Elektryczne szyby Variant.
- Sajmon
- Posty: 1296
- Rejestracja: 31 sty 2013, 11:19
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1984
- silnik: 2.0 115KM
- Gadu-Gadu: 141061
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontaktowanie:
Elektryczne szyby Variant.
Cześć.
Mam takie pytanko, macie może fotki jak wyglądają przyciski elektrycznych szyb, w którym miejscu było wszystko montowane itp. ponieważ chciałbym w niedalekiej przyszłości zamontować takowe u siebie.
Pzdr
Mam takie pytanko, macie może fotki jak wyglądają przyciski elektrycznych szyb, w którym miejscu było wszystko montowane itp. ponieważ chciałbym w niedalekiej przyszłości zamontować takowe u siebie.
Pzdr
Ostatnio zmieniony 03 kwie 2013, 4:40 przez Sajmon, łącznie zmieniany 1 raz.
ES Performance - kompletne naprawy aut z grupy VAG, modyfikacje, swapy, tuning od A do Z
Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)
Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)
-
- Posty: 97
- Rejestracja: 03 sty 2012, 21:22
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1986
- silnik: 2.2T 210KM
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Mragowo
Re: Elektryczne szyby Variant.
jak masz ochotę to możesz zrobić wycieczkę do Mrągowa to zobaczysz na żywo jak to wygląda u mnie
VW PASSAT SYNCRO GT 2.2 20VT + wirus
- Sajmon
- Posty: 1296
- Rejestracja: 31 sty 2013, 11:19
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1984
- silnik: 2.0 115KM
- Gadu-Gadu: 141061
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontaktowanie:
Re: Elektryczne szyby Variant.
"tak blisko, a tak daleko" niestety nie miał bym za bardzo kiedy
A może masz jakieś niepotrzebne części do syncro?
A może masz jakieś niepotrzebne części do syncro?
ES Performance - kompletne naprawy aut z grupy VAG, modyfikacje, swapy, tuning od A do Z
Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)
Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)
- vwquantum
- Posty: 1277
- Rejestracja: 21 gru 2011, 15:21
- Auto: VW Quantum
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 2.1 115KM
- Gadu-Gadu: 3709678
- Kontaktowanie:
Re: Elektryczne szyby Variant.
Montowane były dwa rodzaje przełączników. W syncro były inne. Takie jak w syncro montowane były w także w Quantumach 82-85.
Jeżeli chodzi o miejsca mocowania przełączników to było różnie.
W syncro wyglądają tak:
W brazyli podobnie jak w europie, na zdjęciu po lewej:
Z tyłu w drzwiach w tym miejscu:
Opcja standard w europie:
http://allegro.pl/caddy-ii-golf-2-ii-je ... 50922.html muszę się upewnic czy ilosc pinów się zgadza bo są małe różnice.
(przełączniki wyglądają tak:
)
boczek kierowcy: 2 przełączniki do szyby kierowcy i pasażera
boczek pasażera: 1 przełącznik do szyby pasażera
tunel środkowy: 3 przełączniki. lewy i prawy po zewnętrznych do lewej i prawej tylnej szyby. Trzeci przełącznik po środku do blokady szyb tylnych
boczek pasażera tył: 1 przełącznik
boczek lewy tył: 1 przełącznik
Czyli: 7 przełączników i 1 do blokady szyby.
Kolejna opcja:
Brak przełączników elektrycznych szyb w boczkach , widziałem kiedyś zdjęcia quantuma i wiem co mówie .
W tunelu środkowym 4 przełączniki do każdych okien.
i na końcu tunelu 2 przełączniki dla tylnych pasażerów. (trochę trzeba się schylać żeby okno otworzyć:)
Czyli 6 przełączników. Brak blokady tylnych szyb.
I ostatnia opcja:
to taka sama jak opcja pierwsza w europie ale tylne szyby mają regulacje w na dole z tyłu w tunelu.( brak tylko w tylnych drzwiach)
Czyli: 7 przełączników i 1 blokada.
Jeżeli będziesz tworzył sam instalacje to najekonomiczniej dac 4 przełączniki w tunelu i nie rezac dziur w drzwiach.
Jeżeli chciał byś wstawić w otwory po korbkach to będziesz miał problem z przodu bo blacha będzie wypychać przełącznik i styki będą zwierać się z blachą drzwi.
Po prawej na dole zdjęcia widać przełączniki w dolnym tunelu dla tylnych pasażerów.
Jeżeli chodzi o miejsca mocowania przełączników to było różnie.
