Obniżanie zawieszenia

Wszystko o amortyzatorach, gumkach, tulejkach itd.
Awatar użytkownika
MAXIMUS B2
Posty: 124
Rejestracja: 16 mar 2013, 12:36
Auto: Inne
Rok produkcji: 1993
silnik: ------------
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Dźwierzuty

Re: Obniżanie zawieszenia

Post autor: MAXIMUS B2 » 25 mar 2013, 19:30

a tyłu nie mam ale spreżyna od golfa -40mm wygląda jak ta z pastucha :)
Jeżdżę Audi, ale Passata mam w duszy :)

juzek32b
Posty: 18
Rejestracja: 22 lut 2013, 8:16
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1987
silnik: 1.6TD 70KM
Gadu-Gadu: 9423663
Lokalizacja: Mikołajówek/Krefeld
Kontaktowanie:

Re: Obniżanie zawieszenia

Post autor: juzek32b » 26 mar 2013, 20:18

http://www.simtuningshop.de/Suspension- ... 96532.html takie cus znalazlem buszujac w internecie :D

Awatar użytkownika
GangstaMan
Posty: 79
Rejestracja: 04 kwie 2012, 21:45
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1986
silnik: 1.6TD 70KM
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Kraków

Re: Obniżanie zawieszenia

Post autor: GangstaMan » 28 mar 2013, 1:40

Z racji tego że posiadam luźne sprężyny na przód z Golfa Mk3 mam pytanie, podejdą normalnie do Passka czy trzeba np. zmieniać górne poduszki?

Awatar użytkownika
MAXIMUS B2
Posty: 124
Rejestracja: 16 mar 2013, 12:36
Auto: Inne
Rok produkcji: 1993
silnik: ------------
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Dźwierzuty

Re: Obniżanie zawieszenia

Post autor: MAXIMUS B2 » 28 mar 2013, 5:42

Nie trzeba nic zmieniać ;)
Od golfa pasują idealnie :P
Jeżdżę Audi, ale Passata mam w duszy :)

mikutek13
Posty: 13
Rejestracja: 25 lut 2013, 10:13
Auto: VW Santana
Rok produkcji: 1987
silnik: 1.6D 54KM
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Wejherowo

GWINT

Post autor: mikutek13 » 04 sie 2013, 19:17

Witam. Czy mógłby mi ktoś , dokładnie opisać co muszę zrobić aby do sedana wsadzić gwint? Wiem , że pytanie może wydawać się idiotyczne, ale byłbym wdzięczny gdyby ktoś mi napisał co muszę zrobić aby wsadzić gwint np z b3-ójki, jestem kompletnym laikiem w tych sprawach niestety, jeżeli temat jest na forum, to od razu przenieście do kosza, i powiadomcie mnie na PW :)

motomaniak
Posty: 277
Rejestracja: 21 gru 2011, 15:10
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1988
silnik: 1.6TD 70KM
Lokalizacja: Jawor
Kontaktowanie:

Re: GWINT

Post autor: motomaniak » 16 sie 2013, 20:45

mikutek13 pisze:Witam. Czy mógłby mi ktoś , dokładnie opisać co muszę zrobić aby do sedana wsadzić gwint? Wiem , że pytanie może wydawać się idiotyczne, ale byłbym wdzięczny gdyby ktoś mi napisał co muszę zrobić aby wsadzić gwint np z b3-ójki, jestem kompletnym laikiem w tych sprawach niestety, jeżeli temat jest na forum, to od razu przenieście do kosza, i powiadomcie mnie na PW :)
Post przeniosłem do odpowiedniego wątku, który to w sumie radzę na dobry początek przeczytać ;)

Jeśli chodzi o gwint to z B3 podejdzie co najwyżej na tył, jeśli chodzi o przód to albo kupisz gotowce, tzn. nowe dedykowane i co za tym idzie cholernie drogie kolumny, albo też pokombinujesz na inne sposoby, np.:
- z gwintem z Audi 80 (patrz wątek z moim B2),
- lub z innym podobnym budową (np. z Opla Calibry jeśli dobrze pamiętam - tu patrz wątek z Harolda B2),
- lub też możesz wymodzić coś samemu, ewentualnie za pośrednictwem kogoś obeznanego (tu patrz wątek z Birola B2).

