Strona 1 z 1

Zapowietrzanie się sprzęgła B2 syncro

: 03 sty 2017, 18:34
autor: adamstrazak
Witam.
Mam problem ze sprzęgłem. Mimo nowej pompy i siłownika cały czas zbiera się powietrze w układzie. Co 300 km musze podnosić maskę do góry i dłubać kluczem nr "7" i spuszczać to cholerstwo z układu. Początkowo dla przyjemności jazdy nie robiło to różnicy ale teraz staje się to uciążliwe.
Zna ktoś może jakieś rozwiązanie, byleby nie siłownik.
Pozdrawiam.

Re: Zapowietrzanie się sprzęgła B2 syncro

: 03 sty 2017, 20:27
autor: Nono
Na pewno dobrze zamocowane wszystkie przewody? Odpowietrzasz przy pompie, czy wysprzęgliku?

Re: Zapowietrzanie się sprzęgła B2 syncro

: 04 sty 2017, 0:28
autor: adamstrazak
Przewody wydają się być dobrze. Odpowietrzanie przy wysprzęgliku.

Re: Zapowietrzanie się sprzęgła B2 syncro

: 04 sty 2017, 0:48
autor: Sajmon
wysprzęglik może puszczać płyn jeśli to nie przewody i pompka zmieniona, to nie ma innej możliwości :)

Re: Zapowietrzanie się sprzęgła B2 syncro

: 04 sty 2017, 18:48
autor: adamstrazak
Szlag. Na wiosnę muszę się z to zabrać.
Ok. Dzięki za podpowiedź.
Pozdrowienia.

Re: Zapowietrzanie się sprzęgła B2 syncro

: 06 sty 2017, 17:19
autor: vwquantum
moze puszcza ci ten gumowy przewod. lubi miec tzw przepukline.
jakiej firmy pompka i wysprzeglik?

jak masz problemy ze sprzeglem proponuje ci wywalic plyn i umyc zbiorniczek hamulcowy. potem zalej swiezym dot. bywa tak ze stary plyn jest w drugiej komorze zbiorniczka i przez ten gnoj nie odpowietrza sie prawidlowo.....
przekonalem sie na wlasnej skorze. myslalem ze przelanie ukladu wystarczy. g prawda....
walczylem z odpowietrzeniem wiele lat :) po wymianie calego plynu i umycia zbiorniczka z nowym wysprzeglikiem i pompką po odkreceniu odpowietrznika samo sie odpowietrzylo praktycznie :D

Re: Zapowietrzanie się sprzęgła B2 syncro

: 06 sty 2017, 18:35
autor: adamstrazak
Samochód składałem od podstaw wiec wszystko co moglem to wymieniałem, łącznie z płynem. Fakt, przewodów nie wymieniałem. Myślałem że skoro nie ciekną to są dobre. Wysprzęglik to TRW a pompa to TRW lub Bosch. Przy okazji zajmę się jeszcze tym przewodem.
P.S. Na śniegu ten samochód to istny czołg:) napęd 4x4 robi robotę.
Pozdrawiam