Pomoc w wyborze zawieszenia (32b Variant 1.6TD)
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 22 lut 2013, 8:16
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 1.6TD 70KM
- Gadu-Gadu: 9423663
- Lokalizacja: Mikołajówek/Krefeld
- Kontaktowanie:
Pomoc w wyborze zawieszenia (32b Variant 1.6TD)
W planach mam obnizenie swojego szczupaczka. Na początku zastanawialem się nad gwintem, ale trochę za duże koszta i za duzo kombinacji jak dla mnie:) Chyba najlepszym rozwiązaniem bedzie dla mnie kupno sprężyn i amorów. Znalazlem cos takiego: http://www.poturbowani.pl/s/0/0/0/0/0/p ... 32b/0.html Miał ktoś styczność z tymi springami i amorami? Jak twarde są te amory? Co jeszcze trzeba kupic/wymienic zeby wszystko dobrze ze soba wspolpracowalo? Mocno Passek siądzie na takim zestawie? Nie ukrywam ze autem bede jezdzil dosc czesto i nie sam i nie chce zeby po jakims czasie jakis suprise mi sie nie przydazyl, dlatego chce wiedziec co i jak bo jakims wielkim znawca nie jestem:) Z góry dzieki za pomoc, pozdro.
-
- Posty: 277
- Rejestracja: 21 gru 2011, 15:10
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1988
- silnik: 1.6TD 70KM
- Lokalizacja: Jawor
- Kontaktowanie:
Re: Pomoc w wyborze zawieszenia (32b Variant 1.6TD)
Osobiście się z tym nie spotkałem, ale całość jak to kit pewnie średnio twarda będzie, choć na pewno odczujesz różnicę w stosunku do serii. Skoro jest napisane że to do 32B to teoretycznie wszystko powinno pasować bez przeróbek. Wg. strony sprężyny obniżają o 35 mm.
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 22 lut 2013, 8:16
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 1.6TD 70KM
- Gadu-Gadu: 9423663
- Lokalizacja: Mikołajówek/Krefeld
- Kontaktowanie:
Re: Pomoc w wyborze zawieszenia (32b Variant 1.6TD)
Nad tymi springami juz dosc dlugo sie zastanawiam, bardziej mi sie rozchodzi o to jak bedzie to grało razem z amorami, bo chyba tez bedzie roznica czy bym zalozyl springi przy seryjnych amorach, czy przy tych co pokazalem wczesniej.
- vwquantum
- Posty: 1277
- Rejestracja: 21 gru 2011, 15:21
- Auto: VW Quantum
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 2.1 115KM
- Gadu-Gadu: 3709678
- Kontaktowanie:
Re: Pomoc w wyborze zawieszenia (32b Variant 1.6TD)
przy sprężynach poniżej -40 powinno się zmieniać amortyzatory na sportowe.
VW Quantana
viewtopic.php?f=10&t=68
viewtopic.php?f=10&t=68
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 22 lut 2013, 8:16
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 1.6TD 70KM
- Gadu-Gadu: 9423663
- Lokalizacja: Mikołajówek/Krefeld
- Kontaktowanie:
Re: Pomoc w wyborze zawieszenia (32b Variant 1.6TD)
Znalazlem jeszcze cos takiego: http://tuning-online.pl/sklep/passat-b2 ... -40mm.html Te sprężynki + amorki TA-technix albo Bilsteina i mysle, ze powinno byc gites. Tylko które wybrac? Bilstein czy TA-technix?
-
- Posty: 277
- Rejestracja: 21 gru 2011, 15:10
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1988
- silnik: 1.6TD 70KM
- Lokalizacja: Jawor
- Kontaktowanie:
Re: Pomoc w wyborze zawieszenia (32b Variant 1.6TD)
Bilstein dłużej na rynku, chyba bardziej pewna marka. Ale np. gwinty TA-Technixa ludzie również sobie cenią, tak przynajmniej słyszałem po kumplach. Ogólnie myślę że warto zapytać jaka gwarancja przysługuje tu i tu, porównać ceny i wtedy podjąć decyzję.
