Zmiany rozstawu śrub

Wszystko o amortyzatorach, gumkach, tulejkach itd.
Awatar użytkownika
Danielloo
Administrator
Posty: 368
Rejestracja: 21 gru 2011, 15:09
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1986
silnik: ------------
Gadu-Gadu: 10520160
Lokalizacja: Rzeszów - Zawadka

Re: Zmiany rozstawu śrub

Post autor: Danielloo » 09 sty 2013, 21:44

przegub wewnętrzny B5 VR5 -> custom póloś -> przegub b2 ( tylko potrzebuje jak największy )
Mój passat jest jak Yeti ... Każdy wie ze istnieje ale mało kto widział :P

Awatar użytkownika
Monter
Support Team
Posty: 792
Rejestracja: 21 gru 2011, 15:10
Auto: VW Quantum
Rok produkcji: 1982
silnik: 2.2T 210KM
Gadu-Gadu: 1114840
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Re: Zmiany rozstawu śrub

Post autor: Monter » 24 maja 2014, 16:15

dzisiaj B2 zawitało w nowym garażu. Przy tej okazji dupa poszła do góry i 15 minut później belka była wyciągnięta i zaczęły się pomiary względem belki z B3 i A4 B5 z wersji 1.9TDI 116KM (polift).

Pierwsza i najważniejsza sprawa, cała belka z tego co pamiętam (nie zapisałem obliczeń) jest 55mm szersza... Druga sprawa, są tarcze 245mm, a nie 226mm...
Z tego pomierzyłem, to całą belkę po niewielkiej obróbce można włożyć do B2. Obróbka polega na zmianie tulei metalotwo-gumowych na takie z GolfaIII i zastosowanie mocowań z Golfa III.
Wtedy mocowania i wszystkie rozstawy POWINNY pasować P&P. Amortyzatory są w dokładnie takiej samej pozycji jak w przypadku standardowej belki z B2. Zostaje kwestia dodatkowego drążka stabilizatora. Czy będzie mógł zostać i nie będzie przeszkadzał napiszę, jak już włożę belkę...
Opel Manta A '73, VW Santana GL5 2.2T '82, VW Touran 1T2 HKL '08 2.0TDI BMN, VW Passat Kombi B4 '94 1.9 TDI
http://monter.info.pl/sprzedam/ <- Części nowe i używane do VW Golf, Passat, Santana, Audi 100, 200, Opel Ascona, Kadett, Manta, Rekord

Odpowiedz