SWAP na coś większego
- nemsiu
- Posty: 141
- Rejestracja: 07 sie 2014, 19:28
- Auto: VW Passat B1
- Rok produkcji: 1979
- silnik: 1.6D 54KM
- Gadu-Gadu: 884088
- Skype: nemsiu
- Lokalizacja: Kamienica Polska/Częstochowa
Re: SWAP na coś większego
5/6 tyś rozumiem bez lakierowania? Bo samo malowanie z 4 tyś Cię pochłonie. Co do silnika, to fakt, 1.9TDI można ładnie na 200KM zrobić i też będziesz zawstydzać.
To nie jest takie łatwe jak się wydaje, sam myślałem, że będzie łatwiej a już 3 razy zwątpiłem w projekt. Coś fajnego musi kosztować swoje...
To nie jest takie łatwe jak się wydaje, sam myślałem, że będzie łatwiej a już 3 razy zwątpiłem w projekt. Coś fajnego musi kosztować swoje...
Zobacz moje B1 ----> https://www.facebook.com/pages/VW-passa ... page_panel
- maro0912
- Posty: 881
- Rejestracja: 07 wrz 2012, 22:10
- Auto: Inne
- Rok produkcji: 1992
- silnik: 2.0 115KM
- Skype: marekgoszcz
- Lokalizacja: Andrychów
Re: SWAP na coś większego
zależy w jaką moc celujesz jaki napęd i czy ropniak czy benzyna
poczytaj sobie temat kolegi danielo to zobaczysz ile może rzeźby wyskoczyć
jeśli chcesz większą moc to może lepiej szukać już budy gdzie 5 cyl siedziało bo wtedy powinno bez mydła siąść 1.8T a z tego już można konkretną moc wykrzesać
poczytaj sobie temat kolegi danielo to zobaczysz ile może rzeźby wyskoczyć
jeśli chcesz większą moc to może lepiej szukać już budy gdzie 5 cyl siedziało bo wtedy powinno bez mydła siąść 1.8T a z tego już można konkretną moc wykrzesać
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 02 lut 2015, 23:40
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1982
- silnik: 1.6TD 70KM
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Słupca
Re: SWAP na coś większego
Może i bujam w obłokach
Może faktycznie nie szaleć i wsadzić coś mniejszego, chciałbym żeby to był mój dupowóz
Benzyniak tańszy w utrzymaniu Ale "klekotanie" diesla jest urocze Reasumując wolałbym benzyniaka.
Tak czytam wasze posty i może macie racje, nie ma co szaleć bo duży projekt = duże pieniądze.
Za te pieniądze na przerobienie tego auta mogę sobie spokojnie kupić drugie auto z takim silnikiem.
Teraz pytanie jaki silnik i z jakiego samochodu (dostępność części też jest ważna) audi 80 B4 / 100 C4
Proszę o wybaczenie że tak truję, ale muszę być w 100% pewny bo nie chcę wrąbać się w bagno.
Miłego wieczoru
Może faktycznie nie szaleć i wsadzić coś mniejszego, chciałbym żeby to był mój dupowóz
Benzyniak tańszy w utrzymaniu Ale "klekotanie" diesla jest urocze Reasumując wolałbym benzyniaka.
Tak czytam wasze posty i może macie racje, nie ma co szaleć bo duży projekt = duże pieniądze.
Za te pieniądze na przerobienie tego auta mogę sobie spokojnie kupić drugie auto z takim silnikiem.
Teraz pytanie jaki silnik i z jakiego samochodu (dostępność części też jest ważna) audi 80 B4 / 100 C4
Proszę o wybaczenie że tak truję, ale muszę być w 100% pewny bo nie chcę wrąbać się w bagno.
