Mam słabą pamieć więc sobie tutaj opisze trochę
Są dwa czujniki jeden z tyłu w głowicy "droższy" i "tańszy" z przodu w króćcu górnego węża chłodnicy wkręcony od dołu. Obydwa są dwu pinowe.
Sterownik dostaje informację z czujnika termiczno czasowego "tańszego" że temperatura płynu jest niższa niż 30 stopni Celsiusza i załącza wtrysk rozruchowy. Przy kręceniu rozrusznikiem idzie napięcie na wtrysk rozruchowy.
Podłączając żarówkę pod wtyczkę od wtrysku rozruchowego.
Gdy silnik zimny:
-sygnał z rozrusznika a następnie miga w regularnych odstępach czasu
Gdy ciepły silnik:
- sygnał z rozrusznika jest opóźniony o 2 sekundy i później miga w regularnych odstępach czasu
We wtyczce napięcie min 11,5V
Rozpylanie paliwa:
Gdy zimny silnik poniżej 30stopni:
W trakcie 10sek kręcenia rozrusznikiem wtrysk rozr. powinien rozpylać paliwo w kształcie stożka w czasie odpowiadającym jw. i rozpyla pulsacyjne.
Gdy ciepły silnik powyżej 30stopni:
Po dwóch sekundach kręcenia rozrusznikiem powinien rozpylać paliwo i później pulsacyjnie.
dla przykładu silniki KX i JT:
temp / czas rozpylania w sek
-20 / 5-11
-10 / 4-10
0 / 1,8-5,8
5 / 1- 4
10 / 0-3
20 / 0-1
Wtrysk rozruchowy 5cyl
- vwquantum
- Posty: 1277
- Rejestracja: 21 gru 2011, 15:21
- Auto: VW Quantum
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 2.1 115KM
- Gadu-Gadu: 3709678
- Kontaktowanie:
Wtrysk rozruchowy 5cyl
VW Quantana
viewtopic.php?f=10&t=68
viewtopic.php?f=10&t=68
- Sajmon
- Posty: 1296
- Rejestracja: 31 sty 2013, 11:19
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1984
- silnik: 2.0 115KM
- Gadu-Gadu: 141061
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontaktowanie:
Re: Wtrysk rozruchowy 5cyl
ja mam 1pin w króćcu ten "tańszy"
ES Performance - kompletne naprawy aut z grupy VAG, modyfikacje, swapy, tuning od A do Z
Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)
Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)