Gwint z polo 86c w B2?
- Sajmon
- Posty: 1296
- Rejestracja: 31 sty 2013, 11:19
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1984
- silnik: 2.0 115KM
- Gadu-Gadu: 141061
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontaktowanie:
Gwint z polo 86c w B2?
Cześć.
Mam pytanko, ktoś już próbował spasować gwint z 86c do passata b2? np. taki:
http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowan ... 11749.html
Jeśli tak to na jaki to jest przegub, bo wersje 2.0/2.2 z tego co wiem miały większe otwory pod przeguby i przeguby?
Mam pytanko, ktoś już próbował spasować gwint z 86c do passata b2? np. taki:
http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowan ... 11749.html
Jeśli tak to na jaki to jest przegub, bo wersje 2.0/2.2 z tego co wiem miały większe otwory pod przeguby i przeguby?
ES Performance - kompletne naprawy aut z grupy VAG, modyfikacje, swapy, tuning od A do Z
Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)
Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)
- Danielloo
- Administrator
- Posty: 368
- Rejestracja: 21 gru 2011, 15:09
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1986
- silnik: ------------
- Gadu-Gadu: 10520160
- Lokalizacja: Rzeszów - Zawadka
Re: Gwint z polo 86c w B2?
Najpierw trzeba by tam zaprasować łożysko z piastą b2 , i pomierzyć odsadzenie piasty od osi amortyzatora , następnie rozstawu otworów do mocowania zacisku ham. i srednicy otworu pod sworzeń wahacza , jeśli te parametry by sie zgadzały to jest to jak najbardziej ciekawa opcja
Niestety ja sobie nie pozwole już na obniżanie auta bo miske strace , ale cieszy mnie fakt ze zaczęli produkować takie kolumny zawieszenia
Niestety ja sobie nie pozwole już na obniżanie auta bo miske strace , ale cieszy mnie fakt ze zaczęli produkować takie kolumny zawieszenia
Mój passat jest jak Yeti ... Każdy wie ze istnieje ale mało kto widział
- Sajmon
- Posty: 1296
- Rejestracja: 31 sty 2013, 11:19
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1984
- silnik: 2.0 115KM
- Gadu-Gadu: 141061
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontaktowanie:
Re: Gwint z polo 86c w B2?
jakby pasowało to fajna opcja, tylko pewnie na male przeguby to, a ja bogaty nie jestem, zeby kupowac sobie do testowania takie zawieszenie : D
ES Performance - kompletne naprawy aut z grupy VAG, modyfikacje, swapy, tuning od A do Z
Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)
Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)
- Monter
- Support Team
- Posty: 792
- Rejestracja: 21 gru 2011, 15:10
- Auto: VW Quantum
- Rok produkcji: 1982
- silnik: 2.2T 210KM
- Gadu-Gadu: 1114840
- Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
Re: Gwint z polo 86c w B2?
Ja mam teraz inne wydatki, ale może ktoś się skusi...
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
Opel Manta A '73, VW Santana GL5 2.2T '82, VW Touran 1T2 HKL '08 2.0TDI BMN, VW Passat Kombi B4 '94 1.9 TDI
http://monter.info.pl/sprzedam/ <- Części nowe i używane do VW Golf, Passat, Santana, Audi 100, 200, Opel Ascona, Kadett, Manta, Rekord
http://monter.info.pl/sprzedam/ <- Części nowe i używane do VW Golf, Passat, Santana, Audi 100, 200, Opel Ascona, Kadett, Manta, Rekord
- vwquantum
- Posty: 1277
- Rejestracja: 21 gru 2011, 15:21
- Auto: VW Quantum
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 2.1 115KM
- Gadu-Gadu: 3709678
- Kontaktowanie:
Re: Gwint z polo 86c w B2?
moim zdaniem b2 jest za ciezki do sprezyn polo. Ja mialem sprezyny jamex polo 6n1 w sancie z 1.6 i siedzial na odboju.potem kolega mial je w mk2 i tez siedzial "prawie" na odboju wiec lepiej samemu przerobic co niedlugo uczynie:)
VW Quantana
viewtopic.php?f=10&t=68
viewtopic.php?f=10&t=68
- Sajmon
- Posty: 1296
- Rejestracja: 31 sty 2013, 11:19
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1984
- silnik: 2.0 115KM
- Gadu-Gadu: 141061
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontaktowanie:
Re: Gwint z polo 86c w B2?
inne sprezyny latwo dostac jest
ES Performance - kompletne naprawy aut z grupy VAG, modyfikacje, swapy, tuning od A do Z
Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)
Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)
- vwquantum
- Posty: 1277
- Rejestracja: 21 gru 2011, 15:21
- Auto: VW Quantum
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 2.1 115KM
- Gadu-Gadu: 3709678
- Kontaktowanie:
Re: Gwint z polo 86c w B2?
