Strona 3 z 9

Re: Obniżanie zawieszenia

: 25 mar 2013, 19:30
autor: MAXIMUS B2
a tyłu nie mam ale spreżyna od golfa -40mm wygląda jak ta z pastucha :)

Re: Obniżanie zawieszenia

: 26 mar 2013, 20:18
autor: juzek32b
http://www.simtuningshop.de/Suspension- ... 96532.html takie cus znalazlem buszujac w internecie :D

Re: Obniżanie zawieszenia

: 28 mar 2013, 1:40
autor: GangstaMan
Z racji tego że posiadam luźne sprężyny na przód z Golfa Mk3 mam pytanie, podejdą normalnie do Passka czy trzeba np. zmieniać górne poduszki?

Re: Obniżanie zawieszenia

: 28 mar 2013, 5:42
autor: MAXIMUS B2
Nie trzeba nic zmieniać ;)
Od golfa pasują idealnie :P

GWINT

: 04 sie 2013, 19:17
autor: mikutek13
Witam. Czy mógłby mi ktoś , dokładnie opisać co muszę zrobić aby do sedana wsadzić gwint? Wiem , że pytanie może wydawać się idiotyczne, ale byłbym wdzięczny gdyby ktoś mi napisał co muszę zrobić aby wsadzić gwint np z b3-ójki, jestem kompletnym laikiem w tych sprawach niestety, jeżeli temat jest na forum, to od razu przenieście do kosza, i powiadomcie mnie na PW :)

Re: GWINT

: 16 sie 2013, 20:45
autor: motomaniak
mikutek13 pisze:Witam. Czy mógłby mi ktoś , dokładnie opisać co muszę zrobić aby do sedana wsadzić gwint? Wiem , że pytanie może wydawać się idiotyczne, ale byłbym wdzięczny gdyby ktoś mi napisał co muszę zrobić aby wsadzić gwint np z b3-ójki, jestem kompletnym laikiem w tych sprawach niestety, jeżeli temat jest na forum, to od razu przenieście do kosza, i powiadomcie mnie na PW :)
Post przeniosłem do odpowiedniego wątku, który to w sumie radzę na dobry początek przeczytać ;)

Jeśli chodzi o gwint to z B3 podejdzie co najwyżej na tył, jeśli chodzi o przód to albo kupisz gotowce, tzn. nowe dedykowane i co za tym idzie cholernie drogie kolumny, albo też pokombinujesz na inne sposoby, np.:
- z gwintem z Audi 80 (patrz wątek z moim B2),
- lub z innym podobnym budową (np. z Opla Calibry jeśli dobrze pamiętam - tu patrz wątek z Harolda B2),
- lub też możesz wymodzić coś samemu, ewentualnie za pośrednictwem kogoś obeznanego (tu patrz wątek z Birola B2).

Ogólnie to można też po prostu wklepać "gwint" w wyszukiwarce forumowej i czytać, czytać, czytać ;) No a potem działać.

Re: GWINT

: 18 sie 2013, 4:13
autor: mikutek13
motomaniak pisze:
mikutek13 pisze:Witam. Czy mógłby mi ktoś , dokładnie opisać co muszę zrobić aby do sedana wsadzić gwint? Wiem , że pytanie może wydawać się idiotyczne, ale byłbym wdzięczny gdyby ktoś mi napisał co muszę zrobić aby wsadzić gwint np z b3-ójki, jestem kompletnym laikiem w tych sprawach niestety, jeżeli temat jest na forum, to od razu przenieście do kosza, i powiadomcie mnie na PW :)
Post przeniosłem do odpowiedniego wątku, który to w sumie radzę na dobry początek przeczytać ;)

Jeśli chodzi o gwint to z B3 podejdzie co najwyżej na tył, jeśli chodzi o przód to albo kupisz gotowce, tzn. nowe dedykowane i co za tym idzie cholernie drogie kolumny, albo też pokombinujesz na inne sposoby, np.:
- z gwintem z Audi 80 (patrz wątek z moim B2),
- lub z innym podobnym budową (np. z Opla Calibry jeśli dobrze pamiętam - tu patrz wątek z Harolda B2),
- lub też możesz wymodzić coś samemu, ewentualnie za pośrednictwem kogoś obeznanego (tu patrz wątek z Birola B2).

Ogólnie to można też po prostu wklepać "gwint" w wyszukiwarce forumowej i czytać, czytać, czytać ;) No a potem działać.
Okej, wielkie dzięki i wybacz , że nie ogarnałem :)

Re: Obniżanie zawieszenia

: 26 sie 2013, 20:23
autor: piotr0488
Przeglądając forum znalazłem taki patent. Może komuś się przyda

http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... over-setup..

Re: Obniżanie zawieszenia

: 15 lis 2013, 13:37
autor: Damian3399
A może zrobić gwint na zamówienie ? Nie wiem czy w Polsce są takie firmy ale 200 km ode mnie w Czechach jest firma która ponoć sie tym zajmuję hpsporting.cz Napisałem e-mail do nich zobaczymy co odpiszą i w jakiej kwocie. :)

Re: Obniżanie zawieszenia

: 15 lis 2013, 13:46
autor: Sajmon
Nie ma z tym problemu i bardzo dużo osób w PL to robi ;)