Tarcze na tył.
- Monter
- Support Team
- Posty: 792
- Rejestracja: 21 gru 2011, 15:10
- Auto: VW Quantum
- Rok produkcji: 1982
- silnik: 2.2T 210KM
- Gadu-Gadu: 1114840
- Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
Re: Tarcze na tył.
jest inna, ale jeśli marzysz o tarczach na tył z 4x100, to może będę swój komplet sprzedawał...
Opel Manta A '73, VW Santana GL5 2.2T '82, VW Touran 1T2 HKL '08 2.0TDI BMN, VW Passat Kombi B4 '94 1.9 TDI
http://monter.info.pl/sprzedam/ <- Części nowe i używane do VW Golf, Passat, Santana, Audi 100, 200, Opel Ascona, Kadett, Manta, Rekord
http://monter.info.pl/sprzedam/ <- Części nowe i używane do VW Golf, Passat, Santana, Audi 100, 200, Opel Ascona, Kadett, Manta, Rekord
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 05 sty 2012, 17:25
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1983
- silnik: 1.6TD 70KM
- Gadu-Gadu: 0
Re: Tarcze na tył.
Chodzi o to że z przodu będzie rozstaw na 5 śrub bo cały przód idzie z audi i nie wiem jak rozwiązać problem tylnych hamulców żeby były tarcze. Nie obejdzie się chyba bez dystansów :/
Diesle nie kapią olejem one tak znaczą swój teren
- Danielloo
- Administrator
- Posty: 369
- Rejestracja: 21 gru 2011, 15:09
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1986
- silnik: ------------
- Gadu-Gadu: 10520160
- Lokalizacja: Rzeszów - Zawadka
Re: Tarcze na tył.
Belka z b4 nie przypasuje pod żadnym względem , bolf mk2, mk3 jak najbardziej (z mk3 GTI belka jest po połtora cm na strone szersza i ma stabilizator, węższa np od Corra też miały stabi. mk2 i corr przedliftowy to to samo, polifty juz były szersze ) jeśli chodzi 5 szpilek w tarczy , wystarczy taką po prostu kupić. Tarcza ham. dedykowana do mk3 , corrado , passata z silnikiem VR6, tylko rozstaw w takiej tarczy to 5x100. I tu jak czytam możesz miec kłopot , ewentualnie felgi z dwoma rozstawami bo Audi ma 5x112, albo adaptery na tył ze zmiennym rozstawem, śrub z łbami pływającymi sie nie polecajozeph32 pisze:Chodzi o to że z przodu będzie rozstaw na 5 śrub bo cały przód idzie z audi i nie wiem jak rozwiązać problem tylnych hamulców żeby były tarcze. Nie obejdzie się chyba bez dystansów :/
Mój passat jest jak Yeti ... Każdy wie ze istnieje ale mało kto widział
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 05 sty 2012, 17:25
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1983
- silnik: 1.6TD 70KM
- Gadu-Gadu: 0
Re: Tarcze na tył.
A jeszcze jedno pytanie może po prostu z przodu zaadoptować zwrotnice z rozstawem 4x100 z audi o mniejszej pojemności silnikowej? I wtedy zarzucić belkę na tył z tarczami i takim samym rozstawem i mieć problem z głowy
Diesle nie kapią olejem one tak znaczą swój teren
- Danielloo
- Administrator
- Posty: 369
- Rejestracja: 21 gru 2011, 15:09
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1986
- silnik: ------------
- Gadu-Gadu: 10520160
- Lokalizacja: Rzeszów - Zawadka
Re: Tarcze na tył.
Kolego Józefie nie zmienisz sobie ot tak zwrotnicy w bedwójce chyba że kolumny mcpherson masz z audi 80 b3-b4 .
powiedz mi pierwsze jakie audi masz na myśli . bo jedyne które (chyba) 4x100 to 80 b2 i to nie jestem pewny. cał reszta to 4x108 i 5x112 czy TT 5x100
powiedz mi pierwsze jakie audi masz na myśli . bo jedyne które (chyba) 4x100 to 80 b2 i to nie jestem pewny. cał reszta to 4x108 i 5x112 czy TT 5x100
Mój passat jest jak Yeti ... Każdy wie ze istnieje ale mało kto widział
- vwquantum
- Posty: 1277
- Rejestracja: 21 gru 2011, 15:21
- Auto: VW Quantum
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 2.1 115KM
- Gadu-Gadu: 3709678
- Kontaktowanie:
Re: Tarcze na tył.
