Relingi
- vwquantum
- Posty: 1277
- Rejestracja: 21 gru 2011, 15:21
- Auto: VW Quantum
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 2.1 115KM
- Gadu-Gadu: 3709678
- Kontaktowanie:
Relingi
Temat został przeniesiony ze starego forum, jednakże nie stanowi całości dyskusji jaka się w nim odbywała. Ze względu na przejrzystość zostały w nim zachowane tylko najważniejsze posty.
Tomasz napisał:
Panowie pytanie, podjałem decyzję, ze zakładam do szczupaka polerowane aluminiowe religni I moje pytanie do was, bo mój szczupak nigdy relingów nie miał, wiec bedę musiał wiercić, podobno pod podsufitką są miejsca w których trzeba wiercić. A pytanie do waz z mojej strony brzmi, ma ktoś z was może zdjęcie dachu szczupaka z zamontowanymi relingami bez założonej podsufitki? Oczywiście zdjęcie od wewnątrz samochodu
_Bartosz_ napisał:
Na wywiercone otwory podkład np minia, a przy zakładaniu relingów wokół otworów smarujemy cienką warstwą masy uszczelniającej, skręcamy wszystko i usuwamy nadmiar masy uszczelniającej. Dobrze jest do tego zabiegu zakleić taśmą maskującą relingi przy mocowaniach i dach tak aby nie umazać masą wszystkiego.
vwslawek napisał:
Tomasz, moj tez kiedys nie miał, zalozone sa jakies 5czy nawet 6 lat temu bez zadnego zabezpieczania dziur po wierceniu i nic sie nie dzieje
Jak sciagniesz podsufitke to odrazu zauwazysz okrągłe wgłębienia ktore poprostu trzeba przewiercic
Tomasz napisał:
No to zajefajnie, bo tego się obawiałem Zatem jak skończę polerkę i będzie ciepło top odrazu je zakładam na dach :]
Tomasz napisał:
Panowie pytanie, podjałem decyzję, ze zakładam do szczupaka polerowane aluminiowe religni I moje pytanie do was, bo mój szczupak nigdy relingów nie miał, wiec bedę musiał wiercić, podobno pod podsufitką są miejsca w których trzeba wiercić. A pytanie do waz z mojej strony brzmi, ma ktoś z was może zdjęcie dachu szczupaka z zamontowanymi relingami bez założonej podsufitki? Oczywiście zdjęcie od wewnątrz samochodu
_Bartosz_ napisał:
Na wywiercone otwory podkład np minia, a przy zakładaniu relingów wokół otworów smarujemy cienką warstwą masy uszczelniającej, skręcamy wszystko i usuwamy nadmiar masy uszczelniającej. Dobrze jest do tego zabiegu zakleić taśmą maskującą relingi przy mocowaniach i dach tak aby nie umazać masą wszystkiego.
vwslawek napisał:
Tomasz, moj tez kiedys nie miał, zalozone sa jakies 5czy nawet 6 lat temu bez zadnego zabezpieczania dziur po wierceniu i nic sie nie dzieje
Jak sciagniesz podsufitke to odrazu zauwazysz okrągłe wgłębienia ktore poprostu trzeba przewiercic
Tomasz napisał:
No to zajefajnie, bo tego się obawiałem Zatem jak skończę polerkę i będzie ciepło top odrazu je zakładam na dach :]
- maro0912
- Posty: 881
- Rejestracja: 07 wrz 2012, 22:10
- Auto: Inne
- Rok produkcji: 1992
- silnik: 2.0 115KM
- Skype: marekgoszcz
- Lokalizacja: Andrychów
Re: Relingi
Panowie pytanie jakie dziury należy wywiercić w dachu? Bo nie jestem pewny a nie chce dziadostwa narobić tulejka ma grubość 10mm ale potem jest kołnierz który ma w najszerszym miejscu 19mm i wydaje mi się, że całość ma wejść do środka i teraz najlepsza opcja jaką wymyśliłem to trzeba by przewiercić 10mm a potem przykręcać tak, aby blacha zgniotła się lekko do środka i kołnierz tulejki się schował.
z tego co wydedukowałem to na 4 zdjęciu widać ten fragment dachu i wzmocnienia gdzie wchodzi tulejka i na moje myślenie kołnierz tulejki powinien być mniej więcej tam gdzie czerwone zaznaczyłem z 2 a ta nakrętka widoczna na tulejce powinna stykać się z dachem po skręceniu.
