Pierwsze pytanie!!?
Z diesla ten obrotomierz? Czy z benzyny? Bo może ci podawać złe impulsy.
Na elektrodzie znalazlem info że PIN 10siąty gdy mamy zegary z jedną koscią.
A w schematach mam takie coś:
Na schemacie mam 3 piny wychodzące z obrotomierza do skrzynki.
A4---> B19 czerwono czarny ----> D26 czerwono czarny na cewkę zapłonową pin 1.
A5---> masa
B7---> Stacyjka Czarny
Czyli chyba D26 który suma sumarum idzie na A4 w zegarach.
edit: a tu dodatkowo
ONLY TD
Tutaj widać że idzie na przekaznik nadbiegu i świec żarowych. Nie wiem jak to się ma Diesel a TD...
edit:
Niech będzie wszystko w jednym
Opis pobrany z vwgolf użytkownik andree
Schemat licznika z 2 kostkami:
Kostka biała:
1.(niebiesko-czerwony) kontrolka kierunkowskazu.
2.( u mnie nie było) obrotomierz lub ekonomizer z alternatora
3.(biało-niebieski) do podświetlania zegarów po włączeniu świateł / klema 58b
4.(żółto-czerwony) wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej.
5.(fioletowo-czarny) wskaźnik poziomu paliwa
6. (brązowy) Masa styk 31
7. (u mnie nie było) Masa MFA
8.(czerwono-czarny) Sygnał z cewki zapłonowej
9.( u mnie nie było) funkcja MFA
10.(czerwony) plus z akumulatora / klema 30
11.( u mnie nie było) czujnik temperatury zewnętrznej MFA
12.( u mnie nie było) czujnik temperatury oleju MFA
13.(niebiesko-biały) kontrolka świateł drogowych
14. PUSTY
Kostka czarna:
1.(czarny) plus po przekręceniu stacyjki / klema 15.
2.( u mnie nie było) kontrolka zapięcia pasów.
3.( u mnie nie było) wolna kontrolka LED.
4.( u mnie nie było) wolna kontrolka LED.
5.( u mnie nie było) kontrolka hamulca ręcznego.
6.(niebieski) kontrolka ładowania alternatora / klema 61.
7.( niebiesko-czarny) Czujnik ciśnienia oleju 0.3 bar.
8.(żółty) Czujnik ciśnienia oleju 1.8 bar.
9.( u mnie nie było) czujnik przepustnicy / CHOKE.
10.(niebiesko- żółty) kontrolka nagrzania świec żarowych.
11.(żółto-biały) czujnik obrotów / HALLA
12.( u mnie nie było) pamięć MFA
13.( u mnie nie było) reset MFA
14. PUSTY