re: Regeneracja Pierburg 2E2
I jak tam Krzwal rozwiązałes problem?krzwal pisze:Gaźnik zregenerowany.. Ale: silnik na benzynie dalej jest zalewany, na gazie smiga az milo. Przed regeneracją podejrzewałem, że winny temu jest zawór iglicowy lub membrana z zaworu wzbogacania mieszanki. Obie części zostały wymienione, a silnik dalej jest zalewane. I to do tego stopnia, że z rury wydechowej wydostaje się czarny dym jakieś pomysły?
VW Quantana
viewtopic.php?f=10&t=68
viewtopic.php?f=10&t=68