Witam
Przeszukałem temat o obniżaniu passata.
Mam kilka pytań.
Czy do takich sprężyn http://allegro.pl/sprezyny-sportowe-mts ... 94064.html mogą być standardowe amortyzatory-piszą że niby do - 40 mm wystarczą.
I kolejne pytanie czy amortyzatory od syncro pasują do zwykłego ?
http://allegro.pl/vw-passat-32b-syncro- ... 71510.html
Ostatnie pytanie czy te sprężyny bedą pasowac do tych amortyzatorów http://allegro.pl/amortyzatory-sportowe ... 23468.html?
z góry dzięki za odpowiedzi
Pytanie o zawieszenie
- Sajmon
- Posty: 1296
- Rejestracja: 31 sty 2013, 11:19
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1984
- silnik: 2.0 115KM
- Gadu-Gadu: 141061
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontaktowanie:
Re: Pytanie o zawieszenie
Ja mam z przodu seryjne wkłady SACHS i sprężyny z golfa 2 ucięte, że zostały 3 zwoje + ten mały opierający się na tależyku.
Z tyłu gwint z Polo 6n(golf 1 etc.) KW - wlazł, bez żadnych modyfikacji.
Nie ma sensu kupować takich "bajerów" z tych aukcji bo sprzedający bazują na niewiedzy potencjalnych kupców, nikt normalny nie da 550zł za sprężyny
Przód amortyzatory to to samo co audi 80, cena za te wkłady jest normalna więc wkłady możesz brać jak wolisz mieć twarde zawiesznie.
Na tył polecam gwint zamiast sportowych amorków ze względu na duży zakres regulacji oraz możliwość wymiany samych wkładów.
Z tyłu gwint z Polo 6n(golf 1 etc.) KW - wlazł, bez żadnych modyfikacji.
Nie ma sensu kupować takich "bajerów" z tych aukcji bo sprzedający bazują na niewiedzy potencjalnych kupców, nikt normalny nie da 550zł za sprężyny
Przód amortyzatory to to samo co audi 80, cena za te wkłady jest normalna więc wkłady możesz brać jak wolisz mieć twarde zawiesznie.
Na tył polecam gwint zamiast sportowych amorków ze względu na duży zakres regulacji oraz możliwość wymiany samych wkładów.
ES Performance - kompletne naprawy aut z grupy VAG, modyfikacje, swapy, tuning od A do Z
Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)
Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)
-
- Posty: 38
- Rejestracja: 11 lut 2013, 16:25
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 2.2 136KM
- Gadu-Gadu: 0
Re: Pytanie o zawieszenie
A czy caly gwint od tego polo podejdzie?
- Sajmon
- Posty: 1296
- Rejestracja: 31 sty 2013, 11:19
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1984
- silnik: 2.0 115KM
- Gadu-Gadu: 141061
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontaktowanie:
Re: Pytanie o zawieszenie
Tylko tył, przednie kolumny możesz przerobić na gwintowane, ew. wsadzić zwrotnice i sworznie wahacza z audi, a wtedy podejdzie Ci gwint z audi 80/90
ES Performance - kompletne naprawy aut z grupy VAG, modyfikacje, swapy, tuning od A do Z
Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)
Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)
-
- Posty: 38
- Rejestracja: 11 lut 2013, 16:25
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 2.2 136KM
- Gadu-Gadu: 0
Re: Pytanie o zawieszenie
Dobra tyl juz rozumiem a przod według Ciebie jak najlepiej obnizyc o te 4 centymetry? Jak to sie bedzie komponowac z felga 15 cali i opona 195/50/15 ?
- Sajmon
- Posty: 1296
- Rejestracja: 31 sty 2013, 11:19
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1984
- silnik: 2.0 115KM
- Gadu-Gadu: 141061
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontaktowanie:
Re: Pytanie o zawieszenie
Wiesz, to zależy jaka szerokość felgi, u mnie przy 195/45 wygladalo tak:
ES Performance - kompletne naprawy aut z grupy VAG, modyfikacje, swapy, tuning od A do Z
Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)
Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)