wszystko o przekładce na 5 cyl. w turbo
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 24 lut 2012, 17:42
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1982
- silnik: 2.0 115KM
- Lokalizacja: Łódź
wszystko o przekładce na 5 cyl. w turbo
Panowie, mam parę pytań co do tej operacji a i myślę, ze to zagadnienie nurtuje więcej osób ,więc może zbierzemy wszystkie nasze informacje w jeden temat. Chyba, że już coś takiego istnieje a Ja ,,du.. wołowa" nie potrafię znaleźć.
Wiem ,że jest parę takich projektów, tak w trakcie jak i skończonych więc Razem powinniśmy coś sklecić.
Z góry proszę o nie traktowanie tematu pod kontem - czy swapować czy nie... i nie pisanie ,że się nie opłaca bo to wszyscy wiemy:D
Jeśli władza ma taką moc to mogła by wkleić konkrety z tematu który był na starym forum.
Moje wątpliwości i pytania są takie:
1 czy zespół wtryskowy jest zamienny z wersji wolnossącej np KV a doładowanej MC?
2 Jak wygląda sprawa wiązki elek.? MC pochodzi z audi 100 i 200, inna listwa bezpieczników, inne ułożenie niż w passatach, wtyczki wydają się podobne rzeźbimy z dwóch jedną czy pasuje plug & play?
3 Czy drążek kierowniczy prawy podchodzi od audi 100 w turbo czy nie?
Z czasem na pewno będzie wiele innych pytań...
Wiem ,że jest parę takich projektów, tak w trakcie jak i skończonych więc Razem powinniśmy coś sklecić.
Z góry proszę o nie traktowanie tematu pod kontem - czy swapować czy nie... i nie pisanie ,że się nie opłaca bo to wszyscy wiemy:D
Jeśli władza ma taką moc to mogła by wkleić konkrety z tematu który był na starym forum.
Moje wątpliwości i pytania są takie:
1 czy zespół wtryskowy jest zamienny z wersji wolnossącej np KV a doładowanej MC?
2 Jak wygląda sprawa wiązki elek.? MC pochodzi z audi 100 i 200, inna listwa bezpieczników, inne ułożenie niż w passatach, wtyczki wydają się podobne rzeźbimy z dwóch jedną czy pasuje plug & play?
3 Czy drążek kierowniczy prawy podchodzi od audi 100 w turbo czy nie?
Z czasem na pewno będzie wiele innych pytań...
R5 jest tak cholernie męska , że nawet jak by nie miała innych zalet to sam dźwięk wystarczająco uzasadnia jej istnienie
-
- Posty: 97
- Rejestracja: 03 sty 2012, 21:22
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1986
- silnik: 2.2T 210KM
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Mragowo
Re: wszystko o przekładce na 5 cyl. w turbo
1. nie
2. nie
3. nie
2. nie
3. nie
VW PASSAT SYNCRO GT 2.2 20VT + wirus
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 24 lut 2012, 17:42
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1982
- silnik: 2.0 115KM
- Lokalizacja: Łódź
Re: wszystko o przekładce na 5 cyl. w turbo
Udało mi się wygrzebać takie informacje:
Ad.1 rozdzielacze z silników wolnossących odpadają ponieważ jest za ubogo na wysokich obrotach
Ad 3 Wadzący o karbowanke WG prawy drążek kierowniczy można wygiąć przy odpowiedniej temperaturze (tak dzieje się w procesie produkcyjnym - nie jest on utwardzany temperaturowo w żaden sposób) i niczym to nie grozi
Ad.1 rozdzielacze z silników wolnossących odpadają ponieważ jest za ubogo na wysokich obrotach
Ad 3 Wadzący o karbowanke WG prawy drążek kierowniczy można wygiąć przy odpowiedniej temperaturze (tak dzieje się w procesie produkcyjnym - nie jest on utwardzany temperaturowo w żaden sposób) i niczym to nie grozi
R5 jest tak cholernie męska , że nawet jak by nie miała innych zalet to sam dźwięk wystarczająco uzasadnia jej istnienie
- Monter
- Support Team
- Posty: 792
- Rejestracja: 21 gru 2011, 15:10
- Auto: VW Quantum
- Rok produkcji: 1982
- silnik: 2.2T 210KM
- Gadu-Gadu: 1114840
- Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
Re: wszystko o przekładce na 5 cyl. w turbo
tak dodatkowo
http://oldpassats.eev.pl/viewtopic.php?t=552
http://oldpassats.eev.pl/viewtopic.php?t=552
Opel Manta A '73, VW Santana GL5 2.2T '82, VW Touran 1T2 HKL '08 2.0TDI BMN, VW Passat Kombi B4 '94 1.9 TDI
http://monter.info.pl/sprzedam/ <- Części nowe i używane do VW Golf, Passat, Santana, Audi 100, 200, Opel Ascona, Kadett, Manta, Rekord
http://monter.info.pl/sprzedam/ <- Części nowe i używane do VW Golf, Passat, Santana, Audi 100, 200, Opel Ascona, Kadett, Manta, Rekord
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 24 lut 2012, 17:42
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1982
- silnik: 2.0 115KM
- Lokalizacja: Łódź
Re: wszystko o przekładce na 5 cyl. w turbo
Monter, napisz coś o walce z wiązką silnika, duża rzeźba? Słyszałem też, że zmienia się wspomaganie hamulca, z pod ciśnienia na nadciśnienie...czy bredzę?
