Relingi

Wszystko o zderzakach, uszczelkach, listwach, lampach itd
Awatar użytkownika
vwquantum
Posty: 1277
Rejestracja: 21 gru 2011, 15:21
Auto: VW Quantum
Rok produkcji: 1987
silnik: 2.1 115KM
Gadu-Gadu: 3709678
Kontaktowanie:

Relingi

Post autor: vwquantum » 01 sty 2012, 18:11

Temat został przeniesiony ze starego forum, jednakże nie stanowi całości dyskusji jaka się w nim odbywała. Ze względu na przejrzystość zostały w nim zachowane tylko najważniejsze posty.

Tomasz napisał:
Panowie pytanie, podjałem decyzję, ze zakładam do szczupaka polerowane aluminiowe religni :mrgreen: I moje pytanie do was, bo mój szczupak nigdy relingów nie miał, wiec bedę musiał wiercić, podobno pod podsufitką są miejsca w których trzeba wiercić. A pytanie do waz z mojej strony brzmi, ma ktoś z was może zdjęcie dachu szczupaka z zamontowanymi relingami bez założonej podsufitki? Oczywiście zdjęcie od wewnątrz samochodu :-P

_Bartosz_ napisał:
Na wywiercone otwory podkład np minia, a przy zakładaniu relingów wokół otworów smarujemy cienką warstwą masy uszczelniającej, skręcamy wszystko i usuwamy nadmiar masy uszczelniającej. Dobrze jest do tego zabiegu zakleić taśmą maskującą relingi przy mocowaniach i dach tak aby nie umazać masą wszystkiego.

vwslawek napisał:
Tomasz, moj tez kiedys nie miał, zalozone sa jakies 5czy nawet 6 lat temu bez zadnego zabezpieczania dziur po wierceniu i nic sie nie dzieje 8-)
Jak sciagniesz podsufitke to odrazu zauwazysz okrągłe wgłębienia ktore poprostu trzeba przewiercic :D

Tomasz napisał:
No to zajefajnie, bo tego się obawiałem ;) Zatem jak skończę polerkę i będzie ciepło top odrazu je zakładam na dach :]

Awatar użytkownika
maro0912
Posty: 881
Rejestracja: 07 wrz 2012, 22:10
Auto: Inne
Rok produkcji: 1992
silnik: 2.0 115KM
Skype: marekgoszcz
Lokalizacja: Andrychów

Re: Relingi

Post autor: maro0912 » 12 lip 2013, 18:32

Panowie pytanie jakie dziury należy wywiercić w dachu? Bo nie jestem pewny a nie chce dziadostwa narobić tulejka ma grubość 10mm ale potem jest kołnierz który ma w najszerszym miejscu 19mm i wydaje mi się, że całość ma wejść do środka i teraz najlepsza opcja jaką wymyśliłem to trzeba by przewiercić 10mm a potem przykręcać tak, aby blacha zgniotła się lekko do środka i kołnierz tulejki się schował.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

z tego co wydedukowałem to na 4 zdjęciu widać ten fragment dachu i wzmocnienia gdzie wchodzi tulejka i na moje myślenie kołnierz tulejki powinien być mniej więcej tam gdzie czerwone zaznaczyłem z 2 a ta nakrętka widoczna na tulejce powinna stykać się z dachem po skręceniu.

Troszku może to chaotycznie opisałem ale mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi :D
Obrazek

Awatar użytkownika
Tomasz
Administrator
Posty: 453
Rejestracja: 21 gru 2011, 14:47
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1985
silnik: 1.6D 54KM
Lokalizacja: Kraków / Nowa Dęba
Kontaktowanie:

Re: Relingi

Post autor: Tomasz » 14 maja 2014, 20:28

No a mój nie ma miejsc na montaż relingów :/
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem.

Borys
Posty: 667
Rejestracja: 26 lis 2012, 21:22
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1987
silnik: 1.6TD 70KM
Gadu-Gadu: 0
Tlen: szborys@tlen.pl
Lokalizacja: Chojnów/Legnica

Re: Relingi

Post autor: Borys » 14 maja 2014, 22:53

Jak to nie ma?

Sent from Nokia Lumia 925 using Tapatalk

Awatar użytkownika
Tomasz
Administrator
Posty: 453
Rejestracja: 21 gru 2011, 14:47
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1985
silnik: 1.6D 54KM
Lokalizacja: Kraków / Nowa Dęba
Kontaktowanie:

Re: Relingi

Post autor: Tomasz » 15 maja 2014, 8:48

No u mnie podobno ni uja nie ma

Wysłane z mojego GT-I9070 przy użyciu Tapatalka
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem.

Borys
Posty: 667
Rejestracja: 26 lis 2012, 21:22
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1987
silnik: 1.6TD 70KM
Gadu-Gadu: 0
Tlen: szborys@tlen.pl
Lokalizacja: Chojnów/Legnica

Re: Relingi

Post autor: Borys » 15 maja 2014, 9:57

Podobno, weź dobrze sprawdź, bo wątpię żeby klepali różne budy, po prostu w jednych montowali relingi, a w innych nie. Też chcę relingi, ale nie chce mi się wiercić, potem uszczelniać itd, zostaje na razie jak jest :D

Awatar użytkownika
Tomasz
Administrator
Posty: 453
Rejestracja: 21 gru 2011, 14:47
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1985
silnik: 1.6D 54KM
Lokalizacja: Kraków / Nowa Dęba
Kontaktowanie:

Re: Relingi

Post autor: Tomasz » 15 maja 2014, 10:13

Ja nie mam możliwości sprawdzenia teraz - auto jest ponad 100 km ode mnie. Patrzył mój kumpel i lakiernik, wysłałem kumplowi nawet foto z miejscem jak to powinno wyglądać:

Obrazek

Podobno u mnie takiego miejsca nie ma.. Nic zweryfikuję jak odbiorę po lakierowaniu i wtedy będę myślał. Na passatkartei czytałem ze niekoniecznie wszystkie Varianty maja oryginalne przetłoczenia na montaż relingów... U mnie nie ma miejsc podobnona zadnym słupku - b c i d.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem.

Awatar użytkownika
szatanq
Posty: 437
Rejestracja: 05 kwie 2012, 20:03
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1988
silnik: 1.8i 90KM
Gadu-Gadu: 0

Re: Relingi

Post autor: szatanq » 21 sie 2014, 10:05

jak temat aktualny to dajcie znać to mam dwa dach z relingami to porobie wam fotki :)

Awatar użytkownika
Sajmon
Posty: 1296
Rejestracja: 31 sty 2013, 11:19
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1984
silnik: 2.0 115KM
Gadu-Gadu: 141061
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Re: Relingi

Post autor: Sajmon » 21 sie 2014, 10:13

zrób dla potomnych :)
ES Performance - kompletne naprawy aut z grupy VAG, modyfikacje, swapy, tuning od A do Z

Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)

Awatar użytkownika
Tomasz
Administrator
Posty: 453
Rejestracja: 21 gru 2011, 14:47
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1985
silnik: 1.6D 54KM
Lokalizacja: Kraków / Nowa Dęba
Kontaktowanie:

Re: Relingi

Post autor: Tomasz » 21 sie 2014, 15:07

Zrób zrób!
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem.


Odpowiedz