Podaj jaki rozstaw masz w tym audi bo S2 mialy 5x112 a Rs2 5x130. Audi b2 nie ma dzielonej kolumny mcpersona tylko cale kolumny mcpersona tak jak mamy w vw b2. Da sie w kolumne b3 wcisnac piasty b2. Kupilem taki gotowy zestaw a tak po za tym to temat o tyle !
VW Quantana
viewtopic.php?f=10&t=68
viewtopic.php?f=10&t=68
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 05 sty 2012, 17:25
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1983
- silnik: 1.6TD 70KM
- Gadu-Gadu: 0
Re: Tarcze na tył.
Pomieszało mi się że w b4 był rozstaw 4x100 Całe sanki z kolumnami mcphersona idą z audi z silnikiem v6. Czyli nie będzie to taka prosta sprawa jak mi się wydawało A kolumny z b3 podejdą pod audiowskie amory jeśli tak to problem miał bym z głowy zrobiła bym tak jak napisał vwquantum A na tył zarzucił belkę z golfa 3 razem z tarczami i rozstaw by był taki sam z przodu i z tyłu. Tylko jeszcze jedno pytanie jakie wtedy zastosować przeguby zewnętrzne czy z silnika 2.8 v6 będą pasować do piast z b2?
Diesle nie kapią olejem one tak znaczą swój teren
- vwquantum
- Posty: 1277
- Rejestracja: 21 gru 2011, 15:21
- Auto: VW Quantum
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 2.1 115KM
- Gadu-Gadu: 3709678
- Kontaktowanie:
Re: Tarcze na tył.
i juz problem. masz kolumny z v6 czyli lozysko 82mm. wiec ten patent nie wiem czy wyjdzie z 4x100.
VW Quantana
viewtopic.php?f=10&t=68
viewtopic.php?f=10&t=68
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 05 sty 2012, 17:25
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1983
- silnik: 1.6TD 70KM
- Gadu-Gadu: 0
Re: Tarcze na tył.
Oj raczej 75mm. http://allegro.pl/lozysko-przod-komplet ... 11685.html A jeśli rzeczywiście są 83 to zawsze można zmienić zwrotnice na przykład z 1.9 td i małe sprostowanie z mojej strony bo są na 4 śruby piasty I tak z innej beczki pytanie bo ja dopiero można powiedzieć zaczynam przygodę z b2 czy maglownica podejdzie z audi b4 do paska?
Diesle nie kapią olejem one tak znaczą swój teren
- Danielloo
- Administrator
- Posty: 369
- Rejestracja: 21 gru 2011, 15:09
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1986
- silnik: ------------
- Gadu-Gadu: 10520160
- Lokalizacja: Rzeszów - Zawadka
Re: Tarcze na tył.
mieszasz panie Jak kolumny podejdą pod amory .... Jeśli masz audi 80 b3 B4 z V6 to przerzucasz cały komplet! sanki wahacze kolumny, amory są W kolumnach. problem bedzie faktycznie tylko z piastą , jeśli chcesz zostać przy 4x100.
ja bym zostawił ori z audi bo z pewnościa przeguby mają szerszy wieloklin, a gdybyś chciał mieszać zakładać piaste 4x100 to zaś przegub Ci nie zgra do piasty bołożysko jest do obejścia. Maglownica pasuje idealnie z b3,b4. trzeba tylko zdobyc krótszy łącznik przegubowy kolumny z maglownicą. gdyby jeszcze coś Cie interesowalo odnośnie Swapa. są od tego odpowiednie tematy
ja bym zostawił ori z audi bo z pewnościa przeguby mają szerszy wieloklin, a gdybyś chciał mieszać zakładać piaste 4x100 to zaś przegub Ci nie zgra do piasty bołożysko jest do obejścia. Maglownica pasuje idealnie z b3,b4. trzeba tylko zdobyc krótszy łącznik przegubowy kolumny z maglownicą. gdyby jeszcze coś Cie interesowalo odnośnie Swapa. są od tego odpowiednie tematy
Mój passat jest jak Yeti ... Każdy wie ze istnieje ale mało kto widział