przetaczanie trzpienia

Wszystko o amortyzatorach, gumkach, tulejkach itd.
Awatar użytkownika
vwquantum
Posty: 1277
Rejestracja: 21 gru 2011, 15:21
Auto: VW Quantum
Rok produkcji: 1987
silnik: 2.1 115KM
Gadu-Gadu: 3709678
Kontaktowanie:

przetaczanie trzpienia

Post autor: vwquantum » 30 gru 2014, 14:16

Czy ktoś się spotkał z przetaczaniem górnej części amortyzatora a dokładniej trzpienia bez jego rozbierania. Czy da się jakoś złapać w szczeki tokarki żeby nie porysować trzpienia?

podsumowując muszę skrócić trzpień amora o kilka cm.

Dzwoniłem do zakładu który regeneruje amory i powiedział mi że nie ma takiej możliwości żeby w ogóle skrócić bo wtedy amortyzator nie działa. Przytoczę jego słowa. Będzie tłukł.

Auto będzie mieć dużą glebę więc wg. mnie powinno być trochę ucięte. Bo nie będzie dobijał do końca dzięki skróceniu.

Awatar użytkownika
Harold
Posty: 104
Rejestracja: 04 sty 2012, 18:29
Auto: VW Santana
Rok produkcji: 1983
silnik: 1.8 90KM
Gadu-Gadu: 7332252
Lokalizacja: Tychy
Kontaktowanie:

Re: przetaczanie trzpienia

Post autor: Harold » 30 gru 2014, 18:27

Firma Pecar oni takie rzeczy robią mi tez skracali zmieniali charakterystykę i z nie rozbieralnych robią rozbieralne, dotaczają nakrętkę i robią uszczelnienie plus skracaja trzpien.
Tu masz namiar http://www.pecar.pl/

myszaradom
Posty: 81
Rejestracja: 22 gru 2014, 18:24
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1986
silnik: 1.6D 54KM
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Mazowieckie

Re: przetaczanie trzpienia

Post autor: myszaradom » 31 gru 2014, 18:25

A zajmują się skracaniem całego wkładu ??

Awatar użytkownika
Harold
Posty: 104
Rejestracja: 04 sty 2012, 18:29
Auto: VW Santana
Rok produkcji: 1983
silnik: 1.8 90KM
Gadu-Gadu: 7332252
Lokalizacja: Tychy
Kontaktowanie:

Re: przetaczanie trzpienia

Post autor: Harold » 31 gru 2014, 18:35

Tak rozbierają amor i skracają obudowę oraz tłok

myszaradom
Posty: 81
Rejestracja: 22 gru 2014, 18:24
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1986
silnik: 1.6D 54KM
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Mazowieckie

Re: przetaczanie trzpienia

Post autor: myszaradom » 31 gru 2014, 18:37

czyli skrócą wkład ale też i skok amortyzatora? Dobrze rozumiem? Mnie zależy na tym czy da się zrobić tak by wkład był np krótszy od 3cm ale skok został nadal ten sam

Awatar użytkownika
Harold
Posty: 104
Rejestracja: 04 sty 2012, 18:29
Auto: VW Santana
Rok produkcji: 1983
silnik: 1.8 90KM
Gadu-Gadu: 7332252
Lokalizacja: Tychy
Kontaktowanie:

Re: przetaczanie trzpienia

Post autor: Harold » 31 gru 2014, 19:51

Tak ale jak będziesz miał tłok nie skrócony to będzie dobijał do dna obudowy ale najlepiej zdzwonić i zapytać. Mi skracali cały amor i go utwardzili był to wkład FK nie rozbieralny, rozcięli dorobili nakrętkę i uszczelniacz i skrócili.

Awatar użytkownika
vwquantum
Posty: 1277
Rejestracja: 21 gru 2011, 15:21
Auto: VW Quantum
Rok produkcji: 1987
silnik: 2.1 115KM
Gadu-Gadu: 3709678
Kontaktowanie:

Re: przetaczanie trzpienia

Post autor: vwquantum » 31 gru 2014, 20:47

myszaradom pisze:czyli skrócą wkład ale też i skok amortyzatora? Dobrze rozumiem? Mnie zależy na tym czy da się zrobić tak by wkład był np krótszy od 3cm ale skok został nadal ten sam
Jaki to jest amor?jakiejs firmy i do jakiego auta? kadet , vw mk1? Sportowy utwardzony?

Rozumiem że chcesz taką nie typówkę ogarnąc żeby auto bardziej zglebić ale i też żeby mieć pełną regulację poduszki do góry a już w dół okucia nie możesz obniżyć. Z tego co pamiętam to mówiłeś że masz dwubałwankową czyli max 180mm. Zgadza się?

myszaradom
Posty: 81
Rejestracja: 22 gru 2014, 18:24
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1986
silnik: 1.6D 54KM
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Mazowieckie

Re: przetaczanie trzpienia

Post autor: myszaradom » 01 sty 2015, 11:24

Wkład to mts technix z golfa 1 ale dokładnie o co mi chodzi to w innym temacie ;)


Odpowiedz