Wspomaganie i układ kierowniczy

Wszystko o amortyzatorach, gumkach, tulejkach itd.
Awatar użytkownika
maro0912
Posty: 881
Rejestracja: 07 wrz 2012, 22:10
Auto: Inne
Rok produkcji: 1992
silnik: 2.0 115KM
Skype: marekgoszcz
Lokalizacja: Andrychów

Re: Wspomaganie i układ kierowniczy

Post autor: maro0912 » 11 maja 2015, 20:49

czy do 1.6TD podejdzie łapa pompy z innego motoru? czy musi być z 1.6 TD?
Obrazek

Awatar użytkownika
Sajmon
Posty: 1296
Rejestracja: 31 sty 2013, 11:19
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1984
silnik: 2.0 115KM
Gadu-Gadu: 141061
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Re: Wspomaganie i układ kierowniczy

Post autor: Sajmon » 11 maja 2015, 23:58

podobno bloki benzyna/diesel są takie same kształtem w 4cyl., tak jak i w 5cyl.

W golfach na pewno tak jest bo zakladaja bloki od diesla z glowicami 16v pod turbo.
ES Performance - kompletne naprawy aut z grupy VAG, modyfikacje, swapy, tuning od A do Z

Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)

Awatar użytkownika
henryk32
Posty: 144
Rejestracja: 23 sty 2014, 21:04
Auto: VW Passat B1
Rok produkcji: 1981
silnik: 1.6 75KM
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Aberdeen

Re: Wspomaganie i układ kierowniczy

Post autor: henryk32 » 12 maja 2015, 17:17

Ciekawe czy już ktoś wymyślił jakiś patent wspomagania bo b1 (jeszcze nigdzie się z tym nie spotkałem nawet w dasherach) bo z wiekiem to coraz ciężej się skręca :-)

Awatar użytkownika
theTomasso
Posty: 124
Rejestracja: 06 lut 2015, 17:24
Auto: VW Passat B1
Rok produkcji: 1976
silnik: 1.6 75KM
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Zamość - POLAND

Re: Wspomaganie i układ kierowniczy

Post autor: theTomasso » 12 maja 2015, 20:49

jest taki uniwersalny system do każdego samochodu - szofer

Awatar użytkownika
maro0912
Posty: 881
Rejestracja: 07 wrz 2012, 22:10
Auto: Inne
Rok produkcji: 1992
silnik: 2.0 115KM
Skype: marekgoszcz
Lokalizacja: Andrychów

Re: Wspomaganie i układ kierowniczy

Post autor: maro0912 » 25 maja 2015, 13:10

Sajmon pisze:podobno bloki benzyna/diesel są takie same kształtem w 4cyl., tak jak i w 5cyl.

W golfach na pewno tak jest bo zakladaja bloki od diesla z glowicami 16v pod turbo.
a nie wiesz czy np blok z 1.6d/td ma tak samo rozmieszczone otwory montażowe jak 1.9d/td i 1.9tdi?

henryk32 pisze:Ciekawe czy już ktoś wymyślił jakiś patent wspomagania bo b1 (jeszcze nigdzie się z tym nie spotkałem nawet w dasherach) bo z wiekiem to coraz ciężej się skręca :-)
jeśli magiel jest taki sam jak w B2 to montaż będzie podobnie wyglądać jak to vwguantum opisał
Obrazek

Awatar użytkownika
GangstaMan
Posty: 79
Rejestracja: 04 kwie 2012, 21:45
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1986
silnik: 1.6TD 70KM
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Kraków

Re: Wspomaganie i układ kierowniczy

Post autor: GangstaMan » 14 lip 2015, 22:55

A podpowie mi ktoś jakie koło pasowe zastosować do 1.6TD? w benzynie są dwie bieżnie natomiast w dieslu potrzebne są trzy.

Awatar użytkownika
vwquantum
Posty: 1277
Rejestracja: 21 gru 2011, 15:21
Auto: VW Quantum
Rok produkcji: 1987
silnik: 2.1 115KM
Gadu-Gadu: 3709678
Kontaktowanie:

Re: Wspomaganie i układ kierowniczy

Post autor: vwquantum » 15 lip 2015, 7:50

bo to jest chyba filterek ktory ma bardzo maly przelot

Awatar użytkownika
maro0912
Posty: 881
Rejestracja: 07 wrz 2012, 22:10
Auto: Inne
Rok produkcji: 1992
silnik: 2.0 115KM
Skype: marekgoszcz
Lokalizacja: Andrychów

Re: Wspomaganie i układ kierowniczy

Post autor: maro0912 » 15 lip 2015, 7:56

GangstaMan pisze:A podpowie mi ktoś jakie koło pasowe zastosować do 1.6TD? w benzynie są dwie bieżnie natomiast w dieslu potrzebne są trzy.
Ja ostatnio kupiłem z polo 1.6 wieczorem wrzucę fotkę i numer części ze wstępnej przymiarki jest OK i na forum Audi pisali że pasuje

037 105 253D
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

tak mniej więcej wygląda jak chcesz to mogę jeszcze jakieś wymiary zarzucić, do auta jeszcze nie zakładałem więc nie wiem jak to wszystko się zgra
Obrazek

Awatar użytkownika
maro0912
Posty: 881
Rejestracja: 07 wrz 2012, 22:10
Auto: Inne
Rok produkcji: 1992
silnik: 2.0 115KM
Skype: marekgoszcz
Lokalizacja: Andrychów

Re: Wspomaganie i układ kierowniczy

Post autor: maro0912 » 30 lip 2015, 18:10

Jeszcze taka na szybko przymiarka tego koła do silnika co prawda brak zwykłego koła pasowego ale podobnie wyjdzie
Obrazek
Od kraja koła pompy oleju do środka paska jest około 6cm
Obrazek

Awatar użytkownika
szatanq
Posty: 437
Rejestracja: 05 kwie 2012, 20:03
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1988
silnik: 1.8i 90KM
Gadu-Gadu: 0

Re: Wspomaganie i układ kierowniczy

Post autor: szatanq » 03 mar 2016, 22:12

Założyłem działa


Odpowiedz