Odnawianie relflektorów

Wszystko o zderzakach, uszczelkach, listwach, lampach itd
Awatar użytkownika
vwquantum
Posty: 1277
Rejestracja: 21 gru 2011, 15:21
Auto: VW Quantum
Rok produkcji: 1987
silnik: 2.1 115KM
Gadu-Gadu: 3709678
Kontaktowanie:

Odnawianie relflektorów

Post autor: vwquantum » 01 sty 2012, 15:31

Temat został przeniesiony ze starego forum, jednakże nie stanowi całości dyskusji jaka się w nim odbywała. Ze względu na przejrzystość zostały w nim zachowane tylko najważniejsze posty.

VwSławek napisał:
polecam wrząca wode ;) działa w 100% ;)

Moniek87 napisał:
zagotowałem wode wsadziłem lampe do miski i lezała sobie z 15 min ..
później delikatnie sróbokretem podwazałem klosz .. i poszło po całosci :D

Danielloo napisał:
opalarką też można klej wytopić tylko ostrożnie żeby odbłyśnika nie pokolorowało :)

Tomasz napisał:
widziałem takie coś, ze ktoś wkładał całą lampę do piekarnika...

EaserVw napisał:
piekarnik jest ryzykowną opcją; tak rozklejałem w a6 i super poszło, ale szlag trafił klej którym uszczelka była wklejona w szkło i to był problem, ostrożnie; nie przegrzej lampy;)

Monter napisał:
żeby nowego tematu nie zakładać ;) PO I PRZED ;)
Obrazek
a tutaj małe foto story... pierwszy raz się bawiłem w takie rzeczy... parę rzeczy do poprawki, nie miałem taśmy, więc wykorzystałem folię strechową, a ta zbyt dokładnie nie przylega ;)
https://picasaweb.google.com/monterr19/ ... budowyLamp#

Dymienie reflektorów

Bartekvw napisał:
Rozbiera się reflektor poprzez zdjęcie ' szkła ', obkleja się odbłyśnik którego nie chcemy ' dymić ' resztę matowimy papierem ściernym, i farbą w spreju koloru czarnego nakładamy kilka warstw, później czekamy aż wyschnie, sklejamy i cieszymy się z dymionej lampy
Moja wyszła tak :
Obrazek

EaserVw napisał:
czym, i jak poleruje się szkło reflektorów?
Miałem w b2, i w 44 mam ten sam problem; szkła reflektorów i halogenów są całkowicie zmatowione ( wręcz wypiaskowane) przez wieloletnie działanie kamyków, kamyczków i innego piachu. W używce nic sensownego nie dostanę, a jeśli już- to będzie to niewiele lepsze, tak więc problem jakoś muszę rozwiązać. Istnieje preparat pt HARTPOLISH FG50,
istnieją rożne tlenki żelaza, ale to wszystko odległe dość dywagacje. Może już ktoś po swojemu zabrał się za ten problem i rozwiązał go w sprytny, relatywnie tani i skuteczny sposób?
(załączam fotę halogenów, oba nadają się do polerki, są identyczne, tylko 'lewy" jeździł trochę dłużej na aucie...)
Obrazek

Klapek napisał:
może Ci się przydać)
http://glass24.pl/p-2617/zestaw-pole...-polerski.html

winyl5 napisał:
przerabiałem temat tlenku ceru na szybie i reflektorach-może coś robiłem nie tak ale po trzech godzinach zabawy z szybą bez widocznych efektów odpuściłem-może dlatego że była hartowana.

vwquantum napisał:
Obrazek

Obrazek

zajęło mi to 2 godz. tym osprzętem.polecam ten proszek !!

Obrazek

uważaj żeby nie przegrzać lampiona bo ci się rozsypie w drobny mak. Ja robiłem w większości na mokro. Gdy drugą lampę miałem na etapie 99.9% zachciało mi się jeszcze dwa razy przydusić filc z tym proszkiem ale już na sucho i niestety przegiąłem, zbyt duża temperatura i trzask prask :oops: po lampionie.

efekt :D
Obrazek
Polerowałem rysy na przedniej szybie (trochę ciężko ale efekt było widać)

Tomasz napisał:
Wyczaiłem na vwgolfie zakład który zajmuje się metalizacją próżniową :D
-> http://www.vacmet.kn.pl/
Firma jest z Wrocławia ;)
Można sobie u nich ładnie odnowić odbłyśniki lamp
-> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=264016

Odpowiedz