silnik 2.6 v6 w passacie

Wszystko o silniku, układzie chłodzenia, układzie wydechowym
Awatar użytkownika
szatanq
Posty: 437
Rejestracja: 05 kwie 2012, 20:03
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1988
silnik: 1.8i 90KM
Gadu-Gadu: 0

silnik 2.6 v6 w passacie

Post autor: szatanq » 29 mar 2013, 18:23

czy ktoś wie czy i jak można zamontować silnik 2.6 , 2.8 v6 do szczupaka i jak to zamontować bo kupiłem audi c4 z takim silnikiem no ale mam zagwostke :evil:

Awatar użytkownika
Moniek87
Posty: 214
Rejestracja: 03 sty 2012, 23:01
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1987
silnik: 1.8 90KM
Gadu-Gadu: 5901898
Lokalizacja: ZST

Re: silnik 2.6 v6 w passacie

Post autor: Moniek87 » 29 mar 2013, 19:40

obserwuj DANIELLA temat,
Ostatnio zmieniony 29 mar 2013, 21:31 przez Moniek87, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
MAXIMUS B2
Posty: 124
Rejestracja: 16 mar 2013, 12:36
Auto: Inne
Rok produkcji: 1993
silnik: ------------
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Dźwierzuty

Re: silnik 2.6 v6 w passacie

Post autor: MAXIMUS B2 » 29 mar 2013, 19:56

tylko Daniello wsadził vra, a jemu chodzi o v6 z audi :)
Jeżdżę Audi, ale Passata mam w duszy :)

Awatar użytkownika
maro0912
Posty: 881
Rejestracja: 07 wrz 2012, 22:10
Auto: Inne
Rok produkcji: 1992
silnik: 2.0 115KM
Skype: marekgoszcz
Lokalizacja: Andrychów

Re: silnik 2.6 v6 w passacie

Post autor: maro0912 » 29 mar 2013, 20:14

dać się będzie dało tylko koszta koszta dużo czasu, dużo pracy i jeszcze raz koszta.
Na pewno trzeba będzie łapy silnika przerabiać, jakąś skrzynie dopasować, dobrze by było dać lepsze hamulce pod taki zestaw, silnik przed włożeniem wypadało by ogarnąć, sprawdzić wszystko, żeby potem nie było niespodzianki
Marcin ma 4.2 V8 więc powinien Ci powiedzieć dokładnie co tam będzie do zrobienia i jak
Obrazek

Awatar użytkownika
szatanq
Posty: 437
Rejestracja: 05 kwie 2012, 20:03
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1988
silnik: 1.8i 90KM
Gadu-Gadu: 0

Re: silnik 2.6 v6 w passacie

Post autor: szatanq » 29 mar 2013, 20:42

tylko że marcin wsadził do quantuma a ja mam zwykłe 1.8 tam łapy były przy podłuznicach u mnie w ławie skrzynia na 99% pasuje od szczupca elektyryka też nie problem jak się ma samochód i z jednego do drugiego . chodzi mi o mocowannie silnika do ramy tu jest pies pogrzebany reszta to pikuś

Awatar użytkownika
maro0912
Posty: 881
Rejestracja: 07 wrz 2012, 22:10
Auto: Inne
Rok produkcji: 1992
silnik: 2.0 115KM
Skype: marekgoszcz
Lokalizacja: Andrychów

Re: silnik 2.6 v6 w passacie

Post autor: maro0912 » 29 mar 2013, 21:09

fakt masz rację to w takim razie dobrze Cie Moniek pokierował
najpewniej trzeba będzie łapy dopasować i przyspawać do podłużnic, raczej nikt nie pakował jeszcze 2.6 V6 do paska więc robota będzie trochu pionierska.
Obrazek

syncro 2.2
Posty: 97
Rejestracja: 03 sty 2012, 21:22
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1986
silnik: 2.2T 210KM
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Mragowo

Re: silnik 2.6 v6 w passacie

Post autor: syncro 2.2 » 29 mar 2013, 22:09

pionierska i bardziej sztuka dla sztuki...moim zdaniem nie opłaca się pchać w ten silnik poszukaj lepiej 2.0 16v ,moc niewiele niższa ale mniej roboty z ogarnięciem tego pod maska
VW PASSAT SYNCRO GT 2.2 20VT + wirus

