silnik 2.6 v6 w passacie

Wszystko o silniku, układzie chłodzenia, układzie wydechowym
Awatar użytkownika
vwquantum
Posty: 1277
Rejestracja: 21 gru 2011, 15:21
Auto: VW Quantum
Rok produkcji: 1987
silnik: 2.1 115KM
Gadu-Gadu: 3709678
Kontaktowanie:

Re: silnik 2.6 v6 w passacie

Post autor: vwquantum » 30 mar 2013, 10:29

dla tego dobrze miec passata w wersji z automatyczną skrzynią, mają większe tunele :)

syncro 2.2
Posty: 97
Rejestracja: 03 sty 2012, 21:22
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1986
silnik: 2.2T 210KM
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Mragowo

Re: silnik 2.6 v6 w passacie

Post autor: syncro 2.2 » 30 mar 2013, 11:59

Danielloo pisze:a widzisz 80 v6 2,6 była zasilana mechanikiem , 2.8 już nie. A w mechaniku to nie przepustnica sie smaruje tylko iglica w rozdzielaczu , i nie iglica podnosi i zamyka przepustnice tylko podciśnienie przepustnicą wahluje i tym samym ustawia położenie iglicy. I nikt mi nie wmówi ze mechanik wtrysk (CIĄGŁY) jest lepszy od elektronicznego wielopunktu z uwagi na samo chociażby dawkowanie paliwa (bezsensowne płukanie zaworów i strata paliwa). męczyłem sie z tym lata w swoim passku dlatego wiem co mowie.
Co do skrzyni i tego bloku co masz . zobacz czy do skrzyni bedziesz mógł przykręcic taką poduszke , jeśli zgra ci skrzynia do bloku a dodatkowo możńa do niej dokręcić tą poduche to jesteś w domu :) Ja od niej zaczynałem całe ustawianie zespołu napędowego
Obrazek
co Ty za bajki opowiadasz ,2.6 V6 NIGDY nie było na mechanicznym wtrysku !! 2.6 i 2.8 były zawsze na elektronicznym wtrysku.A co do tego który wtrysk jest lepszy to przekornie powiem że mechaniczny ...dlaczego ? bo było prosty ,bez awaryjny ( o ile ktoś nie pokalał go gazem i łap nie wsadzał) a twierdzenie że wtrysk ciągły jest jest gorszy niż inny to też nie jest prawdą bo jest stosowany po dzień dzisiejszy tylko że teraz odbywa się przy pomocy elektrycznych wtryskiwaczy i nazywa się DIGIFANT i występuje powszechnie niemal że w każdym silniku benzynowym .Ze starszych konstrukcji w jakich jest ciągły wtrysk paliwa to np. silniki 8 zaworowe grupy VAG jak 1.8 z golfa GTI ,1.8 G60 , 2.0...bardziej zaawansowane silniki miały już MOTRONICa czyli sekwencyjny wtrysk paliwa.
VW PASSAT SYNCRO GT 2.2 20VT + wirus

Awatar użytkownika
Danielloo
Administrator
Posty: 368
Rejestracja: 21 gru 2011, 15:09
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1986
silnik: ------------
Gadu-Gadu: 10520160
Lokalizacja: Rzeszów - Zawadka

Re: silnik 2.6 v6 w passacie

Post autor: Danielloo » 30 mar 2013, 13:51

Dobra moze co do tych fałek sie myle ,mialem do czynienia z jedną moze to był jakiś ewenement pal go licho. Co do mechanika no kazdy chwali to co ma jak widze mnie tam to obojętne. ale z tym "ciagłym digi" to mnie zabiłeś :D :D Bo przysiagł bym że do wtryskiwaczy dochodzą impulsy a nie ciagły sygnał otwarcia :D :D Pojęcie czasu wtrysku pewnie też nie istnieje :D I to właśnie w Digi hehe!Czyli jak ty to nazywasz sekwencyjny wtrysk paliwa. Jedynie MONO Motronic to wtrysk ciagły ale tylko MONO!
Mój passat jest jak Yeti ... Każdy wie ze istnieje ale mało kto widział :P

