Radio
-
- Posty: 40
- Rejestracja: 23 gru 2013, 15:09
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1982
- silnik: 1.6D 54KM
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Chojnów
Radio
Mam problem. Chodzi o radio. Miałem połączone kable czerwony z żółtym i w ten sposób radio działało, ale był duży pobór prądu(ok. 150mA) na postoju i rozładowywało akumulator na postoju. Chciałem zrobić, żeby radio dostawało prąd dopiero po przekręceniu zapłonu więc połączyłem kable czerwony z czerwonym (stały plus) i żółty z biało żółtym, ale radio przestało w ogóle działać jakieś pomysły, bo jak dla mnie to tylko zmiana radia, ale może trzeba jakoś inaczej połączyć.
- Bogdan
- Posty: 52
- Rejestracja: 02 sty 2012, 18:01
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 1.6 75KM
- Gadu-Gadu: 1656857
- Tlen: bogdan3b
- Skype: bogdan3b1969
- Lokalizacja: Chełm/Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Radio
Z tego co się orientuję to właśnie w Passku współczesnego radia nie dało się podłączyć dobrze po stacyjce bo stacyjka nie ma funkcji pośredniej. Jest tylko OFF i ON po włączeniu zapłonu. W obecnych autach jest jeszcze pośrednia pozycja która właśnie po żółtym kablu załącza radio. Oryginalne radio jest zasilane z jednego plusa i działa na stałe nawet bez kluczyka.
Dlatego też współczesne radia trzeba podłączać spinając czerwony z żółtym pod stałe zasilanie . Inaczej nie będzie podtrzymania, nie będzie pamiętał stacji itp itd. Tak to pamiętam za czasu passata taty, w swoim aktualnie mam radio oryginalne
Dlatego też współczesne radia trzeba podłączać spinając czerwony z żółtym pod stałe zasilanie . Inaczej nie będzie podtrzymania, nie będzie pamiętał stacji itp itd. Tak to pamiętam za czasu passata taty, w swoim aktualnie mam radio oryginalne