Obniżanie zawieszenia
- MAXIMUS B2
- Posty: 124
- Rejestracja: 16 mar 2013, 12:36
- Auto: Inne
- Rok produkcji: 1993
- silnik: ------------
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Dźwierzuty
Re: Obniżanie zawieszenia
a tyłu nie mam ale spreżyna od golfa -40mm wygląda jak ta z pastucha
Jeżdżę Audi, ale Passata mam w duszy
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 22 lut 2013, 8:16
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 1.6TD 70KM
- Gadu-Gadu: 9423663
- Lokalizacja: Mikołajówek/Krefeld
- Kontaktowanie:
Re: Obniżanie zawieszenia
http://www.simtuningshop.de/Suspension- ... 96532.html takie cus znalazlem buszujac w internecie
- GangstaMan
- Posty: 79
- Rejestracja: 04 kwie 2012, 21:45
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1986
- silnik: 1.6TD 70KM
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
Re: Obniżanie zawieszenia
Z racji tego że posiadam luźne sprężyny na przód z Golfa Mk3 mam pytanie, podejdą normalnie do Passka czy trzeba np. zmieniać górne poduszki?
- MAXIMUS B2
- Posty: 124
- Rejestracja: 16 mar 2013, 12:36
- Auto: Inne
- Rok produkcji: 1993
- silnik: ------------
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Dźwierzuty
Re: Obniżanie zawieszenia
Nie trzeba nic zmieniać
Od golfa pasują idealnie
Od golfa pasują idealnie
Jeżdżę Audi, ale Passata mam w duszy
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 25 lut 2013, 10:13
- Auto: VW Santana
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 1.6D 54KM
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Wejherowo
GWINT
Witam. Czy mógłby mi ktoś , dokładnie opisać co muszę zrobić aby do sedana wsadzić gwint? Wiem , że pytanie może wydawać się idiotyczne, ale byłbym wdzięczny gdyby ktoś mi napisał co muszę zrobić aby wsadzić gwint np z b3-ójki, jestem kompletnym laikiem w tych sprawach niestety, jeżeli temat jest na forum, to od razu przenieście do kosza, i powiadomcie mnie na PW
-
- Posty: 277
- Rejestracja: 21 gru 2011, 15:10
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1988
- silnik: 1.6TD 70KM
- Lokalizacja: Jawor
- Kontaktowanie:
Re: GWINT
Post przeniosłem do odpowiedniego wątku, który to w sumie radzę na dobry początek przeczytaćmikutek13 pisze:Witam. Czy mógłby mi ktoś , dokładnie opisać co muszę zrobić aby do sedana wsadzić gwint? Wiem , że pytanie może wydawać się idiotyczne, ale byłbym wdzięczny gdyby ktoś mi napisał co muszę zrobić aby wsadzić gwint np z b3-ójki, jestem kompletnym laikiem w tych sprawach niestety, jeżeli temat jest na forum, to od razu przenieście do kosza, i powiadomcie mnie na PW
Jeśli chodzi o gwint to z B3 podejdzie co najwyżej na tył, jeśli chodzi o przód to albo kupisz gotowce, tzn. nowe dedykowane i co za tym idzie cholernie drogie kolumny, albo też pokombinujesz na inne sposoby, np.:
- z gwintem z Audi 80 (patrz wątek z moim B2),
- lub z innym podobnym budową (np. z Opla Calibry jeśli dobrze pamiętam - tu patrz wątek z Harolda B2),
- lub też możesz wymodzić coś samemu, ewentualnie za pośrednictwem kogoś obeznanego (tu patrz wątek z Birola B2).
Ogólnie to można też po prostu wklepać "gwint" w wyszukiwarce forumowej i czytać, czytać, czytać No a potem działać.
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 25 lut 2013, 10:13
- Auto: VW Santana
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 1.6D 54KM
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Wejherowo
Re: GWINT
Okej, wielkie dzięki i wybacz , że nie ogarnałemmotomaniak pisze:Post przeniosłem do odpowiedniego wątku, który to w sumie radzę na dobry początek przeczytaćmikutek13 pisze:Witam. Czy mógłby mi ktoś , dokładnie opisać co muszę zrobić aby do sedana wsadzić gwint? Wiem , że pytanie może wydawać się idiotyczne, ale byłbym wdzięczny gdyby ktoś mi napisał co muszę zrobić aby wsadzić gwint np z b3-ójki, jestem kompletnym laikiem w tych sprawach niestety, jeżeli temat jest na forum, to od razu przenieście do kosza, i powiadomcie mnie na PW
Jeśli chodzi o gwint to z B3 podejdzie co najwyżej na tył, jeśli chodzi o przód to albo kupisz gotowce, tzn. nowe dedykowane i co za tym idzie cholernie drogie kolumny, albo też pokombinujesz na inne sposoby, np.:
- z gwintem z Audi 80 (patrz wątek z moim B2),
- lub z innym podobnym budową (np. z Opla Calibry jeśli dobrze pamiętam - tu patrz wątek z Harolda B2),
- lub też możesz wymodzić coś samemu, ewentualnie za pośrednictwem kogoś obeznanego (tu patrz wątek z Birola B2).
Ogólnie to można też po prostu wklepać "gwint" w wyszukiwarce forumowej i czytać, czytać, czytać No a potem działać.
- piotr0488
- Posty: 168
- Rejestracja: 18 maja 2013, 21:00
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1986
- silnik: 1.8 90KM
- Lokalizacja: Lędyczek
- Kontaktowanie:
Re: Obniżanie zawieszenia
Przeglądając forum znalazłem taki patent. Może komuś się przyda
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... over-setup..
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... over-setup..
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 27 cze 2013, 21:18
- Auto: VW Santana
- Rok produkcji: 1984
- silnik: 1.8 90KM
- Gadu-Gadu: 1763971
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Obniżanie zawieszenia
A może zrobić gwint na zamówienie ? Nie wiem czy w Polsce są takie firmy ale 200 km ode mnie w Czechach jest firma która ponoć sie tym zajmuję hpsporting.cz Napisałem e-mail do nich zobaczymy co odpiszą i w jakiej kwocie.
- Sajmon
- Posty: 1296
- Rejestracja: 31 sty 2013, 11:19
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1984
- silnik: 2.0 115KM
- Gadu-Gadu: 141061
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontaktowanie:
Re: Obniżanie zawieszenia
Nie ma z tym problemu i bardzo dużo osób w PL to robi
ES Performance - kompletne naprawy aut z grupy VAG, modyfikacje, swapy, tuning od A do Z
Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)
Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)