- Monter
- Support Team
- Posty: 792
- Rejestracja: 21 gru 2011, 15:10
- Auto: VW Quantum
- Rok produkcji: 1982
- silnik: 2.2T 210KM
- Gadu-Gadu: 1114840
- Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
Re: Pomoc w wyborze zawieszenia (32b Variant 1.6TD)
TA-Technix to typowa budżetówka... nie ma się co spodziewać rewelacji... ale na pewno odczujesz różnice po założeniu nowego zawieszenia chociażby z tego względu, że będziesz miał NOWE amorki i sprężyny (rzadko kto wymienia sprężyny w aucie w PL).
Kolega w Passat B4 miał TA-Technix, po czym założył używane H&R... mówi, że nie ma porównania...
Kolega w Passat B4 miał TA-Technix, po czym założył używane H&R... mówi, że nie ma porównania...
Opel Manta A '73, VW Santana GL5 2.2T '82, VW Touran 1T2 HKL '08 2.0TDI BMN, VW Passat Kombi B4 '94 1.9 TDI
http://monter.info.pl/sprzedam/ <- Części nowe i używane do VW Golf, Passat, Santana, Audi 100, 200, Opel Ascona, Kadett, Manta, Rekord
http://monter.info.pl/sprzedam/ <- Części nowe i używane do VW Golf, Passat, Santana, Audi 100, 200, Opel Ascona, Kadett, Manta, Rekord
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 22 lut 2013, 8:16
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 1.6TD 70KM
- Gadu-Gadu: 9423663
- Lokalizacja: Mikołajówek/Krefeld
- Kontaktowanie:
Re: Pomoc w wyborze zawieszenia (32b Variant 1.6TD)
Znajomego z dojczlandi pytalem wlasnie ktora firma lepsza... tez do ta-techów nie jest przekonany, a on kilka projektow ma juz na koncie wiec chyba zna sie na rzeczy... Chyba jednak sie zdecyduje na h&r, poniewaz tez mi zalezy na jak najmniejszym przeswicie... do tego amory bilsteina i mysle, ze bedzie cacy:)
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 22 lut 2013, 8:16
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 1.6TD 70KM
- Gadu-Gadu: 9423663
- Lokalizacja: Mikołajówek/Krefeld
- Kontaktowanie:
Re: Pomoc w wyborze zawieszenia (32b Variant 1.6TD)
Jeszcze pytanie dla znawców tematu: przy tych spręzynach co pokazalem wyzej, siadzie te opisane 40mm? Bo dizelki sa lzejsze...
- vwquantum
- Posty: 1277
- Rejestracja: 21 gru 2011, 15:21
- Auto: VW Quantum
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 2.1 115KM
- Gadu-Gadu: 3709678
- Kontaktowanie:
Re: Pomoc w wyborze zawieszenia (32b Variant 1.6TD)
Nie powinno byc dużej różnicy pomiędzy 1.6 d , 1.td 1.6 i 1.8 benzyna. Więc musisz szukac sprezyn do 4cylindrowych silników z przednim napędem.
te tutaj są do 5cylindrów więc auto może byc twardsze i stac wyżej z przodu jak bys dal do swojego TD :
http://tuning-online.pl/sklep/passat-b2 ... -40mm.html
Specyfikacja MTS technik że niby pasuje do 4 i 5 cyl silników. Co wg. mnie jest blędne. Na bank będzie różnica wysokości i zachowania się auta.
http://www.poturbowani.pl/p/328/10747/s ... iczny.html
Miałem sprężyny Jamex 40mm i przy 1.6 były w miarę a jak wrzucilem 5cyl to siadło na maxa na odboje.
te tutaj są do 5cylindrów więc auto może byc twardsze i stac wyżej z przodu jak bys dal do swojego TD :
http://tuning-online.pl/sklep/passat-b2 ... -40mm.html
Specyfikacja MTS technik że niby pasuje do 4 i 5 cyl silników. Co wg. mnie jest blędne. Na bank będzie różnica wysokości i zachowania się auta.
http://www.poturbowani.pl/p/328/10747/s ... iczny.html
Miałem sprężyny Jamex 40mm i przy 1.6 były w miarę a jak wrzucilem 5cyl to siadło na maxa na odboje.
VW Quantana
viewtopic.php?f=10&t=68
viewtopic.php?f=10&t=68