Air Ride - passat b1 (opinie, propozycje, montaż)
- nemsiu
- Posty: 141
- Rejestracja: 07 sie 2014, 19:28
- Auto: VW Passat B1
- Rok produkcji: 1979
- silnik: 1.6D 54KM
- Gadu-Gadu: 884088
- Skype: nemsiu
- Lokalizacja: Kamienica Polska/Częstochowa
Air Ride - passat b1 (opinie, propozycje, montaż)
Siemka!
Prace nad moim b1 w końcu się zaczynają i padła decyzja żeby już na ten sezon wrzucić aira a nie bawić się w customowe gwinty, żeby za rok znowu się bawić z zawiasem.
Szukam firmy, która mi to zrobi od A do Z. Nie mam aż takich umiejętności mechanicznych i dużego pojęcia o Air więc wolę oddać auto w dobre ręce i teraz moje pytanie:
Poleca ktoś jakiś warsztat? Myślałem nad Mapetem, Air-riders.com i jakiś nowy warsztat od chłopaków w TurboElity o nazwie Stanced.pl
Czesław mi powiedział 7-8k także trochę nie na moją kieszeń.
A może ktoś jest w stanie z forum mi coś takiego ogarnąć?
Najlepiej jakby bylo to na 4 zaworach i myśle, że minimum 1/4 cala ze sterowaniem na każde koło. Budżet ok 5k.
Na co zwracać uwagę, jakich części użyć? Na co zwrócić uwagę?
Pisali do mnie ludzie, żeby zrobić z używanych zaworów i wymienić oringi, że butla od tira i samemu zrobić itd itd ale chce mieć to zrobione porządnie żeby potem bezawaryjnie jeździć
p.s. Wiem, że temat ogólnie obniżania jest na forum ale chciałem się skupić na powietrzu do B1. Jeśli mam to dorzucić do tamtego to dajcie info
Prace nad moim b1 w końcu się zaczynają i padła decyzja żeby już na ten sezon wrzucić aira a nie bawić się w customowe gwinty, żeby za rok znowu się bawić z zawiasem.
Szukam firmy, która mi to zrobi od A do Z. Nie mam aż takich umiejętności mechanicznych i dużego pojęcia o Air więc wolę oddać auto w dobre ręce i teraz moje pytanie:
Poleca ktoś jakiś warsztat? Myślałem nad Mapetem, Air-riders.com i jakiś nowy warsztat od chłopaków w TurboElity o nazwie Stanced.pl
Czesław mi powiedział 7-8k także trochę nie na moją kieszeń.
A może ktoś jest w stanie z forum mi coś takiego ogarnąć?
Najlepiej jakby bylo to na 4 zaworach i myśle, że minimum 1/4 cala ze sterowaniem na każde koło. Budżet ok 5k.
Na co zwracać uwagę, jakich części użyć? Na co zwrócić uwagę?
Pisali do mnie ludzie, żeby zrobić z używanych zaworów i wymienić oringi, że butla od tira i samemu zrobić itd itd ale chce mieć to zrobione porządnie żeby potem bezawaryjnie jeździć
p.s. Wiem, że temat ogólnie obniżania jest na forum ale chciałem się skupić na powietrzu do B1. Jeśli mam to dorzucić do tamtego to dajcie info
Zobacz moje B1 ----> https://www.facebook.com/pages/VW-passa ... page_panel
- ellandisan
- Posty: 19
- Rejestracja: 06 gru 2016, 21:36
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1984
- silnik: 1.8i 90KM
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Żnin
Re: Air Ride - passat b1 (opinie, propozycje, montaż)
Hej,
jeden chłopak otrzymał wycenę od firmy Algrundo,
tak to wyglądało :
jeden chłopak otrzymał wycenę od firmy Algrundo,
tak to wyglądało :
Zestaw podstawowy w którego skład wchodzi:
- poduszki/amortyzatory przód, tył
- kompresor viair (1szt)
- butla na powietrze 10L
- zawory do sterowania osiami (2szt)
- manomtery
- przyciski do sterowania (za dopłątą pilot)
- złączki elektryczne/pneumatyczne
- przewody elektryczne/pneumatyczne
- wyłącznik ciśnieniowy
Koszt takiego zawieszenie to 5.8tys
Montaż amortyzatorów, przeciąganie przewodów elektrycznych i pneumatycznych środkiem auta, mocowanie butli,mocowanie zaworów, mocowanie kompresora oraz podpięcie całej instalacji (na surowo) to koszt 700 zł.
