Re: Obniżanie zawieszenia
: 25 mar 2013, 19:30
a tyłu nie mam ale spreżyna od golfa -40mm wygląda jak ta z pastucha
Strona poświęcona samochodom VW Passat B1 oraz B2.
http://forum.oldpassats.com/
Post przeniosłem do odpowiedniego wątku, który to w sumie radzę na dobry początek przeczytaćmikutek13 pisze:Witam. Czy mógłby mi ktoś , dokładnie opisać co muszę zrobić aby do sedana wsadzić gwint? Wiem , że pytanie może wydawać się idiotyczne, ale byłbym wdzięczny gdyby ktoś mi napisał co muszę zrobić aby wsadzić gwint np z b3-ójki, jestem kompletnym laikiem w tych sprawach niestety, jeżeli temat jest na forum, to od razu przenieście do kosza, i powiadomcie mnie na PW
Okej, wielkie dzięki i wybacz , że nie ogarnałemmotomaniak pisze:Post przeniosłem do odpowiedniego wątku, który to w sumie radzę na dobry początek przeczytaćmikutek13 pisze:Witam. Czy mógłby mi ktoś , dokładnie opisać co muszę zrobić aby do sedana wsadzić gwint? Wiem , że pytanie może wydawać się idiotyczne, ale byłbym wdzięczny gdyby ktoś mi napisał co muszę zrobić aby wsadzić gwint np z b3-ójki, jestem kompletnym laikiem w tych sprawach niestety, jeżeli temat jest na forum, to od razu przenieście do kosza, i powiadomcie mnie na PW
Jeśli chodzi o gwint to z B3 podejdzie co najwyżej na tył, jeśli chodzi o przód to albo kupisz gotowce, tzn. nowe dedykowane i co za tym idzie cholernie drogie kolumny, albo też pokombinujesz na inne sposoby, np.:
- z gwintem z Audi 80 (patrz wątek z moim B2),
- lub z innym podobnym budową (np. z Opla Calibry jeśli dobrze pamiętam - tu patrz wątek z Harolda B2),
- lub też możesz wymodzić coś samemu, ewentualnie za pośrednictwem kogoś obeznanego (tu patrz wątek z Birola B2).
Ogólnie to można też po prostu wklepać "gwint" w wyszukiwarce forumowej i czytać, czytać, czytać No a potem działać.