Klimatyzacja
- szatanq
- Posty: 437
- Rejestracja: 05 kwie 2012, 20:03
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1988
- silnik: 1.8i 90KM
- Gadu-Gadu: 0
Re: Klimatyzacja
zamuwiłem od diesla a sterowanie nawiewami na linki plus włącznik ac
- maro0912
- Posty: 881
- Rejestracja: 07 wrz 2012, 22:10
- Auto: Inne
- Rok produkcji: 1992
- silnik: 2.0 115KM
- Skype: marekgoszcz
- Lokalizacja: Andrychów
Re: Klimatyzacja
https://drive.google.com/folderview?id= ... sp=sharing
w PDF rysunki do 4 cyl i 5 cyl + cała reszta z ETKi numery części takie pierdoły
w PDF rysunki do 4 cyl i 5 cyl + cała reszta z ETKi numery części takie pierdoły
- maro0912
- Posty: 881
- Rejestracja: 07 wrz 2012, 22:10
- Auto: Inne
- Rok produkcji: 1992
- silnik: 2.0 115KM
- Skype: marekgoszcz
- Lokalizacja: Andrychów
Re: Klimatyzacja
Zna ktoś może wymiary ori chłodnicy klimy z B2 w 4cyl? ETKi chwilowo nie mam, szukając na niemieckim ebayu znalazłem taki rysunek:
Więc jeśli jest to ori skraplacz z B2 to brakuje mi tylko grubości. Czy on był montowany przed chłodnicą wody czy za?
2 sprawa w dieslach z klimą była duża chłodnica wody (700mm)?
Ma ktoś może foto kompresora klimy z 5cyl albo model? Bo ciekaw jestem jakie były różnice między nimi oprócz koła pasowego.
Z tego co znalazłem w internetach to w B2 z 4cyl montowane były York 209 mini, na forum w USA piszą że ta sama sprężarka wychodziła też w :
Nowe sprzęgła do yorków też są raczej łatwo dostępne nawet w PL.
E: Czy próbował ktoś może żenić kompresor np z B3 lub golfa 2 do 1.6TD w pasku? Ciekawi mnie czy wejdzie on na jakiejś customowej łapie nie wadząc o nic.
E2: Patrząc po zdjęciach u kolegi vwquantum wydaje mi się ze w 5cyl siedzi york 210, co jest dobrą wiadomością dla posiadaczy bo są na tą chwilę jest duża dostępność do nich na rynku.
Niestety dla posiadaczy diesli raczej nie ma szans go spasować jeśli chcemy mieć altek jak w oryginale z klimą.
Więc jeśli jest to ori skraplacz z B2 to brakuje mi tylko grubości. Czy on był montowany przed chłodnicą wody czy za?
2 sprawa w dieslach z klimą była duża chłodnica wody (700mm)?
Ma ktoś może foto kompresora klimy z 5cyl albo model? Bo ciekaw jestem jakie były różnice między nimi oprócz koła pasowego.
Z tego co znalazłem w internetach to w B2 z 4cyl montowane były York 209 mini, na forum w USA piszą że ta sama sprężarka wychodziła też w :
Z tego co widziałem są te sprężarki jako tako dostępne w powiedzmy akceptowalnej cenie.AUDI
1980 - 1983 4000
1984 - 1985 4000S QUATTRO
1986 - 1987 4000CS QUATTRO
1983 - 1985 QUATTRO
1984 - 1987 4000S
PORSCHE
1978 - 1983 911
VOLKSWAGEN
1980 - 1984 JETTA
1980 - 1984 RABBIT CONVERTIBLE
1982 - 1985 QUANTUM
1980 - 1983 RABBIT PICKUP
1978 - 1984 RABBIT
1978 - 1984 SCIROCCO
BMW
1980 - 1983 320I
NISSAN
1977 - 1979 200SX
1976 - 1978 F10
1979 - 1982 210
1982 SENTRA
1975 - 1978 B210
Nowe sprzęgła do yorków też są raczej łatwo dostępne nawet w PL.
E: Czy próbował ktoś może żenić kompresor np z B3 lub golfa 2 do 1.6TD w pasku? Ciekawi mnie czy wejdzie on na jakiejś customowej łapie nie wadząc o nic.
E2: Patrząc po zdjęciach u kolegi vwquantum wydaje mi się ze w 5cyl siedzi york 210, co jest dobrą wiadomością dla posiadaczy bo są na tą chwilę jest duża dostępność do nich na rynku.
Niestety dla posiadaczy diesli raczej nie ma szans go spasować jeśli chcemy mieć altek jak w oryginale z klimą.
- maro0912
- Posty: 881
- Rejestracja: 07 wrz 2012, 22:10
- Auto: Inne
- Rok produkcji: 1992
- silnik: 2.0 115KM
- Skype: marekgoszcz
- Lokalizacja: Andrychów
Re: Klimatyzacja
mały up zdjęcia grodzi z ori otworami pod klimę jak ktoś będzie zainteresowany to mogę jakieś wymiary podesłać:
duży otwór jest na przewody od parownika poniżej widać kawałek mniejszego bodajże na odprowadzenie wody
duży otwór jest na przewody od parownika poniżej widać kawałek mniejszego bodajże na odprowadzenie wody