Trzęsący się rano zimny silnik

Wszystko o silniku, układzie chłodzenia, układzie wydechowym
Awatar użytkownika
Sajmon
Posty: 1296
Rejestracja: 31 sty 2013, 11:19
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1984
silnik: 2.0 115KM
Gadu-Gadu: 141061
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Re: Trzęsący się rano zimny silnik

Post autor: Sajmon » 04 wrz 2013, 18:06

nie mylę, tylko mówię, że podobne rzeczy się działy :) Chodzi mi o to, że to też może być związane z zasilaniem, np. że przelewa, ma za mało powietrza etc. :)
ES Performance - kompletne naprawy aut z grupy VAG, modyfikacje, swapy, tuning od A do Z

Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)

Michal
Posty: 50
Rejestracja: 06 mar 2013, 22:31
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1984
silnik: 1.6 75KM
Gadu-Gadu: 0
Kontaktowanie:

Re: Trzęsący się rano zimny silnik

Post autor: Michal » 09 wrz 2013, 14:39

Dziękuję za odpowiedzi.

Podążając za radami zaobserwowałem:

- przy zatkaniu górnego wężyka i pociągnięciu powietrza przez dolny klapka otwiera się do połowy sama, palcem można ją otworzyć całkiem,

- chociaż to nie eliminuje problemu całkowicie, samochód lepiej odpala na zimnym i szybciej zaczyna właściwie pracować gdy mam zdjętą pokrywę filtra powietrza.

Awatar użytkownika
vwquantum
Posty: 1277
Rejestracja: 21 gru 2011, 15:21
Auto: VW Quantum
Rok produkcji: 1987
silnik: 2.1 115KM
Gadu-Gadu: 3709678
Kontaktowanie:

Re: Trzęsący się rano zimny silnik

Post autor: vwquantum » 09 wrz 2013, 17:45

W moim ostatnim poscie troche nakrecilem. ostatni wyraz wkradl sie blad. Powinno byc niesprawny a po drugie przy zaciaganiu powietrza ustam, recznie powinienes probowac zamknac klapke. Jak sie da to oznacza ze automat masz uszkodzony. Cos pamiec mi fixuje ;)

Michal
Posty: 50
Rejestracja: 06 mar 2013, 22:31
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1984
silnik: 1.6 75KM
Gadu-Gadu: 0
Kontaktowanie:

Re: Trzęsący się rano zimny silnik

Post autor: Michal » 05 paź 2013, 13:00

Dziękuję Ci serdecznie za wszelką pomoc, automat okazał się sprawny! :)

Przeczyściłem tę kopułkę z bimetalem w kształcie ślimaka (?), który uchyla przepustnicę i po regulacji ssania zaskoczyło.


Dziękuję serdecznie jeszcze raz, teraz odpala cudownie! :D


Odpowiedz