silnik 2.6 v6 w passacie
- vwquantum
- Posty: 1277
- Rejestracja: 21 gru 2011, 15:21
- Auto: VW Quantum
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 2.1 115KM
- Gadu-Gadu: 3709678
- Kontaktowanie:
Re: silnik 2.6 v6 w passacie
dla tego dobrze miec passata w wersji z automatyczną skrzynią, mają większe tunele
VW Quantana
viewtopic.php?f=10&t=68
viewtopic.php?f=10&t=68
-
- Posty: 97
- Rejestracja: 03 sty 2012, 21:22
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1986
- silnik: 2.2T 210KM
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Mragowo
Re: silnik 2.6 v6 w passacie
co Ty za bajki opowiadasz ,2.6 V6 NIGDY nie było na mechanicznym wtrysku !! 2.6 i 2.8 były zawsze na elektronicznym wtrysku.A co do tego który wtrysk jest lepszy to przekornie powiem że mechaniczny ...dlaczego ? bo było prosty ,bez awaryjny ( o ile ktoś nie pokalał go gazem i łap nie wsadzał) a twierdzenie że wtrysk ciągły jest jest gorszy niż inny to też nie jest prawdą bo jest stosowany po dzień dzisiejszy tylko że teraz odbywa się przy pomocy elektrycznych wtryskiwaczy i nazywa się DIGIFANT i występuje powszechnie niemal że w każdym silniku benzynowym .Ze starszych konstrukcji w jakich jest ciągły wtrysk paliwa to np. silniki 8 zaworowe grupy VAG jak 1.8 z golfa GTI ,1.8 G60 , 2.0...bardziej zaawansowane silniki miały już MOTRONICa czyli sekwencyjny wtrysk paliwa.Danielloo pisze:a widzisz 80 v6 2,6 była zasilana mechanikiem , 2.8 już nie. A w mechaniku to nie przepustnica sie smaruje tylko iglica w rozdzielaczu , i nie iglica podnosi i zamyka przepustnice tylko podciśnienie przepustnicą wahluje i tym samym ustawia położenie iglicy. I nikt mi nie wmówi ze mechanik wtrysk (CIĄGŁY) jest lepszy od elektronicznego wielopunktu z uwagi na samo chociażby dawkowanie paliwa (bezsensowne płukanie zaworów i strata paliwa). męczyłem sie z tym lata w swoim passku dlatego wiem co mowie.
Co do skrzyni i tego bloku co masz . zobacz czy do skrzyni bedziesz mógł przykręcic taką poduszke , jeśli zgra ci skrzynia do bloku a dodatkowo możńa do niej dokręcić tą poduche to jesteś w domu Ja od niej zaczynałem całe ustawianie zespołu napędowego
VW PASSAT SYNCRO GT 2.2 20VT + wirus
- Danielloo
- Administrator
- Posty: 368
- Rejestracja: 21 gru 2011, 15:09
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1986
- silnik: ------------
- Gadu-Gadu: 10520160
- Lokalizacja: Rzeszów - Zawadka
Re: silnik 2.6 v6 w passacie
Dobra moze co do tych fałek sie myle ,mialem do czynienia z jedną moze to był jakiś ewenement pal go licho. Co do mechanika no kazdy chwali to co ma jak widze mnie tam to obojętne. ale z tym "ciagłym digi" to mnie zabiłeś Bo przysiagł bym że do wtryskiwaczy dochodzą impulsy a nie ciagły sygnał otwarcia Pojęcie czasu wtrysku pewnie też nie istnieje I to właśnie w Digi hehe!Czyli jak ty to nazywasz sekwencyjny wtrysk paliwa. Jedynie MONO Motronic to wtrysk ciagły ale tylko MONO!
Mój passat jest jak Yeti ... Każdy wie ze istnieje ale mało kto widział
- szatanq
- Posty: 437
- Rejestracja: 05 kwie 2012, 20:03
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1988
- silnik: 1.8i 90KM
- Gadu-Gadu: 0
Re: silnik 2.6 v6 w passacie
po świętach biorę skrzynię i sprawdzam jak podpasuje to montaż
-
- Posty: 97
- Rejestracja: 03 sty 2012, 21:22
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1986
- silnik: 2.2T 210KM
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Mragowo
Re: silnik 2.6 v6 w passacie
sorry że operuje językiem czysto technicznym i że nie możesz pojąć o czym piszę....wtrysk ciągły jest wtedy gdy na wszystkich wtryskach otwarcie pojawia się w tym samym czasie (DIGIFANT) podobnie jak w mechanicznym , natomiast wtrysk sekwencyjny (MOTRONIC) rozdziela kolejność wtrysku podobnie jak jest to z układem zapłonowym ,różnica między nimi jest taka że w DIGIFANCIE masz paliwo podane cały czas przed zawór, kolektor jest wstępnie wypełniony paliwem , natomiast w MOTRONICu tylko przed otwarciem zaworu
VW PASSAT SYNCRO GT 2.2 20VT + wirus
- Danielloo
- Administrator
- Posty: 368
- Rejestracja: 21 gru 2011, 15:09
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1986
- silnik: ------------
- Gadu-Gadu: 10520160
- Lokalizacja: Rzeszów - Zawadka
Re: silnik 2.6 v6 w passacie
Jeśli chodzi o podobieństwo digi do mechanika zgadzam sie jak najbardziej lecz nadal uważam ze jest lepszy i precyzyjniejszy , ale skoro juz chcesz używać języka technicznego to jest to wtrysk jednoczesny a nie ciagły . ja bardzo dobrze rozumiem o czym mówisz bo mam z tym styczność na co dzień a jak widze różnica naszych zdań to tylko nazewnictwo w/w
Mój passat jest jak Yeti ... Każdy wie ze istnieje ale mało kto widział
- szatanq
- Posty: 437
- Rejestracja: 05 kwie 2012, 20:03
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1988
- silnik: 1.8i 90KM
- Gadu-Gadu: 0
Re: silnik 2.6 v6 w passacie
tak myśle że jak nie podpasuje ten silnik to co proponujecie . Może 1.8t z passata b5 co wy na to??
- maro0912
- Posty: 881
- Rejestracja: 07 wrz 2012, 22:10
- Auto: Inne
- Rok produkcji: 1992
- silnik: 2.0 115KM
- Skype: marekgoszcz
- Lokalizacja: Andrychów
Re: silnik 2.6 v6 w passacie
na pewno bardziej rozwojowy silnik, a mocowania są na 90% takie jak w 4 i 5 cylindrowych Audi B4 więc i tak będziesz musiał rzeźbić
- MAXIMUS B2
- Posty: 124
- Rejestracja: 16 mar 2013, 12:36
- Auto: Inne
- Rok produkcji: 1993
- silnik: ------------
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Dźwierzuty
- szatanq
- Posty: 437
- Rejestracja: 05 kwie 2012, 20:03
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1988
- silnik: 1.8i 90KM
- Gadu-Gadu: 0
Re: silnik 2.6 v6 w passacie
rzeźbić jak coś to w elektryce a mocowanie silnika powinno być takie same tak myślę