jeszcze mały up tak się koło z polo składa z ori kołem na 2 bieżnie
i odległość od środka koła pod wspomaganie do kraju ori kółka to 1.5cm
Wspomaganie i układ kierowniczy
- szatanq
- Posty: 437
- Rejestracja: 05 kwie 2012, 20:03
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1988
- silnik: 1.8i 90KM
- Gadu-Gadu: 0
Re: Wspomaganie i układ kierowniczy
Wiec tak co do łap i kułek .
Od diesla do bezyny nie podejdzie gdyż jest inaczej łapa wyprofilowana . Do diesla musi być z diesla do bezyny z bezyny.
Nawet jeżeli kolo od alternatora jest z pasku pk to musi być w pasach z pk. Ja zamątowalem u siebie z audi b3 2.0 bezyny czy 1.8 ale kula wszystkie były na zwykły pasek wiec pasuje.
A miałem z diesla i nie pasowało chodziło generalnie ze pasek nie szedł prosto a o skosie . Wiec patrzeć
A i małe ułatwienie. Jeżeli zakładcie do bezyny typu 1.6 1.8 czy 2.0 w 4 cylindrach i macie alternator na górze to łapa którą przykęca się do pompy wody ( z góry ) będzie miała przerwę ( chodzi mi ta dziura na samej górze ) ze trzeba będzie dać dystans to nawet nie mątujcie bo będzie cieło pasek . Wszystko musi pasować jak ulał bez odrabiania kombinowania niemieć zrobił ze musi pasować . Co innego przy mątazu magla z kolumną ale to już innym razem
Wiec do dzieła pozdrawiam
Od diesla do bezyny nie podejdzie gdyż jest inaczej łapa wyprofilowana . Do diesla musi być z diesla do bezyny z bezyny.
Nawet jeżeli kolo od alternatora jest z pasku pk to musi być w pasach z pk. Ja zamątowalem u siebie z audi b3 2.0 bezyny czy 1.8 ale kula wszystkie były na zwykły pasek wiec pasuje.
A miałem z diesla i nie pasowało chodziło generalnie ze pasek nie szedł prosto a o skosie . Wiec patrzeć
A i małe ułatwienie. Jeżeli zakładcie do bezyny typu 1.6 1.8 czy 2.0 w 4 cylindrach i macie alternator na górze to łapa którą przykęca się do pompy wody ( z góry ) będzie miała przerwę ( chodzi mi ta dziura na samej górze ) ze trzeba będzie dać dystans to nawet nie mątujcie bo będzie cieło pasek . Wszystko musi pasować jak ulał bez odrabiania kombinowania niemieć zrobił ze musi pasować . Co innego przy mątazu magla z kolumną ale to już innym razem
Wiec do dzieła pozdrawiam
- maro0912
- Posty: 881
- Rejestracja: 07 wrz 2012, 22:10
- Auto: Inne
- Rok produkcji: 1992
- silnik: 2.0 115KM
- Skype: marekgoszcz
- Lokalizacja: Andrychów
Re: Wspomaganie i układ kierowniczy
jeszcze mała prośba do kogoś kto ma wspome w D/TD czy ten wymiar który podałem 2 posty wyżej się zgadza z ori położeniem kół?