Gwint z polo 86c w B2?

Wszystko o amortyzatorach, gumkach, tulejkach itd.
Awatar użytkownika
Sajmon
Posty: 1296
Rejestracja: 31 sty 2013, 11:19
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1984
silnik: 2.0 115KM
Gadu-Gadu: 141061
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Gwint z polo 86c w B2?

Post autor: Sajmon » 23 maja 2013, 20:58

Cześć.

Mam pytanko, ktoś już próbował spasować gwint z 86c do passata b2? np. taki:

http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowan ... 11749.html

Jeśli tak to na jaki to jest przegub, bo wersje 2.0/2.2 z tego co wiem miały większe otwory pod przeguby i przeguby?
ES Performance - kompletne naprawy aut z grupy VAG, modyfikacje, swapy, tuning od A do Z

Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)

Awatar użytkownika
Danielloo
Administrator
Posty: 368
Rejestracja: 21 gru 2011, 15:09
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1986
silnik: ------------
Gadu-Gadu: 10520160
Lokalizacja: Rzeszów - Zawadka

Re: Gwint z polo 86c w B2?

Post autor: Danielloo » 26 maja 2013, 17:02

Najpierw trzeba by tam zaprasować łożysko z piastą b2 , i pomierzyć odsadzenie piasty od osi amortyzatora , następnie rozstawu otworów do mocowania zacisku ham. i srednicy otworu pod sworzeń wahacza , jeśli te parametry by sie zgadzały to jest to jak najbardziej ciekawa opcja :)

Niestety ja sobie nie pozwole już na obniżanie auta bo miske strace , ale cieszy mnie fakt ze zaczęli produkować takie kolumny zawieszenia :)
Mój passat jest jak Yeti ... Każdy wie ze istnieje ale mało kto widział :P

Awatar użytkownika
Sajmon
Posty: 1296
Rejestracja: 31 sty 2013, 11:19
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1984
silnik: 2.0 115KM
Gadu-Gadu: 141061
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Re: Gwint z polo 86c w B2?

Post autor: Sajmon » 26 maja 2013, 17:20

jakby pasowało to fajna opcja, tylko pewnie na male przeguby to, a ja bogaty nie jestem, zeby kupowac sobie do testowania takie zawieszenie : D
ES Performance - kompletne naprawy aut z grupy VAG, modyfikacje, swapy, tuning od A do Z

Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)

Awatar użytkownika
Monter
Support Team
Posty: 792
Rejestracja: 21 gru 2011, 15:10
Auto: VW Quantum
Rok produkcji: 1982
silnik: 2.2T 210KM
Gadu-Gadu: 1114840
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Re: Gwint z polo 86c w B2?

Post autor: Monter » 27 maja 2013, 20:16

Ja mam teraz inne wydatki, ale może ktoś się skusi...
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
Opel Manta A '73, VW Santana GL5 2.2T '82, VW Touran 1T2 HKL '08 2.0TDI BMN, VW Passat Kombi B4 '94 1.9 TDI
http://monter.info.pl/sprzedam/ <- Części nowe i używane do VW Golf, Passat, Santana, Audi 100, 200, Opel Ascona, Kadett, Manta, Rekord

Awatar użytkownika
vwquantum
Posty: 1277
Rejestracja: 21 gru 2011, 15:21
Auto: VW Quantum
Rok produkcji: 1987
silnik: 2.1 115KM
Gadu-Gadu: 3709678
Kontaktowanie:

Re: Gwint z polo 86c w B2?

Post autor: vwquantum » 28 maja 2013, 8:35

moim zdaniem b2 jest za ciezki do sprezyn polo. Ja mialem sprezyny jamex polo 6n1 w sancie z 1.6 i siedzial na odboju.potem kolega mial je w mk2 i tez siedzial "prawie" na odboju wiec lepiej samemu przerobic co niedlugo uczynie:)

Awatar użytkownika
Sajmon
Posty: 1296
Rejestracja: 31 sty 2013, 11:19
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1984
silnik: 2.0 115KM
Gadu-Gadu: 141061
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Re: Gwint z polo 86c w B2?

Post autor: Sajmon » 28 maja 2013, 10:24

inne sprezyny latwo dostac jest ;)
ES Performance - kompletne naprawy aut z grupy VAG, modyfikacje, swapy, tuning od A do Z

Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)

Awatar użytkownika
vwquantum
Posty: 1277
Rejestracja: 21 gru 2011, 15:21
Auto: VW Quantum
Rok produkcji: 1987
silnik: 2.1 115KM
Gadu-Gadu: 3709678
Kontaktowanie:

Re: Gwint z polo 86c w B2?

Post autor: vwquantum » 28 maja 2013, 11:54

Kosz gotowych gwintów z polo i przypasowanie do auta. Co mi się wydaje że kolumna jest dużo mniejsza. Czyli auto będzie miało taką glebę że nawet podkręcenie do góry nic ci nie da :) czyli gwint będzie do dupy bo nie wykorzystasz regulacji....
Wiec zamiast tego isc do tokarza nabic rure gwintowaną pospawac, dorobic pierscienie i mocowanie łożyska górnego. Tak czy inaczej musisz sprężynę wymienić na jakąs mocną która będzie pracować.

a jak nie to chociaż na gotowo rurki nagwintowane gotowe ze spręzynami można kupic na allegro z HONDY.

http://allegro.pl/sprezyny-z-regulacja- ... 18293.html
Można na wspólnie kupić :)
co słyszałem negatywnego że sprężynki troche miękkie.

to niestety takie kombinowanie.... gdzie wydaje się że koszt będzie znikomy a okazuje się jak u mnie w przypadku zmiany rostawu na 5x112 nie zmieściłem się w tysiącu a myslalem że wyjdzie z max 500 :) co rusz jakieś niespodzianki :)

Jak komuś zależy żeby było Pro to piszcie do Birola z forum. To magik jakich mało :)

Awatar użytkownika
Sajmon
Posty: 1296
Rejestracja: 31 sty 2013, 11:19
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1984
silnik: 2.0 115KM
Gadu-Gadu: 141061
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Re: Gwint z polo 86c w B2?

Post autor: Sajmon » 28 maja 2013, 12:01

no widzisz, ale Ty zmienisz rozstaw, później ktoś oglądając Twoją pracę zmieni na 5x112, i tak dalej aż będzie to koszt 500zł :D

Jednak chyba zrobię ten gwint do passata u znajomego za 500zł gdzies.

P.S. Wiecie może gdzie można dostać gwint na tył od paska b3, bo ja same komplety widzę.
ES Performance - kompletne naprawy aut z grupy VAG, modyfikacje, swapy, tuning od A do Z

Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)

Awatar użytkownika
piotr0488
Posty: 168
Rejestracja: 18 maja 2013, 21:00
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1986
silnik: 1.8 90KM
Lokalizacja: Lędyczek
Kontaktowanie:

Re: Gwint z polo 86c w B2?

Post autor: piotr0488 » 06 lip 2013, 22:49


Awatar użytkownika
Sajmon
Posty: 1296
Rejestracja: 31 sty 2013, 11:19
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1984
silnik: 2.0 115KM
Gadu-Gadu: 141061
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Re: Gwint z polo 86c w B2?

Post autor: Sajmon » 07 lip 2013, 0:50

No, wysłałeś link do sportowej zawiechy od paska, tylko pytanko w jakim celu? :)
ES Performance - kompletne naprawy aut z grupy VAG, modyfikacje, swapy, tuning od A do Z

Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)


Odpowiedz