Awatar użytkownika
Danielloo
Administrator
Posty: 368
Rejestracja: 21 gru 2011, 15:09
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1986
silnik: ------------
Gadu-Gadu: 10520160
Lokalizacja: Rzeszów - Zawadka

Re: silnik 2.6 v6 w passacie

Post autor: Danielloo » 30 mar 2013, 7:21

A ja powiem tak , zaden to problem wsadzić 2,6-2,8 już mówie dlaczego , kształt i rozstaw podłużnic Paska b2 i Audi 80 B3-4 jest taki sam, SIlniki 2,6-8 były montowane też i w nich , wystarczy powycinać łapy z podłużnic i wspawać je do paska ,sanki pod silnik tez bedą pasować z 80ki ,nie wiem jak to wychodzi z michą dlatego mówie o przełozeniu tez sanek. Najlepiej zaadoptowal bym cały zestaw z 80ki na Twoim miejscu , dodam też ze jeśłi miał bym wybierać to silnik 2.8 jest o niebo lepszy , 2,6 jest jeszcze na mechanicznym wtrysku a wiadomo że to wymysł szatana, 2.8 jest juz na pełnej elektronice i sprawuje sie bardzo dobrze . gdyby okazało sie ze skrzynia króra masz do swojego silnika z C4 nie bedzie mieć mocowania po lewej stronie do karoserii , skrzynia z 80ki v6 bedzie je miec na pewno wiec klocki zawsze da sie połączyć :)
Mój passat jest jak Yeti ... Każdy wie ze istnieje ale mało kto widział :P

Awatar użytkownika
szatanq
Posty: 437
Rejestracja: 05 kwie 2012, 20:03
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1988
silnik: 1.8i 90KM
Gadu-Gadu: 0

Re: silnik 2.6 v6 w passacie

Post autor: szatanq » 30 mar 2013, 9:36

ława czy w 80-tce czy w pasku jest taka sama tylko w pasku trzeba mocowanie silnika po obcinać :) i lota tylko teraz pytanie bo tak kminiłem całą noc czy to będzie jechało w sumie pasek jeszcze nie rozebrany a i audi można sprzedać ( trochę się pośpieszyłem z zakupem tej audi) a jeżeli chodzi o skrzynie to mam gdzieś wyjętą drugą a i blok goły od v6 mam tylko muszę zobaczyć czy da się to zgrać ale myślę że tak heheh a z tym wtyryskiem to trochę się mylisz tam nie było mechanicznego ani 2.6 ani w 2.8 na 99 % a po drugie ne tryski były zajebiste lepsze od elektrycznych do momentu aż ludzie nie zaczeli szukać oszczędności i założyli gazzzzzzzzzzz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wtedy nie ma smarowania przepustnicy bęzyną i ta ośka ktura podnosi i zamyka ta przepustnice się zaciera o i cały pic a z tym silnikiem to będę miał całe święta z głowy :(

Awatar użytkownika
Danielloo
Administrator
Posty: 368
Rejestracja: 21 gru 2011, 15:09
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1986
silnik: ------------
Gadu-Gadu: 10520160
Lokalizacja: Rzeszów - Zawadka

Re: silnik 2.6 v6 w passacie

Post autor: Danielloo » 30 mar 2013, 10:16

a widzisz 80 v6 2,6 była zasilana mechanikiem , 2.8 już nie. A w mechaniku to nie przepustnica sie smaruje tylko iglica w rozdzielaczu , i nie iglica podnosi i zamyka przepustnice tylko podciśnienie przepustnicą wahluje i tym samym ustawia położenie iglicy. I nikt mi nie wmówi ze mechanik wtrysk (CIĄGŁY) jest lepszy od elektronicznego wielopunktu z uwagi na samo chociażby dawkowanie paliwa (bezsensowne płukanie zaworów i strata paliwa). męczyłem sie z tym lata w swoim passku dlatego wiem co mowie.
Co do skrzyni i tego bloku co masz . zobacz czy do skrzyni bedziesz mógł przykręcic taką poduszke , jeśli zgra ci skrzynia do bloku a dodatkowo możńa do niej dokręcić tą poduche to jesteś w domu :) Ja od niej zaczynałem całe ustawianie zespołu napędowego
Obrazek
Mój passat jest jak Yeti ... Każdy wie ze istnieje ale mało kto widział :P


Odpowiedz