Problem polega na tym że przy próbie regulacji wydatku szczątkowego śruba jest wykrecona na maxa i niemoge znalesc martwego punktu.Czyli cos pomiedzy kiedy obroty bedą lekko wzrastac a momentem kiedy dalsze wykrecanie nie zmniejsza obrotów silnika.Przez to mam problem z wolnymi obrotami na zimnym silniku,ruszaniem bez gazu a nawet zapalaniem swiatel bo silnik traci stałe obroty i nim trzesie.
Zna ktoś przyczyne tego?
1.6TD(JR) Brak regulacji na pompie wtryskowej
- domel-mz251
- Posty: 168
- Rejestracja: 02 sty 2012, 17:24
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 1.6TD 70KM
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Tczew
Re: 1.6TD(JR) Brak regulacji na pompie wtryskowej
Jestem przekonany że ktoś wymieniał oring na ośce od gazu i przestawił ją o ząbek na frezie . Moja rada to odpiąć sprężynę z tej łapki , odkręcić śrubkę i przestawić ją czyli zdjąć z frezu i patrząc od góry przestawić ją o ząbek zgodnie ze wskazówkami zegara.
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 06 sty 2012, 6:12
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1985
- silnik: 1.6TD 70KM
- Gadu-Gadu: 0
Re: 1.6TD(JR) Brak regulacji na pompie wtryskowej
Ząbek na frezie ustawiony jest na maxa i nic to nie daje.Pompa przyszła z niepewnego zródła.Robiłem GOV MOD i zastanawiam sie czy coś zle tam poskładałem.Czy pompa ma jakieś problemy.
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 05 sty 2012, 17:25
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1983
- silnik: 1.6TD 70KM
- Gadu-Gadu: 0
Re: 1.6TD(JR) Brak regulacji na pompie wtryskowej
Mogłeś za mocno wkręcić dawkę lub źle ustawiona ośka gazu na to obstawiam. Z obrotów normalnie schodzi ?
Diesle nie kapią olejem one tak znaczą swój teren