Strona 5 z 9

Re: Obniżanie zawieszenia

: 08 sty 2014, 13:06
autor: domel-mz251
z audi b4 komplet mam i tył jest oki z tym że do obniżających = twardszysz i tak trzeba amorki tzw sportowe bo fabryczne są na chwilę , na tyle mam MTS z golfa2/3 i mają regulację wysokości . To jest najtańsza i sprawdzona opcja w b2 bo ja tak mam już parę lat . Czyli sprężyny z audi b4 , amorki przód MTS audi b2/b3/b4 tył MTS z golf 2/3. W sumie to dodam że porównywałem seryjne tylne amorki z passata golfa i ustaliłem że są identyczne i jedynie sprężynami mogą się różnić w tych autach .

Re: Obniżanie zawieszenia

: 08 sty 2014, 15:06
autor: Sajmon
http://skopek.interarena.pl/info6_1.php

Ostatnie zdjęcie ogarnij ;)

Re: Obniżanie zawieszenia

: 08 sty 2014, 16:16
autor: MAXIMUS B2
ja tam miałem tył i przód na sprężynach z golfa :P jakoś strasznie nie obniżają :) nie wiem tylko czy santana ma takie same jak hatchback z tyłu :D

Re: Obniżanie zawieszenia

: 13 sty 2014, 22:10
autor: Sajmon
da rade wsadzić gwint z golfa mk1 do tyłu? pytanie dosyć pilne :)

Re: Obniżanie zawieszenia

: 13 sty 2014, 22:15
autor: Danielloo
Sajmon pisze:da rade wsadzić gwint z golfa mk1 do tyłu? pytanie dosyć pilne :)
Za krótkie kolumny. proponuje Passat b3/b4 jedyna rozsądna opcja

Re: Obniżanie zawieszenia

: 07 mar 2014, 1:32
autor: Sajmon
Gwint z Polówki pasuje ;)

Re: Obniżanie zawieszenia

: 07 mar 2014, 6:17
autor: vwquantum
jak z regulacja ?

Re: Obniżanie zawieszenia

: 07 mar 2014, 7:10
autor: Sajmon
nisko, dla mnie w sam raz, w gore mozna podniesc jeszcze z 3-5 cm, w dol z 10 ;dd

Re: Obniżanie zawieszenia

: 07 mar 2014, 10:25
autor: vwquantum
czyli gwint z polo zachowuje się tak samo jak z IBIZY... zrób foto z podniesionym na maxa wtedy już wszystko będzie wiadomo i najlepiej na ori kołach :)

Re: Obniżanie zawieszenia

: 07 mar 2014, 10:46
autor: Sajmon
jak bede mial kiedys dluzsza chwile to machne ;p