Troszku może to chaotycznie opisałem ale mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi
z tego co wydedukowałem to na 4 zdjęciu widać ten fragment dachu i wzmocnienia gdzie wchodzi tulejka i na moje myślenie kołnierz tulejki powinien być mniej więcej tam gdzie czerwone zaznaczyłem z 2 a ta nakrętka widoczna na tulejce powinna stykać się z dachem po skręceniu.
Troszku może to chaotycznie opisałem ale mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi
- Tomasz
- Administrator
- Posty: 453
- Rejestracja: 21 gru 2011, 14:47
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1985
- silnik: 1.6D 54KM
- Lokalizacja: Kraków / Nowa Dęba
- Kontaktowanie:
Re: Relingi
No a mój nie ma miejsc na montaż relingów :/
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem.
-
- Posty: 667
- Rejestracja: 26 lis 2012, 21:22
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 1.6TD 70KM
- Gadu-Gadu: 0
- Tlen: szborys@tlen.pl
- Lokalizacja: Chojnów/Legnica
Re: Relingi
Jak to nie ma?
Sent from Nokia Lumia 925 using Tapatalk
Sent from Nokia Lumia 925 using Tapatalk
- Tomasz
- Administrator
- Posty: 453
- Rejestracja: 21 gru 2011, 14:47
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1985
- silnik: 1.6D 54KM
- Lokalizacja: Kraków / Nowa Dęba
- Kontaktowanie:
Re: Relingi
No u mnie podobno ni uja nie ma
Wysłane z mojego GT-I9070 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9070 przy użyciu Tapatalka
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem.
-
- Posty: 667
- Rejestracja: 26 lis 2012, 21:22
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 1.6TD 70KM
- Gadu-Gadu: 0
- Tlen: szborys@tlen.pl
- Lokalizacja: Chojnów/Legnica
Re: Relingi
Podobno, weź dobrze sprawdź, bo wątpię żeby klepali różne budy, po prostu w jednych montowali relingi, a w innych nie. Też chcę relingi, ale nie chce mi się wiercić, potem uszczelniać itd, zostaje na razie jak jest
- Tomasz
- Administrator
- Posty: 453
- Rejestracja: 21 gru 2011, 14:47
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1985
- silnik: 1.6D 54KM
- Lokalizacja: Kraków / Nowa Dęba
- Kontaktowanie:
Re: Relingi
Ja nie mam możliwości sprawdzenia teraz - auto jest ponad 100 km ode mnie. Patrzył mój kumpel i lakiernik, wysłałem kumplowi nawet foto z miejscem jak to powinno wyglądać:
Podobno u mnie takiego miejsca nie ma.. Nic zweryfikuję jak odbiorę po lakierowaniu i wtedy będę myślał. Na passatkartei czytałem ze niekoniecznie wszystkie Varianty maja oryginalne przetłoczenia na montaż relingów... U mnie nie ma miejsc podobnona zadnym słupku - b c i d.
Podobno u mnie takiego miejsca nie ma.. Nic zweryfikuję jak odbiorę po lakierowaniu i wtedy będę myślał. Na passatkartei czytałem ze niekoniecznie wszystkie Varianty maja oryginalne przetłoczenia na montaż relingów... U mnie nie ma miejsc podobnona zadnym słupku - b c i d.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem.
- szatanq
- Posty: 437
- Rejestracja: 05 kwie 2012, 20:03
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1988
- silnik: 1.8i 90KM
- Gadu-Gadu: 0
Re: Relingi
jak temat aktualny to dajcie znać to mam dwa dach z relingami to porobie wam fotki
- Sajmon
- Posty: 1296
- Rejestracja: 31 sty 2013, 11:19
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1984
- silnik: 2.0 115KM
- Gadu-Gadu: 141061
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontaktowanie:
Re: Relingi
zrób dla potomnych
ES Performance - kompletne naprawy aut z grupy VAG, modyfikacje, swapy, tuning od A do Z
Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)
Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)
- Tomasz
- Administrator
- Posty: 453
- Rejestracja: 21 gru 2011, 14:47
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1985
- silnik: 1.6D 54KM
- Lokalizacja: Kraków / Nowa Dęba
- Kontaktowanie:
Re: Relingi
Zrób zrób!
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem.