Strona 4 z 4

Re: Wspomaganie i układ kierowniczy

: 05 mar 2016, 10:13
autor: maro0912
jeszcze mały up tak się koło z polo składa z ori kołem na 2 bieżnie
Obrazek
i odległość od środka koła pod wspomaganie do kraju ori kółka to 1.5cm

Re: Wspomaganie i układ kierowniczy

: 05 mar 2016, 10:42
autor: szatanq
Wiec tak co do łap i kułek .
Od diesla do bezyny nie podejdzie gdyż jest inaczej łapa wyprofilowana . Do diesla musi być z diesla do bezyny z bezyny.
Nawet jeżeli kolo od alternatora jest z pasku pk to musi być w pasach z pk. Ja zamątowalem u siebie z audi b3 2.0 bezyny czy 1.8 ale kula wszystkie były na zwykły pasek wiec pasuje.
A miałem z diesla i nie pasowało chodziło generalnie ze pasek nie szedł prosto a o skosie . Wiec patrzeć
A i małe ułatwienie. Jeżeli zakładcie do bezyny typu 1.6 1.8 czy 2.0 w 4 cylindrach i macie alternator na górze to łapa którą przykęca się do pompy wody ( z góry ) będzie miała przerwę ( chodzi mi ta dziura na samej górze ) ze trzeba będzie dać dystans to nawet nie mątujcie bo będzie cieło pasek . Wszystko musi pasować jak ulał bez odrabiania kombinowania niemieć zrobił ze musi pasować . Co innego przy mątazu magla z kolumną ale to już innym razem
Wiec do dzieła pozdrawiam

Re: Wspomaganie i układ kierowniczy

: 14 mar 2016, 19:58
autor: maro0912
jeszcze mała prośba do kogoś kto ma wspome w D/TD czy ten wymiar który podałem 2 posty wyżej się zgadza z ori położeniem kół?