Przednie zaciski
: 30 gru 2011, 19:44
Temat został przeniesiony ze starego forum, jednakże nie stanowi całości dyskusji jaka się w nim odbywała. Ze względu na przejrzystość zostały w nim zachowane tylko najważniejsze posty.
m@ciek napisał:
panowie nie orientujecie się czy istnieją zestawy regeneracyjne do zacisków chodzi mi konkretnie o te gumy w których są te śruby tuleje przykręcane do jarzma wybiły mi się i trzaskają :/
czy może lepiej jakieś inne zaciski tylko z jakiego innego auta podejdą chodzi mi o komplet zacisk + jarzmo
chris napisał:
Zaciski podejdą z paska b2 5 garowego a jeśli nie to ze zwrotnicą, jeśli można to tak nazwać. A że zaciski z 5 garowca są ciężkie do dostania..., to poza tym za tym idzie wymiana tarcz na 256. Ale... Można jeszcze inne zaciski z VAG założyć tyle że to są spore koszta. Bo z tymi zaciskami to syzyfowa praca starych nie da się tak ogarnąć żeby się nie zapiekały raz na jakiś czas itp.
vwquantum napisał:
W mojej coupe w trakcie hamowania do zatrzymania pod koniec potrafi stuknąć w kole.
Częściej stukało gdy zatrzymam się i ruszę i wtedy stuk. Jeden solidny stuk.
Okazało się że ten od zewnętrznej strony klocek hamulcowy ma luz w jarzmie. Drugiego przy tłoczku nie dało się ruszyć.
Klocki kupowane w dani jakieś dziwnej firmy
zobacz krótki filmik:
http://w134.wrzuta.pl/film/5EfANRyu88T/bez_nazwy
Okazało się że obudowa klocka hamulcowego jest z miękkiego materiału i po czasie się lekko wyklepuje. Na spawałem punktowo, pod szlifowałem na gładko i teraz nie stuka. Zrobiłem to tylko w jednym kole. Po paru miesiącach zaczął stukać klocek w drugim kole
m@ciek napisał:
panowie nie orientujecie się czy istnieją zestawy regeneracyjne do zacisków chodzi mi konkretnie o te gumy w których są te śruby tuleje przykręcane do jarzma wybiły mi się i trzaskają :/
czy może lepiej jakieś inne zaciski tylko z jakiego innego auta podejdą chodzi mi o komplet zacisk + jarzmo
chris napisał:
Zaciski podejdą z paska b2 5 garowego a jeśli nie to ze zwrotnicą, jeśli można to tak nazwać. A że zaciski z 5 garowca są ciężkie do dostania..., to poza tym za tym idzie wymiana tarcz na 256. Ale... Można jeszcze inne zaciski z VAG założyć tyle że to są spore koszta. Bo z tymi zaciskami to syzyfowa praca starych nie da się tak ogarnąć żeby się nie zapiekały raz na jakiś czas itp.
vwquantum napisał:
W mojej coupe w trakcie hamowania do zatrzymania pod koniec potrafi stuknąć w kole.
Częściej stukało gdy zatrzymam się i ruszę i wtedy stuk. Jeden solidny stuk.
Okazało się że ten od zewnętrznej strony klocek hamulcowy ma luz w jarzmie. Drugiego przy tłoczku nie dało się ruszyć.
Klocki kupowane w dani jakieś dziwnej firmy
zobacz krótki filmik:
http://w134.wrzuta.pl/film/5EfANRyu88T/bez_nazwy
Okazało się że obudowa klocka hamulcowego jest z miękkiego materiału i po czasie się lekko wyklepuje. Na spawałem punktowo, pod szlifowałem na gładko i teraz nie stuka. Zrobiłem to tylko w jednym kole. Po paru miesiącach zaczął stukać klocek w drugim kole