Kosz gotowych gwintów z polo i przypasowanie do auta. Co mi się wydaje że kolumna jest dużo mniejsza. Czyli auto będzie miało taką glebę że nawet podkręcenie do góry nic ci nie da czyli gwint będzie do dupy bo nie wykorzystasz regulacji....
Wiec zamiast tego isc do tokarza nabic rure gwintowaną pospawac, dorobic pierscienie i mocowanie łożyska górnego. Tak czy inaczej musisz sprężynę wymienić na jakąs mocną która będzie pracować.
a jak nie to chociaż na gotowo rurki nagwintowane gotowe ze spręzynami można kupic na allegro z HONDY.
http://allegro.pl/sprezyny-z-regulacja- ... 18293.html
Można na wspólnie kupić
co słyszałem negatywnego że sprężynki troche miękkie.
to niestety takie kombinowanie.... gdzie wydaje się że koszt będzie znikomy a okazuje się jak u mnie w przypadku zmiany rostawu na 5x112 nie zmieściłem się w tysiącu a myslalem że wyjdzie z max 500 co rusz jakieś niespodzianki
Jak komuś zależy żeby było Pro to piszcie do Birola z forum. To magik jakich mało
Wiec zamiast tego isc do tokarza nabic rure gwintowaną pospawac, dorobic pierscienie i mocowanie łożyska górnego. Tak czy inaczej musisz sprężynę wymienić na jakąs mocną która będzie pracować.
a jak nie to chociaż na gotowo rurki nagwintowane gotowe ze spręzynami można kupic na allegro z HONDY.
http://allegro.pl/sprezyny-z-regulacja- ... 18293.html
Można na wspólnie kupić
co słyszałem negatywnego że sprężynki troche miękkie.
to niestety takie kombinowanie.... gdzie wydaje się że koszt będzie znikomy a okazuje się jak u mnie w przypadku zmiany rostawu na 5x112 nie zmieściłem się w tysiącu a myslalem że wyjdzie z max 500 co rusz jakieś niespodzianki
Jak komuś zależy żeby było Pro to piszcie do Birola z forum. To magik jakich mało
VW Quantana
viewtopic.php?f=10&t=68
viewtopic.php?f=10&t=68
- Sajmon
- Posty: 1296
- Rejestracja: 31 sty 2013, 11:19
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1984
- silnik: 2.0 115KM
- Gadu-Gadu: 141061
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontaktowanie:
Re: Gwint z polo 86c w B2?
no widzisz, ale Ty zmienisz rozstaw, później ktoś oglądając Twoją pracę zmieni na 5x112, i tak dalej aż będzie to koszt 500zł
Jednak chyba zrobię ten gwint do passata u znajomego za 500zł gdzies.
P.S. Wiecie może gdzie można dostać gwint na tył od paska b3, bo ja same komplety widzę.
Jednak chyba zrobię ten gwint do passata u znajomego za 500zł gdzies.
P.S. Wiecie może gdzie można dostać gwint na tył od paska b3, bo ja same komplety widzę.
ES Performance - kompletne naprawy aut z grupy VAG, modyfikacje, swapy, tuning od A do Z
Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)
Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)
- Sajmon
- Posty: 1296
- Rejestracja: 31 sty 2013, 11:19
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1984
- silnik: 2.0 115KM
- Gadu-Gadu: 141061
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontaktowanie:
Re: Gwint z polo 86c w B2?
No, wysłałeś link do sportowej zawiechy od paska, tylko pytanko w jakim celu?
ES Performance - kompletne naprawy aut z grupy VAG, modyfikacje, swapy, tuning od A do Z
Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)
Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)