Cześć!
Wiem, że samochodów na powietrzu u nas na forum jest śladowa ilość(jak nie jeden) ale chciałem się dowiedzieć, bo może ktoś się orientuje, jak wygląda sprawa wytrzymałości amortyzatorów z owym zawieszeniem. Wiem, że u mnie w B1 trzeba na pewno skracać amortyzator ale pytanie brzmi czy seryjny amorek wytrzyma. Czy kupować jakieś sportowe czy tak czy tak trzeba będzie często wymieniać?
Wiadomo, najfajniej jakby leżał cały czas ale wtedy amortyzator jest na maxa(albo prawie) wciśnięty. Bardzo to szkodzi? Czy np. tam gdzie można to najlepiej jakby był w normalnej wysokości?
Pytam się, bo taki zawias jest w planach a i tak trzeba 4 amory wymienić i nie wiem czego szukać...
AirRide a amortyzatory
- nemsiu
- Posty: 141
- Rejestracja: 07 sie 2014, 19:28
- Auto: VW Passat B1
- Rok produkcji: 1979
- silnik: 1.6D 54KM
- Gadu-Gadu: 884088
- Skype: nemsiu
- Lokalizacja: Kamienica Polska/Częstochowa
AirRide a amortyzatory
Zobacz moje B1 ----> https://www.facebook.com/pages/VW-passa ... page_panel
- Sajmon
- Posty: 1296
- Rejestracja: 31 sty 2013, 11:19
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1984
- silnik: 2.0 115KM
- Gadu-Gadu: 141061
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontaktowanie:
Re: AirRide a amortyzatory
Eeee yyyy? pięć?nemsiu pisze:Wiem, że samochodów na powietrzu u nas na forum jest śladowa ilość(jak nie jeden)
Więcej jest na airze niż na gwincie u nas na forum haha
Co do amorków, to bez roznicy czy to airride, czy sportowe sprezyny.
Jeśli chcesz jeździć obniżonym samochodem to musisz mieć krótsze amortyzatory i tak na prawde to rozwiazuje wszystkie Twoje wątpliwości. Jakbyś chciał jeździć na "kozie" z airride'm to mozesz miec seryjne amorki
ES Performance - kompletne naprawy aut z grupy VAG, modyfikacje, swapy, tuning od A do Z
Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)
Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)
- biju
- Posty: 212
- Rejestracja: 05 sty 2012, 15:18
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1980
- silnik: 2.2 115KM
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Sosnowiec, Kraków
Re: AirRide a amortyzatory
Jeśli będziesz chciał położyć samochód nisko to bez skracania amorkow się nie obędzie
80' VW Passat 32b Fließheck
-
- Posty: 81
- Rejestracja: 22 gru 2014, 18:24
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1986
- silnik: 1.6D 54KM
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Mazowieckie
Re: AirRide a amortyzatory
A dokładnie trzeba wyciąć 8cm żeby auto usiadł na maksa
- nemsiu
- Posty: 141
- Rejestracja: 07 sie 2014, 19:28
- Auto: VW Passat B1
- Rok produkcji: 1979
- silnik: 1.6D 54KM
- Gadu-Gadu: 884088
- Skype: nemsiu
- Lokalizacja: Kamienica Polska/Częstochowa
Re: AirRide a amortyzatory
no to wiem ale chodzi mi o wytrzymałość potem ich. Bo jak często będzie leżał to amorek jest wciśnięty na maxa lub prawie i pytanie czy to ma wpływ na ich wytrzymałość. Rozumiecie o co chodzi?
Zobacz moje B1 ----> https://www.facebook.com/pages/VW-passa ... page_panel
- vwquantum
- Posty: 1277
- Rejestracja: 21 gru 2011, 15:21
- Auto: VW Quantum
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 2.1 115KM
- Gadu-Gadu: 3709678
- Kontaktowanie:
Re: AirRide a amortyzatory
tym bym sie nie przejmował. wg mnie to trzpien pracujacy na tej samej wysokosci moze sie przytrzec wctym miejscu a jak na airze podnosimy i opuszczamy to smaruje sie tloczysko lepiej.
Ba dzieki temu ze amory pracuja w mieszkach gumowych to nie ma syfu ale za to jest wilgosc z powietrza jezeli nie ma skraplacza.
Ba dzieki temu ze amory pracuja w mieszkach gumowych to nie ma syfu ale za to jest wilgosc z powietrza jezeli nie ma skraplacza.
VW Quantana
viewtopic.php?f=10&t=68
viewtopic.php?f=10&t=68
- theTomasso
- Posty: 124
- Rejestracja: 06 lut 2015, 17:24
- Auto: VW Passat B1
- Rok produkcji: 1976
- silnik: 1.6 75KM
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Zamość - POLAND
Re: AirRide a amortyzatory
póki tłok amortyzatora nie będzie dobijał do dna (przed tym chroni odbojnik i trzeba będzie tak dobrać długość amorka żeby nie opierał się na amortyzatorze) to nie ma znaczenia na zużycie to w jakim zakresie pracuje, niektóre amorki mają w środkowej strefie dodatkowe kanaliki co powoduje bardziej komfortową pracę przy płynnej jeździe a usztywniają się nieco przy większych wychyłach co najwyżej stracisz tą cechę zawieszenia ale bez wpływu na żywotność
bardziej narażone są tuleje zawieszenia ale poza tym zużycie wszystkich innych elementów jest standardowe (poza oponami, miską oleju, zderzakiem itp., przy nieodpowiednim traktowaniu
bardziej narażone są tuleje zawieszenia ale poza tym zużycie wszystkich innych elementów jest standardowe (poza oponami, miską oleju, zderzakiem itp., przy nieodpowiednim traktowaniu