Montaż i zabudowa przycisków oraz manometrów to już indywidualna cena do zamówienia.
--
Pozdrawiamy Algrundo
mój szczupak :
viewtopic.php?f=10&t=1544
viewtopic.php?f=10&t=1544
- biju
- Posty: 212
- Rejestracja: 05 sty 2012, 15:18
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1980
- silnik: 2.2 115KM
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Sosnowiec, Kraków
Re: Air Ride - passat b1 (opinie, propozycje, montaż)
Niestety jak chcesz na nowych częściach, dobrze zrobione i żeby ktoś to złożył i dał gwarancję to raczej musisz liczyć okolice jak wyliczył Czesław. Tak na szybko licząc to co byś chciał to same części to ok 5k na dzień dzisiejszy do samodzielnego złożenia.
80' VW Passat 32b Fließheck
-
- Posty: 81
- Rejestracja: 22 gru 2014, 18:24
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1986
- silnik: 1.6D 54KM
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Mazowieckie
Re: Air Ride - passat b1 (opinie, propozycje, montaż)
yyyyy skąd wy te ceny bierzecie za same graty do samodzielnego montażu??
- vwquantum
- Posty: 1277
- Rejestracja: 21 gru 2011, 15:21
- Auto: VW Quantum
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 2.1 115KM
- Gadu-Gadu: 3709678
- Kontaktowanie:
Re: Air Ride - passat b1 (opinie, propozycje, montaż)
Mysza. Nie mowimy o zaworach lpg i kompresorze ala wabko czy jakis chinol. Pasek zasluguje na 'lepsze graty. Tylko dobre zlaczki, nowy kompresor i porzadne manometry i zrobione okucia nie u edka tokarza tylko u osob ktore robią to masowo.
Faktycznie 5k pęka bez problemu.
Faktycznie 5k pęka bez problemu.
VW Quantana
viewtopic.php?f=10&t=68
viewtopic.php?f=10&t=68
- Sajmon
- Posty: 1296
- Rejestracja: 31 sty 2013, 11:19
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1984
- silnik: 2.0 115KM
- Gadu-Gadu: 141061
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontaktowanie:
Re: Air Ride - passat b1 (opinie, propozycje, montaż)
Czeslaw daje gware, jego zawiasy jezdza w autach caly rok i nic sie nie dzieje, wiec cena taka a nie inna
Ja bym ogarnal okucia u czeslawa, a reszte samemu sobie zrobil bo to pikus
Ja bym ogarnal okucia u czeslawa, a reszte samemu sobie zrobil bo to pikus
ES Performance - kompletne naprawy aut z grupy VAG, modyfikacje, swapy, tuning od A do Z
Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)
Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)
-
- Posty: 81
- Rejestracja: 22 gru 2014, 18:24
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1986
- silnik: 1.6D 54KM
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Mazowieckie
Re: Air Ride - passat b1 (opinie, propozycje, montaż)
vwquantum Co ty gadasz, dobre markowe zawory membramowe na dwie osie sterowanie to koszt około 500zł, 700zł okucia (maks) bo nie widzę różnicy czy one są robione u edka w garażu czy starego tokarza który przeczyta tak samo rysunek techniczny co gość robiący to masowo. Ba nie wiem jak z przodu jest w b1 ale w b2 po naprawdę lekkich modyfikacjach przednie okucia pasują od typowego golfa 2,3.
Z tyłu w b1 są sprężyny i amor osobno (nie wiem nie widziałem) jeśli tak to sprawa będzie jeszcze bardziej prosta.
