Zawieszenie w syncro

Wszystko o amortyzatorach, gumkach, tulejkach itd.
Wróbel
Posty: 13
Rejestracja: 28 gru 2013, 0:06
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1987
silnik: 2.2 120KM
Gadu-Gadu: 8120070
Lokalizacja: Starogard Gdański (okolice)

Zawieszenie w syncro

Post autor: Wróbel » 01 lut 2014, 22:31

Nosze się z zamiarem wymiany amortyzatorów z tyłu, sprężyny tez z chęcią bym zmienił na coś mocniejszego/lekko wyższego i tu pojawia się kłopot bo nie mam zielonego pojęcia jak to jest czy jest różnica w amortyzatorach od zwykłego passata i tego syncro czy amory są takie same? Jak chce gdzieś kupić amorki od syncro to mówią że nie ma albo nie istnieją.

vrl
Posty: 116
Rejestracja: 02 sty 2012, 20:31
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1980
silnik: 1.6TD 70KM
Gadu-Gadu: 1793914
Tlen: vrl@tlen.pl
Lokalizacja: Swidnik

Re: Zawieszenie w syncro

Post autor: vrl » 02 lut 2014, 7:41

Amorki od zwykłego passata pasują idealnie ale są dłuższe i samochód idzie w góre tak bardzo, że rozpinają się półośki przy przegubach przy maksymalnym wysunięciu np. na podnośniku lub podczas skoków ;) Dlatego należy wtedy opuścić trochę tylny most i wtedy masz wysoko i przyjemnie :)

Wróbel
Posty: 13
Rejestracja: 28 gru 2013, 0:06
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1987
silnik: 2.2 120KM
Gadu-Gadu: 8120070
Lokalizacja: Starogard Gdański (okolice)

Re: Zawieszenie w syncro

Post autor: Wróbel » 02 lut 2014, 10:57

jakoś nie przekonuje mnie obniżanie dyfra więc nie jest koniecznością to żeby było wyżej ;) ja lubię oryginalne rozwiązania

Awatar użytkownika
Sajmon
Posty: 1296
Rejestracja: 31 sty 2013, 11:19
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1984
silnik: 2.0 115KM
Gadu-Gadu: 141061
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Re: Zawieszenie w syncro

Post autor: Sajmon » 02 lut 2014, 11:11

ja nie miałem takich problemow u siebie z półośkami a mialem zwykle amory od passata.

Zawsze mozesz wsadzic amory z 80tki quattro.
ES Performance - kompletne naprawy aut z grupy VAG, modyfikacje, swapy, tuning od A do Z

Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)

Wróbel
Posty: 13
Rejestracja: 28 gru 2013, 0:06
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1987
silnik: 2.2 120KM
Gadu-Gadu: 8120070
Lokalizacja: Starogard Gdański (okolice)

Re: Zawieszenie w syncro

Post autor: Wróbel » 02 lut 2014, 11:29

Wtedy te amorki z quattro pasują idealnie z oryginalną sprężyną?

Awatar użytkownika
Sajmon
Posty: 1296
Rejestracja: 31 sty 2013, 11:19
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1984
silnik: 2.0 115KM
Gadu-Gadu: 141061
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Re: Zawieszenie w syncro

Post autor: Sajmon » 02 lut 2014, 11:57

Tak jesli są takie jak te od passata, bo jeszcze widze takie:

Obrazek

one maja sprezyne na calej dlugosci i tych nie sprawdzalem i nie mam pojecia czy takie tez podejda
ES Performance - kompletne naprawy aut z grupy VAG, modyfikacje, swapy, tuning od A do Z

Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)

Awatar użytkownika
domel-mz251
Posty: 168
Rejestracja: 02 sty 2012, 17:24
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1987
silnik: 1.6TD 70KM
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Tczew

Re: Zawieszenie w syncro

Post autor: domel-mz251 » 03 lut 2014, 4:51

Kurde temat mnie zaciekawił bo jeszcze też nie porównywałem a mam syncro i zwykłego ... nad takim czymś się zastanawiałem kiedyś http://allegro.pl/sprezyny-regulowane-c ... 40905.html

syncro 2.2
Posty: 97
Rejestracja: 03 sty 2012, 21:22
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1986
silnik: 2.2T 210KM
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Mragowo

Re: Zawieszenie w syncro

Post autor: syncro 2.2 » 03 lut 2014, 11:15

te same amory były też w passatach B3-B4 syncro ,numer KAYABA KYB551063 gazowo-olejowy ,ja mam takie u siebie

od audi quattro nie pasują bo są prawie takie same jak na przedniej osi
VW PASSAT SYNCRO GT 2.2 20VT + wirus

Awatar użytkownika
Sajmon
Posty: 1296
Rejestracja: 31 sty 2013, 11:19
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1984
silnik: 2.0 115KM
Gadu-Gadu: 141061
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Re: Zawieszenie w syncro

Post autor: Sajmon » 03 lut 2014, 14:46

mowie o tyle z 80 b2 są takie jak u nas
ES Performance - kompletne naprawy aut z grupy VAG, modyfikacje, swapy, tuning od A do Z

Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)

syncro 2.2
Posty: 97
Rejestracja: 03 sty 2012, 21:22
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1986
silnik: 2.2T 210KM
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Mragowo

Re: Zawieszenie w syncro

Post autor: syncro 2.2 » 05 lut 2014, 21:29

Sajmon pisze:ja nie miałem takich problemow u siebie z półośkami a mialem zwykle amory od passata.

Zawsze mozesz wsadzic amory z 80tki quattro.
odniosłem się do tego postu
VW PASSAT SYNCRO GT 2.2 20VT + wirus


Odpowiedz