SWAP na coś większego

Wszystko czego nie można przypisać do powyższych działów
Awatar użytkownika
nemsiu
Posty: 141
Rejestracja: 07 sie 2014, 19:28
Auto: VW Passat B1
Rok produkcji: 1979
silnik: 1.6D 54KM
Gadu-Gadu: 884088
Skype: nemsiu
Lokalizacja: Kamienica Polska/Częstochowa

Re: SWAP na coś większego

Post autor: nemsiu » 09 lut 2015, 14:32

5/6 tyś rozumiem bez lakierowania? Bo samo malowanie z 4 tyś Cię pochłonie. Co do silnika, to fakt, 1.9TDI można ładnie na 200KM zrobić i też będziesz zawstydzać. ;)

To nie jest takie łatwe jak się wydaje, sam myślałem, że będzie łatwiej a już 3 razy zwątpiłem w projekt. Coś fajnego musi kosztować swoje...

Awatar użytkownika
maro0912
Posty: 881
Rejestracja: 07 wrz 2012, 22:10
Auto: Inne
Rok produkcji: 1992
silnik: 2.0 115KM
Skype: marekgoszcz
Lokalizacja: Andrychów

Re: SWAP na coś większego

Post autor: maro0912 » 09 lut 2015, 17:56

zależy w jaką moc celujesz jaki napęd i czy ropniak czy benzyna
poczytaj sobie temat kolegi danielo to zobaczysz ile może rzeźby wyskoczyć
jeśli chcesz większą moc to może lepiej szukać już budy gdzie 5 cyl siedziało bo wtedy powinno bez mydła siąść 1.8T a z tego już można konkretną moc wykrzesać
Obrazek

ozzy
Posty: 5
Rejestracja: 02 lut 2015, 23:40
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1982
silnik: 1.6TD 70KM
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Słupca

Re: SWAP na coś większego

Post autor: ozzy » 09 lut 2015, 19:16

Może i bujam w obłokach :P
Może faktycznie nie szaleć i wsadzić coś mniejszego, chciałbym żeby to był mój dupowóz :D
Benzyniak tańszy w utrzymaniu :P Ale "klekotanie" diesla jest urocze :P Reasumując wolałbym benzyniaka.

Tak czytam wasze posty i może macie racje, nie ma co szaleć bo duży projekt = duże pieniądze.
Za te pieniądze na przerobienie tego auta mogę sobie spokojnie kupić drugie auto z takim silnikiem.

Teraz pytanie jaki silnik i z jakiego samochodu (dostępność części też jest ważna) audi 80 B4 / 100 C4


Proszę o wybaczenie że tak truję, ale muszę być w 100% pewny bo nie chcę wrąbać się w bagno.

Miłego wieczoru ;)

Borys
Posty: 667
Rejestracja: 26 lis 2012, 21:22
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1987
silnik: 1.6TD 70KM
Gadu-Gadu: 0
Tlen: szborys@tlen.pl
Lokalizacja: Chojnów/Legnica

Re: SWAP na coś większego

Post autor: Borys » 09 lut 2015, 19:28

I tak się wrąbiesz, niezależnie jak starałbyś się tego uniknąć, zawsze coś wyskoczy ;)

Awatar użytkownika
theTomasso
Posty: 124
Rejestracja: 06 lut 2015, 17:24
Auto: VW Passat B1
Rok produkcji: 1976
silnik: 1.6 75KM
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Zamość - POLAND

Re: SWAP na coś większego

Post autor: theTomasso » 09 lut 2015, 19:31

fajny dźwięk, fajny wygląd silnika, tanio można kupić jakiegoś rozbitka i przekładka chyba prosta audi 80 2,6/2,8 ew A100

Awatar użytkownika
biju
Posty: 212
Rejestracja: 05 sty 2012, 15:18
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1980
silnik: 2.2 115KM
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Sosnowiec, Kraków

Re: SWAP na coś większego

Post autor: biju » 09 lut 2015, 20:04

Odpuść kombinacje z volvo, bmw czy oplem. Wszystko co tu podałeś nie będzie działać jakby się chciało a do tego po wydaniu założonego budżetu stwierdzisz, że jesteś w lesie. Najpierw kup samochód, obejżyj jego konstrukcję i może coś sie w głowie ułoży. Audi 80 jest bliżniacze jeśli chodzi o układ napędowy i myślę, że w tym kierunku możesz się rozglądać. Jeśli chcesz zawstydzać mocą a do tego ma to jeszcze wyglądać to musisz sporo powiększyć budżet :)
80' VW Passat 32b Fließheck

Awatar użytkownika
Szybki
Posty: 89
Rejestracja: 26 maja 2013, 15:23
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1982
silnik: 1.6D 54KM
Gadu-Gadu: 7075437

Re: SWAP na coś większego

Post autor: Szybki » 10 lut 2015, 3:38

Zgadzam się z tym co koledzy piszą wyżej. Ja osobiście poelcalbym 1.8 16v ( chociażby z mk2 ), podkręcić go można naprawdę wysoko a i miejsca pod maska jest tyle że spokojnie pomiescisz jakieś niestandardowe kolektory , airbox czy turbo. :) ale pamiętaj że nieważne co byś wlozyl to sama przeróbka i bieżące sprawy remontowe pochłonął mnóstwo pieniędzy, a do tuningu będzie jeszcze bardzo daleko.

Awatar użytkownika
szatanq
Posty: 437
Rejestracja: 05 kwie 2012, 20:03
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1988
silnik: 1.8i 90KM
Gadu-Gadu: 0

Re: SWAP na coś większego

Post autor: szatanq » 10 lut 2015, 17:11

jak już chcesz powaliś wszyskich na kolana wsadź 4.2 v8 z a8 tylko dobierz skrzynie bo w audi nie było 4.2 nie w quattro tylko że półosie i przeguby będziesz chyba musiał zestali kosmicznej dorobić bo nic ci nie wytrzyma a jak chłopaki piszą volvo opel czy isuzu jak piszesz odpada bo inaczej są silniki umieszczone a jak zaczniesz ciąć to ci się to wszystko rozpadnie po trzecie jaką masz budę bo jak coś chcesz wsadzić konkretnego to musisz mieć bude dzwon bo przy większej mocy to ci się wszystko rozpadnie ja sam osobiście pociołem 11 passatów więc wiem co mówię teraz mam ładnego passka i zastanawiam się nad 1,8t 1,8 g-60 lub 2.8 v6 to są 3 moim zdaniem najrossądniejsze opcje benzynowe co do diesla się nie określam bo każdy polak z polskiej wsi jeździ passkiem TDI (przepraszam jak kogoś uraziłem ) jest jeszcze jedna opcja 2.2 turbo albo 2.3 z audi 100 (c4) więc chyba jasno ci wyraziłem moją i chłopaków opinie ( którzy są w temacie ) a jak możesz wrzuć pare fotek swojego paska to ocenimy go :)

michaś88
Posty: 50
Rejestracja: 02 sty 2012, 16:25
Auto: Inne
Rok produkcji: 1999
silnik: ------------
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Biała Podlaska

Re: SWAP na coś większego

Post autor: michaś88 » 10 lut 2015, 17:23

A skąd ty miałeś aż 11 pasków? :D

Awatar użytkownika
szatanq
Posty: 437
Rejestracja: 05 kwie 2012, 20:03
Auto: VW Passat B2
Rok produkcji: 1988
silnik: 1.8i 90KM
Gadu-Gadu: 0

Re: SWAP na coś większego

Post autor: szatanq » 10 lut 2015, 17:46

nie ważne !!!


Odpowiedz