Silnik d24tic do passata b2
- Sajmon
- Posty: 1296
- Rejestracja: 31 sty 2013, 11:19
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1984
- silnik: 2.0 115KM
- Gadu-Gadu: 141061
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontaktowanie:
Re: Silnik d24tic do passata b2
co do zmieszczenia się v6 pod maskę, to w passacie jest tyle miejsca, że mieści się tam prawie wszystko...
V8 z audi wchodzi to i v6 wejdzie. Ale jak chłopaki mówią, że do 80b4 1.8T wchodzi P&P, a z tego co wiem to sanki z b4 pasują P&P do passata, to ja bym pomyślał nad tym turbo bo na zwykłym wirusie można 190 kucyków zrobić.
V8 z audi wchodzi to i v6 wejdzie. Ale jak chłopaki mówią, że do 80b4 1.8T wchodzi P&P, a z tego co wiem to sanki z b4 pasują P&P do passata, to ja bym pomyślał nad tym turbo bo na zwykłym wirusie można 190 kucyków zrobić.
ES Performance - kompletne naprawy aut z grupy VAG, modyfikacje, swapy, tuning od A do Z
Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)
Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)
- vwquantum
- Posty: 1277
- Rejestracja: 21 gru 2011, 15:21
- Auto: VW Quantum
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 2.1 115KM
- Gadu-Gadu: 3709678
- Kontaktowanie:
Re: Silnik d24tic do passata b2
Napisalem ze latwiej. Cud cudami birol znalazl i przerobil diametralnie i co nie podoba sie?:p Trzymajmy sie tematu bo moze cos sensownego bedzie w tym temacie bo nie ukrywam jakis czas temu slina mi ciekla na B4TDI w coupe bo dosc mialem pierburga 2e2.
VW Quantana
viewtopic.php?f=10&t=68
viewtopic.php?f=10&t=68
- Monter
- Support Team
- Posty: 792
- Rejestracja: 21 gru 2011, 15:10
- Auto: VW Quantum
- Rok produkcji: 1982
- silnik: 2.2T 210KM
- Gadu-Gadu: 1114840
- Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
Re: Silnik d24tic do passata b2
No więc tak... w B3 podobnie jak u nas w 4 cylindrowych B2 - jest rama pomocnicza na której wisi silnik.
W B4 silnik wisi tak jak w 5-cylindrowych B2, czyli na mocowaniach przyspawanych do podłużnic.
O ile włożenie zwykłego 1.9TD zamiast 1.6TD nie jest problemem to próba włożenia 1.9TDI z B4 wymaga więcej gimnastyki, ale jest wykonalne. Pamiętam, że czytałem o takim projekcie na vwvortex, ale nie mogę go teraz namierzyć na szybko.
Tutaj jest temat swapu na 1.6/1.9 TDI z B3 -> silnik/swap-na-1-9td-lub-tdi-t315.html
W B4 silnik wisi tak jak w 5-cylindrowych B2, czyli na mocowaniach przyspawanych do podłużnic.
O ile włożenie zwykłego 1.9TD zamiast 1.6TD nie jest problemem to próba włożenia 1.9TDI z B4 wymaga więcej gimnastyki, ale jest wykonalne. Pamiętam, że czytałem o takim projekcie na vwvortex, ale nie mogę go teraz namierzyć na szybko.
Tutaj jest temat swapu na 1.6/1.9 TDI z B3 -> silnik/swap-na-1-9td-lub-tdi-t315.html
Opel Manta A '73, VW Santana GL5 2.2T '82, VW Touran 1T2 HKL '08 2.0TDI BMN, VW Passat Kombi B4 '94 1.9 TDI
http://monter.info.pl/sprzedam/ <- Części nowe i używane do VW Golf, Passat, Santana, Audi 100, 200, Opel Ascona, Kadett, Manta, Rekord
http://monter.info.pl/sprzedam/ <- Części nowe i używane do VW Golf, Passat, Santana, Audi 100, 200, Opel Ascona, Kadett, Manta, Rekord
- Sajmon
- Posty: 1296
- Rejestracja: 31 sty 2013, 11:19
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1984
- silnik: 2.0 115KM
- Gadu-Gadu: 141061
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontaktowanie:
Re: Silnik d24tic do passata b2
Skopek kiedyś to foto wrzucał nawet
ES Performance - kompletne naprawy aut z grupy VAG, modyfikacje, swapy, tuning od A do Z
Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)
Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 05 sty 2012, 17:25
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1983
- silnik: 1.6TD 70KM
- Gadu-Gadu: 0
Re: Silnik d24tic do passata b2
Może ktoś się orientuje jak by wyglądała sprawa sanek z a4?
Diesle nie kapią olejem one tak znaczą swój teren
- szatanq
- Posty: 437
- Rejestracja: 05 kwie 2012, 20:03
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1988
- silnik: 1.8i 90KM
- Gadu-Gadu: 0
Re: Silnik d24tic do passata b2
w a4 masz wielowachacz i nie podejdzie ja w swoim mam identyczny problem też chce koło 200 KM i najlepiej mi się wydaje albo 1.8 t z audi albo 2.8 v6 196 KM
- Danielloo
- Administrator
- Posty: 368
- Rejestracja: 21 gru 2011, 15:09
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1986
- silnik: ------------
- Gadu-Gadu: 10520160
- Lokalizacja: Rzeszów - Zawadka
Re: Silnik d24tic do passata b2
Wystarczy z B4 wyciąć mocowania silnika, podlużnice mają taki sam rozstaw i kształt. ,sanki również pasują P&P i mają dodatkowe mocowanie skrzyni. I można śmiało pakować 2.8 V6 bez żadnej grubej rzeźby
Mój passat jest jak Yeti ... Każdy wie ze istnieje ale mało kto widział
- vwquantum
- Posty: 1277
- Rejestracja: 21 gru 2011, 15:21
- Auto: VW Quantum
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 2.1 115KM
- Gadu-Gadu: 3709678
- Kontaktowanie:
Re: Silnik d24tic do passata b2
a wtedy kolumny, polosie przeguby b4 v6 +piasty s2 i mamy rozstaw 5x112 i wtedy pozniej mozna isc w heble 312
VW Quantana
viewtopic.php?f=10&t=68
viewtopic.php?f=10&t=68
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 05 sty 2012, 17:25
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1983
- silnik: 1.6TD 70KM
- Gadu-Gadu: 0
Re: Silnik d24tic do passata b2
A v8 też wejdzie na sanki od b4 bez problemów bo uznaliśmy z bratem że jak już robić to raz a porządnie. Będzie albo v8 albo 2.2t w FWD
Diesle nie kapią olejem one tak znaczą swój teren
- Sajmon
- Posty: 1296
- Rejestracja: 31 sty 2013, 11:19
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1984
- silnik: 2.0 115KM
- Gadu-Gadu: 141061
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontaktowanie:
Re: Silnik d24tic do passata b2
dla mnie 300+ w FWD to głupota, chyba, że chodzi o chwalenie się wykresami, mocą i o palenie kapcia pod remizą na 5tym biegu.
Takie moje zdanie, bez urazy
Takie moje zdanie, bez urazy
ES Performance - kompletne naprawy aut z grupy VAG, modyfikacje, swapy, tuning od A do Z
Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)
Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)