z 1.6D na 1.9TD z B3
- domel-mz251
- Posty: 168
- Rejestracja: 02 sty 2012, 17:24
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 1.6TD 70KM
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Tczew
Re: z 1.6D na 1.9TD z B3
łożysko igiełkowe musi też w wale być
- Danielloo
- Administrator
- Posty: 368
- Rejestracja: 21 gru 2011, 15:09
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1986
- silnik: ------------
- Gadu-Gadu: 10520160
- Lokalizacja: Rzeszów - Zawadka
Re: z 1.6D na 1.9TD z B3
Dla świętego spokoju tak . Ale nie koniecznie, przewaliłem parenaście dobrych tysięcy z DXem ze Scirocco bez łożyska w wale i żadnych wad nie wykryłem , sprzęgło działało poprawnie , nie szarpało. Szwagier przrzucił 1.9TD z golfa mk3 zamiast 1.6tD również bez łożyska, wszystko działa poprawnie już pare tysiecy kmdomel-mz251 pisze:łożysko igiełkowe musi też w wale być
Mój passat jest jak Yeti ... Każdy wie ze istnieje ale mało kto widział
- domel-mz251
- Posty: 168
- Rejestracja: 02 sty 2012, 17:24
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 1.6TD 70KM
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Tczew
Re: z 1.6D na 1.9TD z B3
Dobrze wiedzieć J tego nie wiedziałem i wymieniam różnice jeśli nie trzeba to o jeden kłopot zawsze mniej. W fordzie sierra to by nie przeszło bo się przekonałem.
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 25 paź 2012, 20:29
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1986
- silnik: 1.6D 54KM
- Gadu-Gadu: 7917179
- Lokalizacja: Malbork
Re: z 1.6D na 1.9TD z B3
Dzięki za wszystkie informacje, jednak nie będę mógł z nich skorzystać, bo przed tym chciałem, żeby znajomy mojego taty - blacharz pospawał mi blachy przy kielichach ale powiedział, że nie ma co do czego spawać i że się nie opłaca xd pojadę do niego jeszcze raz i się zapytam czy by jednak się nie podjął tego, bo dla mnie cena nie gra roli a 1.9TD poszedł do żyda xd więc pogrzebię przy moim 1.6D, bo mi olejem lekko pluje i robi ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym i tak zostanie póki co.