Awatar użytkownika
szatanq
Posty: 437
Rejestracja: 05 kwie 2012, 20:03
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1988
silnik: 1.8i 90KM
Gadu-Gadu: 0

Re: silnik 2.6 v6 w passacie

Post autor: szatanq » 30 mar 2013, 15:20

po świętach biorę skrzynię i sprawdzam jak podpasuje to montaż

syncro 2.2
Posty: 97
Rejestracja: 03 sty 2012, 21:22
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1986
silnik: 2.2T 210KM
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Mragowo

Re: silnik 2.6 v6 w passacie

Post autor: syncro 2.2 » 30 mar 2013, 15:44

sorry że operuje językiem czysto technicznym i że nie możesz pojąć o czym piszę....wtrysk ciągły jest wtedy gdy na wszystkich wtryskach otwarcie pojawia się w tym samym czasie (DIGIFANT) podobnie jak w mechanicznym , natomiast wtrysk sekwencyjny (MOTRONIC) rozdziela kolejność wtrysku podobnie jak jest to z układem zapłonowym ,różnica między nimi jest taka że w DIGIFANCIE masz paliwo podane cały czas przed zawór, kolektor jest wstępnie wypełniony paliwem , natomiast w MOTRONICu tylko przed otwarciem zaworu
VW PASSAT SYNCRO GT 2.2 20VT + wirus

Awatar użytkownika
Danielloo
Administrator
Posty: 368
Rejestracja: 21 gru 2011, 15:09
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1986
silnik: ------------
Gadu-Gadu: 10520160
Lokalizacja: Rzeszów - Zawadka

Re: silnik 2.6 v6 w passacie

Post autor: Danielloo » 30 mar 2013, 16:20

Jeśli chodzi o podobieństwo digi do mechanika zgadzam sie jak najbardziej lecz nadal uważam ze jest lepszy i precyzyjniejszy , ale skoro juz chcesz używać języka technicznego to jest to wtrysk jednoczesny a nie ciagły . ja bardzo dobrze rozumiem o czym mówisz bo mam z tym styczność na co dzień a jak widze różnica naszych zdań to tylko nazewnictwo w/w
Mój passat jest jak Yeti ... Każdy wie ze istnieje ale mało kto widział :P

Awatar użytkownika
szatanq
Posty: 437
Rejestracja: 05 kwie 2012, 20:03
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1988
silnik: 1.8i 90KM
Gadu-Gadu: 0

Re: silnik 2.6 v6 w passacie

Post autor: szatanq » 30 mar 2013, 18:55

tak myśle że jak nie podpasuje ten silnik to co proponujecie . Może 1.8t z passata b5 co wy na to??

Awatar użytkownika
maro0912
Posty: 881
Rejestracja: 07 wrz 2012, 22:10
Auto: Inne
Rok produkcji: 1992
silnik: 2.0 115KM
Skype: marekgoszcz
Lokalizacja: Andrychów

Re: silnik 2.6 v6 w passacie

Post autor: maro0912 » 30 mar 2013, 19:22

na pewno bardziej rozwojowy silnik, a mocowania są na 90% takie jak w 4 i 5 cylindrowych Audi B4 więc i tak będziesz musiał rzeźbić
Obrazek

Awatar użytkownika
MAXIMUS B2
Posty: 124
Rejestracja: 16 mar 2013, 12:36
Auto: Inne
Rok produkcji: 1993
silnik: ------------
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Dźwierzuty

Re: silnik 2.6 v6 w passacie

Post autor: MAXIMUS B2 » 30 mar 2013, 19:23

a nie lepiej 2.3 V5? :)
Jeżdżę Audi, ale Passata mam w duszy :)

Awatar użytkownika
szatanq
Posty: 437
Rejestracja: 05 kwie 2012, 20:03
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1988
silnik: 1.8i 90KM
Gadu-Gadu: 0

Re: silnik 2.6 v6 w passacie

Post autor: szatanq » 30 mar 2013, 19:24

rzeźbić jak coś to w elektryce a mocowanie silnika powinno być takie same tak myślę


Odpowiedz