Temat został przeniesiony ze starego forum, jednakże nie stanowi całości dyskusji jaka się w nim odbywała. Ze względu na przejrzystość zostały w nim zachowane tylko najważniejsze posty.
Regulacja:
Wymieniłeś skrzynie z 4 biegowej na 5cio. Lub na odwrót? Przyjżyj się jak wrzuca się wsteczny bieg? Wciskany i na jedynkę czy na tzw. 6stkę.?
Ja wrzucałem skrzynie 3m i wsteczny jest w dół prawo tył. czyli inna od tej co miałem. Więc musiałem zastosować odpowiedni koszyczek co jest pod lewarkiem. Różnią się też wygięciem wieloklina co wchodzi do wodzika skrzyni.
tutaj widać 3 wajchy:
od dołu patrząc 4 biegi, 5 biegów audi, 5 biegów vw
Koszyczki różnią się bo mają w innym miejscu prowadniczkę do biegu wstecznego a po to żeby w czasie jazdy nie chcący nie wskoczył ci ten bieg.
użyć trzeba urządzenia serwisowego o nr.3057 do ustalania gałki zmiany biegów
lub można zastąpić kolegą lub znajomym który będzie trzymał gałkę zmiany biegów w miejscu neutralnym.
Skrzynia na neutrala, wajcha na neutrala i skręcić wodzik potem zobaczyć jakie są biegi.
Pamiętaj że wajcha ma luz w lewo na neutralu i odbijanie do środkowej pozycji.
Skup się na jedynce i piątce. Później jak będzie potrzeba wycentrowanie wajchy na dwóch śrubach od góry.
wygląd wodzików które też mogą się różnic między 4 a 5biegową skrzynią. U siebie zastosowałem wodzik z 4biegowej do 5biegowej i czuć ze jest coś nie tak ale da się jeździć
http://forums.audiworld.com/picture.php ... reid=36487
NIe masz sprzegła sprawdz najpierw czy ci się nie urwało ramię cięgna linki przy skrzyni. Częsty przypadek.
kawes pisze:
fot już po haftowaniu