Strona 2 z 3
Re: Gwint w B2
: 24 mar 2015, 5:41
autor: myszaradom
Ale na tym zestawie z przodu i tak dużo nie zejdziesz
Re: Gwint w B2
: 08 kwie 2015, 13:41
autor: RedRozz
A w ogóle idzie dostać jakiś oryginalny gwint, tzn dedykowany do B2?
Re: Gwint w B2
: 08 kwie 2015, 13:44
autor: vwquantum
nie. jedynie audi b3
Re: Gwint w B2
: 08 kwie 2015, 14:18
autor: Sajmon
tak. idzie tylko kosztuje około 4-5tyś
Re: Gwint w B2
: 09 kwie 2015, 20:07
autor: RedRozz
Okej, rozumiem
To teraz minimalnie odbiegnę od tematu gwintu i przejdę w temat samych sprężyn. Znalazłem sprężyny firmy MTS Technik (-35 mm) oraz jeszcze H&R (-40 mm), tyle że firmy H&R nie mogę znaleźć żadnego dystrubutora/sklepu/sprzedawcy a MTS Technik ma normalnie swoją stronkę i nie ma z nim problemu. Czytałem gdzieś że gdy zmienię same sprężyny to amortyzatorów nie trzeba zmieniać o ile są w miarę nowe. Jak sytuacja wygląda wtedy? A rozpórki trzeba zakładać?
Re: Gwint w B2
: 09 kwie 2015, 20:31
autor: vwquantum
do -40 mm nie trzeba zmieniac amortyzatorów na te o krótszym skoku.
Re: Gwint w B2
: 10 kwie 2015, 13:02
autor: myszaradom
Rozpórka zawsze pomoże nigdy nie zaszkodzi
Re: Gwint w B2
: 17 kwie 2015, 18:07
autor: RedRozz
A czy ma może ktoś z Was namiar na dystrybutora firmy H&r?
Re: Gwint w B2
: 17 kwie 2015, 18:34
autor: vwquantum
znalezienie w google zajęło mi z 8 sekund.
http://www.h-r.com.pl/informacje/19/kon ... jcego.html
w 3city też chłopaki może pomogą.
VENOM S.C. (hrsprings.pl)
ul. Gdańska 13d
84-200 Wejherowo
Tel : (58) 572 22 44
Kom : (+48) 500 444 515
Fax : (58) 572 22 44
Re: Gwint w B2
: 04 sie 2016, 12:39
autor: piotr
Ostatnio dowiedziałem się że gość ma z przodu gwint z calibry, wie ktoś jak to wygląda w praktyce ?