Gwint w B2

Wszystko o amortyzatorach, gumkach, tulejkach itd.
myszaradom
Posty: 81
Rejestracja: 22 gru 2014, 18:24
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1986
silnik: 1.6D 54KM
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Mazowieckie

Re: Gwint w B2

Post autor: myszaradom » 24 mar 2015, 5:41

Ale na tym zestawie z przodu i tak dużo nie zejdziesz

RedRozz
Posty: 7
Rejestracja: 11 kwie 2014, 15:13
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1983
silnik: 1.6D 54KM
Gadu-Gadu: 0

Re: Gwint w B2

Post autor: RedRozz » 08 kwie 2015, 13:41

A w ogóle idzie dostać jakiś oryginalny gwint, tzn dedykowany do B2?

Awatar użytkownika
vwquantum
Posty: 1277
Rejestracja: 21 gru 2011, 15:21
Auto: VW Quantum
Rok produkcji: 1987
silnik: 2.1 115KM
Gadu-Gadu: 3709678
Kontaktowanie:

Re: Gwint w B2

Post autor: vwquantum » 08 kwie 2015, 13:44

nie. jedynie audi b3

Awatar użytkownika
Sajmon
Posty: 1296
Rejestracja: 31 sty 2013, 11:19
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1984
silnik: 2.0 115KM
Gadu-Gadu: 141061
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Re: Gwint w B2

Post autor: Sajmon » 08 kwie 2015, 14:18

tak. idzie tylko kosztuje około 4-5tyś :)
ES Performance - kompletne naprawy aut z grupy VAG, modyfikacje, swapy, tuning od A do Z

Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)

RedRozz
Posty: 7
Rejestracja: 11 kwie 2014, 15:13
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1983
silnik: 1.6D 54KM
Gadu-Gadu: 0

Re: Gwint w B2

Post autor: RedRozz » 09 kwie 2015, 20:07

Okej, rozumiem :P To teraz minimalnie odbiegnę od tematu gwintu i przejdę w temat samych sprężyn. Znalazłem sprężyny firmy MTS Technik (-35 mm) oraz jeszcze H&R (-40 mm), tyle że firmy H&R nie mogę znaleźć żadnego dystrubutora/sklepu/sprzedawcy a MTS Technik ma normalnie swoją stronkę i nie ma z nim problemu. Czytałem gdzieś że gdy zmienię same sprężyny to amortyzatorów nie trzeba zmieniać o ile są w miarę nowe. Jak sytuacja wygląda wtedy? A rozpórki trzeba zakładać?

Awatar użytkownika
vwquantum
Posty: 1277
Rejestracja: 21 gru 2011, 15:21
Auto: VW Quantum
Rok produkcji: 1987
silnik: 2.1 115KM
Gadu-Gadu: 3709678
Kontaktowanie:

Re: Gwint w B2

Post autor: vwquantum » 09 kwie 2015, 20:31

do -40 mm nie trzeba zmieniac amortyzatorów na te o krótszym skoku.

myszaradom
Posty: 81
Rejestracja: 22 gru 2014, 18:24
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1986
silnik: 1.6D 54KM
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Mazowieckie

Re: Gwint w B2

Post autor: myszaradom » 10 kwie 2015, 13:02

Rozpórka zawsze pomoże nigdy nie zaszkodzi

RedRozz
Posty: 7
Rejestracja: 11 kwie 2014, 15:13
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1983
silnik: 1.6D 54KM
Gadu-Gadu: 0

Re: Gwint w B2

Post autor: RedRozz » 17 kwie 2015, 18:07

A czy ma może ktoś z Was namiar na dystrybutora firmy H&r?

Awatar użytkownika
vwquantum
Posty: 1277
Rejestracja: 21 gru 2011, 15:21
Auto: VW Quantum
Rok produkcji: 1987
silnik: 2.1 115KM
Gadu-Gadu: 3709678
Kontaktowanie:

Re: Gwint w B2

Post autor: vwquantum » 17 kwie 2015, 18:34

znalezienie w google zajęło mi z 8 sekund.

http://www.h-r.com.pl/informacje/19/kon ... jcego.html


w 3city też chłopaki może pomogą.

VENOM S.C. (hrsprings.pl)
ul. Gdańska 13d
84-200 Wejherowo

Tel : (58) 572 22 44
Kom : (+48) 500 444 515
Fax : (58) 572 22 44

piotr
Posty: 49
Rejestracja: 10 paź 2014, 21:13
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1987
silnik: 1.6 75KM
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: rydułtowy

Re: Gwint w B2

Post autor: piotr » 04 sie 2016, 12:39

Ostatnio dowiedziałem się że gość ma z przodu gwint z calibry, wie ktoś jak to wygląda w praktyce ?


Odpowiedz