Ogólnie to można też po prostu wklepać "gwint" w wyszukiwarce forumowej i czytać, czytać, czytać ;) No a potem działać.
Obrazek

mikutek13
Posty: 13
Rejestracja: 25 lut 2013, 10:13
Auto: VW Santana
Rok produkcji: 1987
silnik: 1.6D 54KM
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Wejherowo

Re: GWINT

Post autor: mikutek13 » 18 sie 2013, 4:13

motomaniak pisze:
mikutek13 pisze:Witam. Czy mógłby mi ktoś , dokładnie opisać co muszę zrobić aby do sedana wsadzić gwint? Wiem , że pytanie może wydawać się idiotyczne, ale byłbym wdzięczny gdyby ktoś mi napisał co muszę zrobić aby wsadzić gwint np z b3-ójki, jestem kompletnym laikiem w tych sprawach niestety, jeżeli temat jest na forum, to od razu przenieście do kosza, i powiadomcie mnie na PW :)
Post przeniosłem do odpowiedniego wątku, który to w sumie radzę na dobry początek przeczytać ;)

Jeśli chodzi o gwint to z B3 podejdzie co najwyżej na tył, jeśli chodzi o przód to albo kupisz gotowce, tzn. nowe dedykowane i co za tym idzie cholernie drogie kolumny, albo też pokombinujesz na inne sposoby, np.:
- z gwintem z Audi 80 (patrz wątek z moim B2),
- lub z innym podobnym budową (np. z Opla Calibry jeśli dobrze pamiętam - tu patrz wątek z Harolda B2),
- lub też możesz wymodzić coś samemu, ewentualnie za pośrednictwem kogoś obeznanego (tu patrz wątek z Birola B2).

Ogólnie to można też po prostu wklepać "gwint" w wyszukiwarce forumowej i czytać, czytać, czytać ;) No a potem działać.
Okej, wielkie dzięki i wybacz , że nie ogarnałem :)

Awatar użytkownika
piotr0488
Posty: 168
Rejestracja: 18 maja 2013, 21:00
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1986
silnik: 1.8 90KM
Lokalizacja: Lędyczek
Kontaktowanie:

Re: Obniżanie zawieszenia

Post autor: piotr0488 » 26 sie 2013, 20:23

Przeglądając forum znalazłem taki patent. Może komuś się przyda

http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... over-setup..

Damian3399
Posty: 29
Rejestracja: 27 cze 2013, 21:18
Auto: VW Santana
Rok produkcji: 1984
silnik: 1.8 90KM
Gadu-Gadu: 1763971
Lokalizacja: Wałbrzych

Re: Obniżanie zawieszenia

Post autor: Damian3399 » 15 lis 2013, 13:37

A może zrobić gwint na zamówienie ? Nie wiem czy w Polsce są takie firmy ale 200 km ode mnie w Czechach jest firma która ponoć sie tym zajmuję hpsporting.cz Napisałem e-mail do nich zobaczymy co odpiszą i w jakiej kwocie. :)

Awatar użytkownika
Sajmon
Posty: 1296
Rejestracja: 31 sty 2013, 11:19
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1984
silnik: 2.0 115KM
Gadu-Gadu: 141061
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Re: Obniżanie zawieszenia

Post autor: Sajmon » 15 lis 2013, 13:46

Nie ma z tym problemu i bardzo dużo osób w PL to robi ;)
ES Performance - kompletne naprawy aut z grupy VAG, modyfikacje, swapy, tuning od A do Z

Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)


Odpowiedz