Kompresor fakt chinczyk 700zł jakość średnia viair moim zdaniem przereklamowany lepszy patent jest z kompresorem od bmw e39 albo zwykły kompresor napędzany paskiem z silnika na sprzęgle od klimy da się to zrobić bo sam zrobiłem prototyp który chodził świetnie.
Złączki węże też nie są takie drogie, ja robiłem wszystko na przewodach zakuwanych i też nie są to mega koszty.
Jestem osobą która robiła aira sama od podstaw działał bez zarzutu i wiem jakie są koszty....
Z tyłu w b1 są sprężyny i amor osobno (nie wiem nie widziałem) jeśli tak to sprawa będzie jeszcze bardziej prosta.
Kompresor fakt chinczyk 700zł jakość średnia viair moim zdaniem przereklamowany lepszy patent jest z kompresorem od bmw e39 albo zwykły kompresor napędzany paskiem z silnika na sprzęgle od klimy da się to zrobić bo sam zrobiłem prototyp który chodził świetnie.
Złączki węże też nie są takie drogie, ja robiłem wszystko na przewodach zakuwanych i też nie są to mega koszty.
Jestem osobą która robiła aira sama od podstaw działał bez zarzutu i wiem jakie są koszty....
- Sajmon
- Posty: 1296
- Rejestracja: 31 sty 2013, 11:19
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1984
- silnik: 2.0 115KM
- Gadu-Gadu: 141061
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontaktowanie:
Re: Air Ride - passat b1 (opinie, propozycje, montaż)
Marek tez robil aira sam, do tego uzywales kompresorow Viair, czy to tylko takie przypuszczenia?
Te kompresory są stosowane w offroadzie i spełniają swoją rolę, ja kazdy air jaki mialem okazje montować, montowałem na kompresorze Viair'a
Jedni lubią mieć ładnie, z głową na najwyzszej klasy komponentach, inni wola dlubac w szopie i cieszyc sie z tego ze dziala
Te kompresory są stosowane w offroadzie i spełniają swoją rolę, ja kazdy air jaki mialem okazje montować, montowałem na kompresorze Viair'a
Jedni lubią mieć ładnie, z głową na najwyzszej klasy komponentach, inni wola dlubac w szopie i cieszyc sie z tego ze dziala
ES Performance - kompletne naprawy aut z grupy VAG, modyfikacje, swapy, tuning od A do Z
Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)
Grafika komputerowa - wizytówki, bilety, plakaty, ulotki, logotypy, banery (po godzinach)
- Harold
- Posty: 104
- Rejestracja: 04 sty 2012, 18:29
- Auto: VW Santana
- Rok produkcji: 1983
- silnik: 1.8 90KM
- Gadu-Gadu: 7332252
- Lokalizacja: Tychy
- Kontaktowanie:
Re: Air Ride - passat b1 (opinie, propozycje, montaż)
Ja też air robiłem sam i wyszło mnie 3000 zl. mam kompresor viair 444 koszt 1000 zł, okucia materiał 400 zł, tokarz robota 400 zł, poduszki 280 zł, elektrozawory na 2 osie 300 zł, butla 200 zł, wyłącznik ciśnieniowy 60 zł, zegar z 2 skalami z stara używany 50 zł, reszta to przewody złączki i instalacja elektryczna, nie mam pilota mam sterowane z przycisków szyb elektrycznych.
-
- Posty: 81
- Rejestracja: 22 gru 2014, 18:24
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1986
- silnik: 1.6D 54KM
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Mazowieckie
Re: Air Ride - passat b1 (opinie, propozycje, montaż)
Sajmon pisze:
Jedni lubią mieć ładnie, z głową na najwyzszej klasy komponentach, inni wola dlubac w szopie i cieszyc sie z tego ze dziala
Przecież inne firmy robią na jakiś komponentach z NASA?? Jedynie co to mają większe doświadczenie i tyle. Choć air nie jest jakimś czymś skomplikowanym (układ prosty bez samo poziomowania itp) dlatego jest człowiek w stanie zrobić to samemu dobrze i wzorowo.