Miłego wieczoru
-
- Posty: 667
- Rejestracja: 26 lis 2012, 21:22
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 1.6TD 70KM
- Gadu-Gadu: 0
- Tlen: szborys@tlen.pl
- Lokalizacja: Chojnów/Legnica
Re: SWAP na coś większego
I tak się wrąbiesz, niezależnie jak starałbyś się tego uniknąć, zawsze coś wyskoczy
- theTomasso
- Posty: 124
- Rejestracja: 06 lut 2015, 17:24
- Auto: VW Passat B1
- Rok produkcji: 1976
- silnik: 1.6 75KM
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Zamość - POLAND
Re: SWAP na coś większego
fajny dźwięk, fajny wygląd silnika, tanio można kupić jakiegoś rozbitka i przekładka chyba prosta audi 80 2,6/2,8 ew A100
- biju
- Posty: 212
- Rejestracja: 05 sty 2012, 15:18
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1980
- silnik: 2.2 115KM
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Sosnowiec, Kraków
Re: SWAP na coś większego
Odpuść kombinacje z volvo, bmw czy oplem. Wszystko co tu podałeś nie będzie działać jakby się chciało a do tego po wydaniu założonego budżetu stwierdzisz, że jesteś w lesie. Najpierw kup samochód, obejżyj jego konstrukcję i może coś sie w głowie ułoży. Audi 80 jest bliżniacze jeśli chodzi o układ napędowy i myślę, że w tym kierunku możesz się rozglądać. Jeśli chcesz zawstydzać mocą a do tego ma to jeszcze wyglądać to musisz sporo powiększyć budżet
80' VW Passat 32b Fließheck
- Szybki
- Posty: 89
- Rejestracja: 26 maja 2013, 15:23
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1982
- silnik: 1.6D 54KM
- Gadu-Gadu: 7075437
Re: SWAP na coś większego
Zgadzam się z tym co koledzy piszą wyżej. Ja osobiście poelcalbym 1.8 16v ( chociażby z mk2 ), podkręcić go można naprawdę wysoko a i miejsca pod maska jest tyle że spokojnie pomiescisz jakieś niestandardowe kolektory , airbox czy turbo. ale pamiętaj że nieważne co byś wlozyl to sama przeróbka i bieżące sprawy remontowe pochłonął mnóstwo pieniędzy, a do tuningu będzie jeszcze bardzo daleko.
- szatanq
- Posty: 437
- Rejestracja: 05 kwie 2012, 20:03
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1988
- silnik: 1.8i 90KM
- Gadu-Gadu: 0
Re: SWAP na coś większego
jak już chcesz powaliś wszyskich na kolana wsadź 4.2 v8 z a8 tylko dobierz skrzynie bo w audi nie było 4.2 nie w quattro tylko że półosie i przeguby będziesz chyba musiał zestali kosmicznej dorobić bo nic ci nie wytrzyma a jak chłopaki piszą volvo opel czy isuzu jak piszesz odpada bo inaczej są silniki umieszczone a jak zaczniesz ciąć to ci się to wszystko rozpadnie po trzecie jaką masz budę bo jak coś chcesz wsadzić konkretnego to musisz mieć bude dzwon bo przy większej mocy to ci się wszystko rozpadnie ja sam osobiście pociołem 11 passatów więc wiem co mówię teraz mam ładnego passka i zastanawiam się nad 1,8t 1,8 g-60 lub 2.8 v6 to są 3 moim zdaniem najrossądniejsze opcje benzynowe co do diesla się nie określam bo każdy polak z polskiej wsi jeździ passkiem TDI (przepraszam jak kogoś uraziłem ) jest jeszcze jedna opcja 2.2 turbo albo 2.3 z audi 100 (c4) więc chyba jasno ci wyraziłem moją i chłopaków opinie ( którzy są w temacie ) a jak możesz wrzuć pare fotek swojego paska to ocenimy go
-
- Posty: 50
- Rejestracja: 02 sty 2012, 16:25
- Auto: Inne
- Rok produkcji: 1999
- silnik: ------------
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Re: SWAP na coś większego
A skąd ty miałeś aż 11 pasków?
- szatanq
- Posty: 437
- Rejestracja: 05 kwie 2012, 20:03
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1988
- silnik: 1.8i 90KM
- Gadu-Gadu: 0
Re: SWAP na coś większego
nie ważne !!!