Temat został przeniesiony ze starego forum, jednakże nie stanowi całości dyskusji jaka się w nim odbywała. Ze względu na przejrzystość zostały w nim zachowane tylko najważniejsze posty.
motomaniak napisał:
W swoim passku nie miałem fabrycznie halogenów, chcę je teraz zamontować, a nie bardzo wiem jak się za to zabrać (chciałoby się to zrobić tak jak fabryka robiła ).
W związku z tym chciałbym się dowiedzieć jak to wszystko podłączyć i jak to było oryginalnie zrobione, może być opis, chociaż wiadomo że najlepiej by było jakby ktoś jakiś schemat elektryczny do tego pokazał (ja nic nie znalazłem niestety). Z góry dzięki.
Potrzebuje jeszcze wiedzieć jaki przekaźnik do tego trzeba?
Danielloo napisał:
Masz tu taki schemacik na szybko Te dwa plusy co idą z akumulatora bierzesz z kasety bezpieczników. Od tyłu po lewej stronie kaseta ma pare wyjść wolnych plusowych a po prawej minusowe, ale ten jeden minus lepiej wpiąć w taki rozgałęźnik po lewej stronie przykręcony do blachy przewód plusowy i minusowy od halo musi mieć większy przekrój niż ten od włącznika . Przewód minusowy od halo wpinasz w wiązke powinieneś mieć na lewej podłużnicy wiązke i tam gruby brązowy minusowy kabel wpinasz sie w niego. Do włącznika też bierzesz plus z kasety cieńszym już przewodem i potem do przekaźnika , nic trudnego choć sie przyznam że chwile mi zajęlo rozkminienie tego
tak dokładnie wygląda to u mnie instalacja fabryczna z przedlifta (przekaźnik 12V 15A) :
Damianko napisał:
zwykły przekaźnik 12V. W każdym sklepie elektronicznym do dostania w cenie kilka/kilkanaście zł. Zależy ile ampoer ma wytrzymać ale w twoim wypadku teoretycznie potrzebujesz 10A, żeby było z zapasem to 15 a 20 to już nie do zatrzymania
I przypadkiem nie próbuj oszczędzać na przekroju przewodów zasilających halogeny bo te załączające przekaźnik to mogą byc jak nitki.
No chyba że chcesz tam wkładać żarówki 100W to wtedy potrzebujesz co najmniej 20A
Zdjęcie poglądowe
A jeśli chcesz wszystko ładnie i szybko zrobić zaopatrz się w takie coś jeszcze
http://conda.pl/product.php?id=63&k=4&pk=22&ppk=0
motomaniak napisał:
Jeszcze ważna sprawa jakby ktoś to robił, mianowicie co gdzie do przekaźnika podłączyć:
30: + stały
85: - do blachy
86: + do włącznika
87: + do halogenów
Do tego jeszcze bezpiecznik 15A i hula :]
Podłączenie fabrycznych halogenów
- Tomasz
- Administrator
- Posty: 453
- Rejestracja: 21 gru 2011, 14:47
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1985
- silnik: 1.6D 54KM
- Lokalizacja: Kraków / Nowa Dęba
- Kontaktowanie:
Podłączenie fabrycznych halogenów
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem.
- szary_misiek
- Posty: 118
- Rejestracja: 02 sty 2012, 17:07
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 1.6TD 70KM
- Gadu-Gadu: 9975321
- Skype: szary_mis
- Lokalizacja: Elbląg
Re: Podłączenie fabrycznych halogenów
Dobra, a co z przeciwmgielnym z tyłu? Z włącznika idzie kabelek jeszcze jeden, gdzie go w skrzynkę lub przekaźnik wpiąć? I kabelek do światła gdzie?
B2 '87 1.6td trend -> stage I rozbiórka
- maro0912
- Posty: 881
- Rejestracja: 07 wrz 2012, 22:10
- Auto: Inne
- Rok produkcji: 1992
- silnik: 2.0 115KM
- Skype: marekgoszcz
- Lokalizacja: Andrychów
Re: Podłączenie fabrycznych halogenów
A ja mam takie pytanie czy w polifcie ramki pod halogeny różnią się czymś od ramek gdzie oryginalnie siedziały zaślepki?
-
- Posty: 106
- Rejestracja: 02 sty 2012, 15:19
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 2.2 115KM
- Gadu-Gadu: 0
Re: Podłączenie fabrycznych halogenów
Dzisiaj udało mi się zamontować halogeny przednie, i tu mała ciekawostka.
Miałem kompletną instalację wystarczyło zarobić końcówki.
Cała instalacja wygląda na oryginalną, ale bez końcówek.
Tylko masa była przygotowana na oryginalnej złączce w obudowie koło lewego reflektora.
Zasilanie czarnym kablem. Masa Brązowa.
Kable dość grube jak od świateł mijania.
Miałem kompletną instalację wystarczyło zarobić końcówki.
Cała instalacja wygląda na oryginalną, ale bez końcówek.
Tylko masa była przygotowana na oryginalnej złączce w obudowie koło lewego reflektora.
Zasilanie czarnym kablem. Masa Brązowa.
Kable dość grube jak od świateł mijania.
-
- Posty: 667
- Rejestracja: 26 lis 2012, 21:22
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 1.6TD 70KM
- Gadu-Gadu: 0
- Tlen: szborys@tlen.pl
- Lokalizacja: Chojnów/Legnica
Re: Podłączenie fabrycznych halogenów
Cześć, w moim pasku są przeciwmgłowe z tyłu, ale prawdopodobnie z jednej strony spaliła się żarówka. Mniejsza z tym, mam już złożone lampy przednie z halogenami i czy mógłby ktoś zrobić zdjęcie gdzie jest ta oryginalna instalacja na przód? Byłbym bardzo wdzięczny
-
- Posty: 106
- Rejestracja: 02 sty 2012, 15:19
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 2.2 115KM
- Gadu-Gadu: 0
Re: Podłączenie fabrycznych halogenów
U mnie kable szły po prawym nadkolu i ładnie zwinięte i spięte zapinką czekały na podpięcie.
Kabel plusowy miał bodajże wybitą cyfrę 3.
Kabel plusowy miał bodajże wybitą cyfrę 3.
-
- Posty: 97
- Rejestracja: 03 sty 2012, 21:22
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1986
- silnik: 2.2T 210KM
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Mragowo
Re: Podłączenie fabrycznych halogenów
przeciw mgielne w tylnych lampach oryginalnie jest tylko z lewej strony ,w prawej lampie nawet nie ma miejsca na żarówkę
VW PASSAT SYNCRO GT 2.2 20VT + wirus