R5 jest tak cholernie męska , że nawet jak by nie miała innych zalet to sam dźwięk wystarczająco uzasadnia jej istnienie
- Monter
- Support Team
- Posty: 792
- Rejestracja: 21 gru 2011, 15:10
- Auto: VW Quantum
- Rok produkcji: 1982
- silnik: 2.2T 210KM
- Gadu-Gadu: 1114840
- Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
Re: wszystko o przekładce na 5 cyl. w turbo
z wiązką walki dużej nie ma... cała wiązka silnika wchodzi w komputer, który teoretycznie potrzebuje tylko zasilania 12V. Z komputera wychodzi parę sygnałów (Zegary, A/C) i wraca zdaje się z A/C jakiś.
Ja tam nie planowałem zmieniać serwa. Na przewodzie jest zawór zwrotny, będzie pozwalał na zrobienie podciśnienia w serwie, ale nie będzie pozwalał na nadciśnienie, więc znów teoretycznie powinno być wszystko OK.
Ja tam nie planowałem zmieniać serwa. Na przewodzie jest zawór zwrotny, będzie pozwalał na zrobienie podciśnienia w serwie, ale nie będzie pozwalał na nadciśnienie, więc znów teoretycznie powinno być wszystko OK.
Opel Manta A '73, VW Santana GL5 2.2T '82, VW Touran 1T2 HKL '08 2.0TDI BMN, VW Passat Kombi B4 '94 1.9 TDI
http://monter.info.pl/sprzedam/ <- Części nowe i używane do VW Golf, Passat, Santana, Audi 100, 200, Opel Ascona, Kadett, Manta, Rekord
http://monter.info.pl/sprzedam/ <- Części nowe i używane do VW Golf, Passat, Santana, Audi 100, 200, Opel Ascona, Kadett, Manta, Rekord
-
- Posty: 97
- Rejestracja: 03 sty 2012, 21:22
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1986
- silnik: 2.2T 210KM
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Mragowo
Re: wszystko o przekładce na 5 cyl. w turbo
ja u siebie mam przed serwem 2 zawory zwrotne i hamulce działają bez zarzutu
VW PASSAT SYNCRO GT 2.2 20VT + wirus
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 24 lut 2012, 17:42
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1982
- silnik: 2.0 115KM
- Lokalizacja: Łódź
Re: wszystko o przekładce na 5 cyl. w turbo
To już troszkę rozjaśnia mi sprawę.
W moim potworze mam trzy biegowy automat typu 087/RBD, nie mogę znaleźć nigdzie typów automatów w setkach przy MC. A zmierzam do tego, aby w moim przecinaku zostawić na razie ten automat i spiąć go z MC. Jak myślicie zadziała?
W moim potworze mam trzy biegowy automat typu 087/RBD, nie mogę znaleźć nigdzie typów automatów w setkach przy MC. A zmierzam do tego, aby w moim przecinaku zostawić na razie ten automat i spiąć go z MC. Jak myślicie zadziała?
R5 jest tak cholernie męska , że nawet jak by nie miała innych zalet to sam dźwięk wystarczająco uzasadnia jej istnienie
- Monter
- Support Team
- Posty: 792
- Rejestracja: 21 gru 2011, 15:10
- Auto: VW Quantum
- Rok produkcji: 1982
- silnik: 2.2T 210KM
- Gadu-Gadu: 1114840
- Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
Re: wszystko o przekładce na 5 cyl. w turbo
Zwiedziony tym zdjęciem myślałem, że wszystko się ładnie zmieści...
Może zna ktoś jakiś temat do swapu na 2.2T zanim potnę polakierowaną komorę silnika?
Druga sprawa... to na pierwszym zdjęciu widać, że nie ma w układzie pompki elektrycznej od wymuszonego obiegu. Czy warto kombinować i montować ją czy można sobie odpuścić?
Trzecia sprawa... to potrzebuję potwierdzenia... czy między intercoolerem, a przepustnicą jest wpięty zawór Cut-off?
To tyle na razie... im więcej osprzętu montuje testowo, tym więcej pytań ;/
W rzeczywistości wyszło tak...
Teraz jak się dokładniej przyjrzałem to wydaje mi się, że poszycie nadkola po stronie pasażera jest zwyczajnie wycięte. To daje możliwość schowania głębiej puszki...Może zna ktoś jakiś temat do swapu na 2.2T zanim potnę polakierowaną komorę silnika?
Druga sprawa... to na pierwszym zdjęciu widać, że nie ma w układzie pompki elektrycznej od wymuszonego obiegu. Czy warto kombinować i montować ją czy można sobie odpuścić?
Trzecia sprawa... to potrzebuję potwierdzenia... czy między intercoolerem, a przepustnicą jest wpięty zawór Cut-off?
To tyle na razie... im więcej osprzętu montuje testowo, tym więcej pytań ;/
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Opel Manta A '73, VW Santana GL5 2.2T '82, VW Touran 1T2 HKL '08 2.0TDI BMN, VW Passat Kombi B4 '94 1.9 TDI
http://monter.info.pl/sprzedam/ <- Części nowe i używane do VW Golf, Passat, Santana, Audi 100, 200, Opel Ascona, Kadett, Manta, Rekord
http://monter.info.pl/sprzedam/ <- Części nowe i używane do VW Golf, Passat, Santana, Audi 100, 200, Opel Ascona, Kadett, Manta, Rekord
-
- Posty: 97
- Rejestracja: 03 sty 2012, 21:22
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1986
- silnik: 2.2T 210KM
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Mragowo
Re: wszystko o przekładce na 5 cyl. w turbo
mam wrażenie że chyba ta puszkę filtra montujesz odwrócona o 180 stopni ,foto z netu http://i239.photobucket.com/albums/ff18 ... G_2221.jpg
VW PASSAT SYNCRO GT 2.2 20VT + wirus