W syncro wyglądają tak:
W brazyli podobnie jak w europie, na zdjęciu po lewej:
Z tyłu w drzwiach w tym miejscu:
Opcja standard w europie:
http://allegro.pl/caddy-ii-golf-2-ii-je ... 50922.html muszę się upewnic czy ilosc pinów się zgadza bo są małe różnice.
(przełączniki wyglądają tak:
)
boczek kierowcy: 2 przełączniki do szyby kierowcy i pasażera
boczek pasażera: 1 przełącznik do szyby pasażera
tunel środkowy: 3 przełączniki. lewy i prawy po zewnętrznych do lewej i prawej tylnej szyby. Trzeci przełącznik po środku do blokady szyb tylnych
boczek pasażera tył: 1 przełącznik
boczek lewy tył: 1 przełącznik
Czyli: 7 przełączników i 1 do blokady szyby.
Kolejna opcja:
Brak przełączników elektrycznych szyb w boczkach , widziałem kiedyś zdjęcia quantuma i wiem co mówie .
W tunelu środkowym 4 przełączniki do każdych okien.
i na końcu tunelu 2 przełączniki dla tylnych pasażerów. (trochę trzeba się schylać żeby okno otworzyć:)
Czyli 6 przełączników. Brak blokady tylnych szyb.
I ostatnia opcja:
to taka sama jak opcja pierwsza w europie ale tylne szyby mają regulacje w na dole z tyłu w tunelu.( brak tylko w tylnych drzwiach)
Czyli: 7 przełączników i 1 blokada.
Jeżeli będziesz tworzył sam instalacje to najekonomiczniej dac 4 przełączniki w tunelu i nie rezac dziur w drzwiach.
Jeżeli chciał byś wstawić w otwory po korbkach to będziesz miał problem z przodu bo blacha będzie wypychać przełącznik i styki będą zwierać się z blachą drzwi.
Po prawej na dole zdjęcia widać przełączniki w dolnym tunelu dla tylnych pasażerów.
VW Quantana
viewtopic.php?f=10&t=68
viewtopic.php?f=10&t=68
- Sajmon
- Posty: 1296
- Rejestracja: 31 sty 2013, 11:19
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1984
- silnik: 2.0 115KM
- Gadu-Gadu: 141061
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontaktowanie:
Re: Elektryczne szyby Variant.
dzięki wielkie, właśnie takiej odpowiedzi oczekiwałem
Też widziałem różne rozwiązania, np. w quantumie na srodku tunelu takie przyciski jak w golfie 2, a u kolegi z Mrągowa na drzwiach. Najwygodniej będzie zamontować na tunelu
Jeszcze raz dzięki
Też widziałem różne rozwiązania, np. w quantumie na srodku tunelu takie przyciski jak w golfie 2, a u kolegi z Mrągowa na drzwiach. Najwygodniej będzie zamontować na tunelu
Jeszcze raz dzięki
ES Performance - kompletne naprawy aut z grupy VAG, modyfikacje, swapy, tuning od A do Z
Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)
Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)
- Monter
- Support Team
- Posty: 792
- Rejestracja: 21 gru 2011, 15:10
- Auto: VW Quantum
- Rok produkcji: 1982
- silnik: 2.2T 210KM
- Gadu-Gadu: 1114840
- Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
Re: Elektryczne szyby Variant.
to ja się podepnę ;] czy może mi ktoś zrobić zdjęcie przelotki między słupkiem a drzwiami? zarówno przód i tył. Chodzi mi głównie o miejsce otworów w drzwiach i słupkach. Dokładam elektrykę, a u mnie wcześniej z elektryki to była zapalniczka i radio ;]
Opel Manta A '73, VW Santana GL5 2.2T '82, VW Touran 1T2 HKL '08 2.0TDI BMN, VW Passat Kombi B4 '94 1.9 TDI
http://monter.info.pl/sprzedam/ <- Części nowe i używane do VW Golf, Passat, Santana, Audi 100, 200, Opel Ascona, Kadett, Manta, Rekord
http://monter.info.pl/sprzedam/ <- Części nowe i używane do VW Golf, Passat, Santana, Audi 100, 200, Opel Ascona, Kadett, Manta, Rekord
- vwquantum
- Posty: 1277
- Rejestracja: 21 gru 2011, 15:21
- Auto: VW Quantum
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 2.1 115KM
- Gadu-Gadu: 3709678
- Kontaktowanie:
Re: Elektryczne szyby Variant.
Trzeba było się pytać jak kręciłem się koło twojego wozu :p
kable idą w tej samej przelotce co co głośnikowe, elektryczne lusterka, centralny itp.
