Niedziałający ekonomizer oraz upshift , santana 1.6
: 11 kwie 2015, 0:08
Witam wszystkich, na początku chciałem powiedzieć, że zapoznałem sie z tym co napisał vwquantum w swoim poście, aczkolwiek chciałem wam pokazać jak to jest podłączone w mojej santanie. Pamiętam, że kiedyś ( jakieś 10 lat temu dobre) magiczna strzałka ekonomizera się pokazywała i nie wiadomo co się od tamtej pory stało, że strzałka nie działa.
Wrzucam schemat podłączenia wężyków i kilka zdjęć.
schemat: tutaj wyjście z kolektora: tutaj widoczny "czujnik podciśnienia" i właśnie z drugiej strony nie jest on zatkany tak jak to opisał vwquantum tylko wężyk idzie do aparatu zapłonowego tutaj wyjście z gaźnika do gruchy: tutaj trónik który jest na schemacie, biały wężyk do idzie do zegarów a czarny wchodzi w gruby przewód między kolektorem a serwo: na kolejnym zdjęciu zaznaczony na biało wężyk wychodzi z gaźnika i jest wczepiony na dolocie powietrza: z kolei na tym zdjęciu widać dwa wężyki wychodzące z czarnego elementu przy gaźniku, czarny jest z powrotem wczepiony w gaźnik a zielony jest wczepiony w grubszy przewód między kolektorem a serwo ( zaznaczyłem na schemacie) A tak prezentuje sie santana którą Dziadek chciał oddać na szrot niedawno Co do całego schematu to właśnie nie wiem czy całość jest dobrze podłączona bo na schemacie vwquantum'a jest troche inaczej. strzałka kiedyś sie pojawiała ale nie wiadomo czy od tamtego czasu jakiś grzebek tego nie przerobił po swojemu.
Proszę was o opinie na ten temat, no i oczywiście byłoby super gdyby osoby posiadające ekonomizer w swoich furach porównały moje podłączenie ze swoim.
Jeżeli będzie potrzeba dorzuce więcej zdjęć i odpowiem na każde pytanie
z góry dziękuje za każdą pomoc i pozdrawiam wszystkich
Wrzucam schemat podłączenia wężyków i kilka zdjęć.
schemat: tutaj wyjście z kolektora: tutaj widoczny "czujnik podciśnienia" i właśnie z drugiej strony nie jest on zatkany tak jak to opisał vwquantum tylko wężyk idzie do aparatu zapłonowego tutaj wyjście z gaźnika do gruchy: tutaj trónik który jest na schemacie, biały wężyk do idzie do zegarów a czarny wchodzi w gruby przewód między kolektorem a serwo: na kolejnym zdjęciu zaznaczony na biało wężyk wychodzi z gaźnika i jest wczepiony na dolocie powietrza: z kolei na tym zdjęciu widać dwa wężyki wychodzące z czarnego elementu przy gaźniku, czarny jest z powrotem wczepiony w gaźnik a zielony jest wczepiony w grubszy przewód między kolektorem a serwo ( zaznaczyłem na schemacie) A tak prezentuje sie santana którą Dziadek chciał oddać na szrot niedawno Co do całego schematu to właśnie nie wiem czy całość jest dobrze podłączona bo na schemacie vwquantum'a jest troche inaczej. strzałka kiedyś sie pojawiała ale nie wiadomo czy od tamtego czasu jakiś grzebek tego nie przerobił po swojemu.
Proszę was o opinie na ten temat, no i oczywiście byłoby super gdyby osoby posiadające ekonomizer w swoich furach porównały moje podłączenie ze swoim.
Jeżeli będzie potrzeba dorzuce więcej zdjęć i odpowiem na każde pytanie
z góry dziękuje za każdą pomoc i pozdrawiam wszystkich