Jeżeli chodzi o tylny słupek to jest sprawa dość utrudniona :/ jeden słupek udało mi się ogarnąć w pół godziny a drugi męczyłem prawie cały dzień! Zależy od szczęścia a kabli nie chciałem ciąć.
Trzeba przepchac przez otwór progowy przez słupek w górę i wyjść bokiem. Prętem dośc cienkim i giętkim trzeba przepchac potem przykleic taśmą izolacyjną i ciągnąc a na drodze jest małe wzmocnienie którego nie widac. Jak ciąłem dawce to widziałem że lekko nie jest bo kości do szyb są dośc grube. Jedną kosc a drugą zagiąc do tyłu i tak to otaśmowac żeby nie haczyły się i blokowały. Można posmarowac czyms żeby szło.
kable idą w tej samej przelotce co co głośnikowe, elektryczne lusterka, centralny itp.
Jeżeli chodzi o tylny słupek to jest sprawa dość utrudniona :/ jeden słupek udało mi się ogarnąć w pół godziny a drugi męczyłem prawie cały dzień! Zależy od szczęścia a kabli nie chciałem ciąć.
Trzeba przepchac przez otwór progowy przez słupek w górę i wyjść bokiem. Prętem dośc cienkim i giętkim trzeba przepchac potem przykleic taśmą izolacyjną i ciągnąc a na drodze jest małe wzmocnienie którego nie widac. Jak ciąłem dawce to widziałem że lekko nie jest bo kości do szyb są dośc grube. Jedną kosc a drugą zagiąc do tyłu i tak to otaśmowac żeby nie haczyły się i blokowały. Można posmarowac czyms żeby szło.
VW Quantana
viewtopic.php?f=10&t=68
viewtopic.php?f=10&t=68
- Danielloo
- Administrator
- Posty: 368
- Rejestracja: 21 gru 2011, 15:09
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1986
- silnik: ------------
- Gadu-Gadu: 10520160
- Lokalizacja: Rzeszów - Zawadka
Re: Elektryczne szyby Variant.
W środkowych słupkach jak sobie dobrze przypominam masz nabite oi punkty dość głębokie , gdzie ma byc otwór pod przelotke. a w drzwiach wiadomo są zaślepki. Ja właśnie wiercilęm w tych punktach nabitych i wyszło dobrze . z kabpalmi ja kSkopek pisze tragedia z przepchnięciem jest jeśłi są w oryginalnej izolacji ( rurce z biegiem lat stającejsie plastikiem)
Mój passat jest jak Yeti ... Każdy wie ze istnieje ale mało kto widział
- Monter
- Support Team
- Posty: 792
- Rejestracja: 21 gru 2011, 15:10
- Auto: VW Quantum
- Rok produkcji: 1982
- silnik: 2.2T 210KM
- Gadu-Gadu: 1114840
- Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
Re: Elektryczne szyby Variant.
dzięki chodziło mi głównie o miejsca w których mają iść przewody.
Wszystkie przewody i kostki daje nowe, więc przeprowadzę same przewody, a później zakuje złączki
Wszystkie przewody i kostki daje nowe, więc przeprowadzę same przewody, a później zakuje złączki
Opel Manta A '73, VW Santana GL5 2.2T '82, VW Touran 1T2 HKL '08 2.0TDI BMN, VW Passat Kombi B4 '94 1.9 TDI
http://monter.info.pl/sprzedam/ <- Części nowe i używane do VW Golf, Passat, Santana, Audi 100, 200, Opel Ascona, Kadett, Manta, Rekord
http://monter.info.pl/sprzedam/ <- Części nowe i używane do VW Golf, Passat, Santana, Audi 100, 200, Opel Ascona, Kadett, Manta, Rekord
-
- Posty: 97
- Rejestracja: 03 sty 2012, 21:22
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1986
- silnik: 2.2T 210KM
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Mragowo
Re: Elektryczne szyby Variant.
Sajmon pisze:dzięki wielkie, właśnie takiej odpowiedzi oczekiwałem
.... a u kolegi z Mrągowa na drzwiach. Najwygodniej będzie zamontować na tunelu
Jeszcze raz dzięki
nie wiem skąd masz te info ale u mnie są w oryginalnych miejscach tzn. na wszystkich drzwiach i na tunelu centralny do obsługi tylnych szyb , po prostu mam 100% oryginał nie jakaś customowa rzeźba
VW PASSAT SYNCRO GT 2.2 20VT + wirus